Hakutulokset

1. L

Kesäkuun kullanmurut 2016 maalis-huhtikuussa

Unelmani sullakaan ei oo mitenkään hurjan tiuhaan noita neuvolakäyntejä:D Eipä sillä, en oo itte kyllä kaivannukkaa niitä lisää! Varmaan eri tilanne olis jos olis jotain vaivoja tms. Ahdistaako sulla yhtään hengitystä, jos epäilet ettei vauva oo vielä kääntynyt pääalaspäin? Siis ihan sillä kun...
  2. L

Miimi Vastailen samantien:) kyllä, mulla EI oo muuta elämää :LOL: Eli siis eka noistä lääkärineuvoloista. Ootkohan missä Seinäjoen neuvolassa? Mä oon asunu siinä Seinäjoen lähellä ja kävin siinä kirkonkrannin neuvolassa ja sielä (niin kuin täälä nykyisessäkin) on eka ihan terkan vastaanotto...
  3. L

Miimi ilman muuta ehtii mukaan, nythän se rupeaa olemaan vasta edessä jännittävin aika:D Ja uskoisin että täälä palstallakin saadaan vähän lisää aktiivisuutta, kun mammat jää lomille ja rupeaa tulemaan yhtä jos toista kolotusta ja asiat rupeaa pyörimään päässä(y) Ilmoittele tietoja jos haluat...
  4. L

Falisa no hyvä etten oo ainut jolla on miljoona asiaa jotka vaan p i t ä ä saada tehtyä ennen vauvan syntymää!! Ikkunat mä oon jo ahkeroinu:LOL: Ihanaa, saadaan aloittaa lomailut samaan aikaan(y) Mä aattelin ottaa viikottaiseen ohjelmaan vähän enemmän kävely lenkkiä, nyt kun meidän neiti...
  5. L

Essi mulla on hb normisti jossain 145 lukemissa, eli mulle toi 124 on vielä aika alhainen. Ja neuvolasta sanoi terkka, että tässä on vielä kolmisen viikkoa vauvalla sellasta tehokasvua, että on vielä hyvä popsia rautaa. No noissa ohjeissa on varmasti yhtä monta tyyliä kuin on neuvolan...
  6. L

Oi vitsi miten ihanaa kuulla muidenkin kuulumisia!! Välillä tosiaan mäkin oon käyny kateellisena lueskelemassa esim huhtikuisten juttuja, heillä on kyllä Super aktiivinen porukka. Mutta näillä mennään! Kiva jos edes harvakseltaan joku käy kertomassa omia kuulumisia!(y) Nyt varmaan ruvetaan...
  7. L

Falisa Voi yäks, oksutauti on muutenkin niin inhottava, saatikka raskaana ollessa. Toivotaan, että ne paineet nyt sieltä vielä tulee alas, ettei mee loppu aika niitä ressates(y) Täälä on vointi edelleen hyvä, oon heilunut maalipensselin ja valkoisen maalin kans pitkin ja poikin:) Lumi ja MIni...
  8. L

Hellou! Suloinensalaisuus onnea hurjasti saavutetuista 30 raskausviikosta:love: Autossa istuminen otti mullakin selkään kun oli päälle 300km kököttänyt autossa:rolleyes: Satsuma hyvä jos sait veroprosentin kohdilleen. On se hurjaa maksaa 20% veroa,kun ne tuet ei kuitenkaan ihan mitään hirmu...
  9. L

Falisa ihan mahtavaa,että poitsu kuitenkin kasvaa, vaikka sitten sielä alakäyrällä!!:love: Täälä odotellaan sunnuntaita kun lähdetään koko perhe risteilemään.Lähinnä siis sitä aamupalaa...ja tax-free herkkuja:D Mukavaa viikonloppua multakin:) Lumi ja Mini 28+4:love:
  10. L

