Olen rv24+5 ja karmeat liitoskivut+issias. Sain fysioterapeutilta lainaan tukivyön, sellaisen jossa on nyöritys takana ja remmit sivuilla, hakaset edessä. Sitä saa pitää vain 2 viikkoa, sen jälkeen pitää ostaa oma jos auttoi. Olen ihan ulalla, en tiedä näistä tukivöistä mitään. Tuokin tuntuu tosi vaikeakäyttöiseltä kun vessassa saa rampata usein ja tuohan pitää aina riisua ja kiristää takaisin, kun se tulee alushousujen päälle. Luulenpa myös, että nuo ovat tosi kalliita.
Oisko joku kohtuuhintainen vaihtoehto olemassa? Mikä merkki, millainen on hyvä?
Mitat mulla on nyt: lantio 108cm, vatsanympärys navan kohdalta 102cm. Lantio on pysynyt samana, aluksi jopa hoikentui pari senttiä ja siihen jäi.
Mikä koko hyvä? Tämä mikä mulla on lainassa, on 110cm ja tuntuu etten saa sitä ihan tarpeeksi kireälle. Kaikki pienemmät olivat lainassa.
Kiitos neuvoista! :flower:
Oisko joku kohtuuhintainen vaihtoehto olemassa? Mikä merkki, millainen on hyvä?
Mitat mulla on nyt: lantio 108cm, vatsanympärys navan kohdalta 102cm. Lantio on pysynyt samana, aluksi jopa hoikentui pari senttiä ja siihen jäi.
Mikä koko hyvä? Tämä mikä mulla on lainassa, on 110cm ja tuntuu etten saa sitä ihan tarpeeksi kireälle. Kaikki pienemmät olivat lainassa.
Kiitos neuvoista! :flower: