Hakutulokset

1. L

Kesäkuun kullanmurut 2016 maalis-huhtikuussa

Unelmani nykyään onneksi löytää käytettynä ihan uskomattoman hyvä kuntoista tavaraa.Nuo vauva jututkin on aika vähän aikaa käytössä ja käyttäjät on niin pieniä, että eipä noihin esim pinniksiin tai sittereihin nyt mitään hirveitä käytönjälkiä ehdi tulla!! Voi että, sä ihastuit samaan sitteriin...
  2. L

Yhdistelin taas pari kuukautta yhteen,toivottavasti ei haittaa! Quumeilija ja Unelmani16 Tervetuloa mukaan jutusteluun!!:) Täälä saa kyllä vapaasti höpötellä vauva juttuja, meilläkin miehen kiintiö tulee suhteellisen nopeaa täyteen noista jutuista:D Itte voisin höpötellä melkein koko ajan...
  3. L

Kesäkuun kullanmurut 2016 tammi-helmikuussa

Pompatkaapas tyypit ihanaiset uuteen ketjuun!!!:love:
  4. L

Meidän porukka: 31.5 Pepiita / 28v / 1. lapsi / Kättäri 1.6 Pampulax / 7. lapsi / Kaks Hippogryfi / 21v / 2. lapsi / LPKS ludmilla / 3. lapsi / SEKS 2.6 Aegis / 36v / 2. lapsi 3.6 Ensisynnyttäjä_ / 25v 4.6 Miimi11 / 1.lapsi / SeKs 5.6 Naxu / 28v / Kättäri 7.6 Miranenn /26v / 2.lapsi /...
  5. L

Falisa jos mä laitan vähän energiaa postis tulemaan sulle?!;) Mulla on sama, kummasti sitä heti huolestuu jos liikkeitä ei hetkeen tunnu. Onneksi Mini on aika aktiivinen liikkuja ja istukka takaseinämässä, niin liikkeitä satelee tasaiseen tahtiin!!:love: Satsuma aika harvoin tuo pelkkä...
  6. L

Kuulumisia tännekin :) Kipaaa on kyllä hieno juttu, että pystyt puhumaan avoimesta sun tunteista. Ei se ainakaan varmasti helpota jos kaiken pitää sisällään. Hyvä sinä!!!(y) Täälä ei mitään ihmeempiä muutoksia olossa. Tai no siis ei mitään :LOL: Voin hyvin ja Mini potkiskelee minkä ehtii:love...
  7. L

Kipaaa Mulle tuli vähän huono omatunto,kun itse kuulun erittäin selvästi tuohon ryhmään jolla kaikki on hyvin ja tämä raskaus on yhtä hehkutusta,tällä hetkellä. Mun mielestä tänne palstalle mahtuu vallan mainiosti kaikenlaiset fiilikset ja en ainakaan oleta,että kaikilla raskaus olisi helppo ja...

Yhteistyössä