Satsumalle onnea täältäkin koulun loppumisesta(y) Ja ihanaa reissua! En osaa nyt kyllä sanoa,miten tavallista tuo on että ensisynnyttäjä on jo sormelle auki noilla viikoilla,mutta sitten kun on jo toinen tai useampi raskaus kyseessä niin tuohan on ihan tavallista. Ja luulisin, että lääkäri olis...
  11. L

Satsuma sun pitää soittaa verovirastoon ja tilata muutosverokortti. Sen kun toimitat kelaan niin saat pienemmällä prosentilla nuo tuet. kannattaa olla ajoissa asialla, niin saat heti ensimmäiset tuet oikealla prosentilla(y) Quumeilija vitsit miten vähissä sunkin työpäivät on, ihan mahtavaa(y)...
  12. L

Falisa No toivotaan, että parin viikon päästä vauvalle on tullut lisää painoa, niin tylsää jos pitää ruveta säännöllisesti käymään kontrolleissa! No mulla on ihan sama juttu tuntuu, että kaikki jutut on nykyään sellaisia "no mä teen sitten äippälomalla" Tuli vaan mieleen, että esim meidän...
  13. L

Falisa Voi miten ihana kuulla,että masussa kaikki hyvin. Ja tosi hienoa, että laittoivat heti tarkistukseen.Oon vahvasti sitä mieltä että kaikki raskaus ajan jutut on sellaisia jotka kannattaa tarkastuttaa, eikä itsekseen niitä miettiä ja murehtia(y)Hei ja ihan mielenkiinnosta:Minkä kokoinen...
  14. L

Täälä selvitty tämän aamuisesta sokerirasituksesta. Ja siis tosiaan ei oo paha juttu ollenkaan! Se litku nyt ei mitään herkkua oo,mut toisaalta sen puolitoista kuppia saa kyllä juotua,kun vaan vauhdilla huitaisee eikä maistele sen kummemmin. Aika meni ittellä nopsaan kun oli virkkaus projekti...
  15. L

Pinni vitsi miten ihanan kuuloista!!!!(y)Harmi kun en ite oo sielä faces, olis kiva nähdä lopputulos:)
  16. L

Falisa selvisit varmaan hengissä sokerirasituksesta?!;) Mäkin jännitin kun menin siihen ensimmäisen kerran, joka paikassa luki kauhu kertomuksia ja sitä sokerilitkua moni sanoi että ei vaan pysty juomaan. Olin positiivisesti yllättynyt kun itte siinä kävin, ei se litku nyt mitään herkkua...
  17. L

Jos joku kaipailee äitiyspakkauksen makuuspussiin tuunailu vinkkiä niin mä tein tällaisen:) http://unelmienelamista.blogspot.fi/2016/03/makuupussin-tuunailua-vol2.html
  18. L

oli ihan kivojakin juttuja tuossa pakkauksessa, mutta kun tyttöä odottaa niin on tuo mun silmään vähän turhan poikamainen...Kaipaisin enemmän niitä suht neutraaleja värejä ainakin just makuupussiin... Face ryhmää löytyy kaksikin, toinen on suljettu ja toisen luulisin olevan vielä auki, toki en...
  19. L

Unelmani kiva kuulla, että sitteri vaikuttaa hyvältä, ehkä mäkin saan sen tässä ennen laskettua aikaa metsästettyä:) Falisa Vitsi inhottavaa tuollainen selkä särky mille ei voi mitään:(Toivottavasti labrasta ei kuulu mitään huolestuttavaa!! Tsemppiä(y) Mä oon ihan pihalla noista kanto...
  20. L

Quumeilija nyt on sullekkin laitettu oikea ikä,sorii:whistle: Täälä olo on hyvä,eilen kävin piiiitkästä aikaa lenkillä ja hyvältä tuntui. Aiemmissa raskauksissa mulla on aina loppua kohden ruvennut supistelemaan,että oot saanu mennä sellasta 0,5km/h vauhtia eteenpäin:D Tsemppiä sulle...

Yhteistyössä