Hakutulokset

1. J

MITEN saada nopsaan 5kg pois??

No toi kaalisoppa on niin kuvottavan makuista, että sitä itse en voinut syödä edes lautasellista! Kaverini joskus oli kyseisellä kuurilla, teki ison padallisen moista mössöä ja syömättähän se jäi....siihen taisin jäädä laihdutuskin
  2. J

MITEN saada nopsaan 5kg pois??

Tee kevyt salaatti jääkaappiin ja anna itselles lupa syödä sitä päivän mittaan niin paljon ku mieli tekee; noin vältät sortumisen leikkeleihin, jukurtteihin ja sen sellaisiin jotka ensimmäisenä jääkaapista hyppivät silmille
  3. J

mä haluan vain pois

Hmm, tsemppiä sulle. Mieti siellä, että eihän se 4 päivää ole edes pitkä aika elämästä, joten etköhän sä kestä :)
  4. J

Mulla on tylsää. Kysykää vaikka jotain.

Kuinka monta lasta sinulla on? Tiedot saattaa löytyä sieltä sun profiilistaski, mutta kysytään nyt sitäkin :D
  5. J

Onko kaapiömäyräkoira selvästi pienempi kuin normaalikokoinen mäykky?

Ja kyllä, kyllä on selvästi pienempi. =)
  6. J

Onko kaapiömäyräkoira selvästi pienempi kuin normaalikokoinen mäykky?

Kokojaottelu tehdään rinnanympäryksen mukaan. Normaalikokoisen mäyräkoiran rinnanympärys on yli 35 senttiä, kääpiömäyräkoiran 30-35 senttiä ja kaniinimäyräkoiran alle 30 senttiä. Säkäkorkeus ei siis ratkaise mitään. =)
  7. J

Onko elökuvissa kova meteli?

Itse olen myös sitä mieltä, että turhan kovalla ovat äänet. Korvatulppiakaan en kyllä käytä, koska en muista ottaa niitä ikinä mukaan :'(
  8. J

Mitäpähkinöitä laihduttaja voisi syödä??

Cashew-pähkinät on niin nannaa =P Sekä suolattuina että suolaamattomina. Kokeile. Kaikissa pähkinöissä energiaa kyllä on melkoisesti, muttakun maltillisesti syöt niin ei haittaa. Onhan niissä hyviäkin rasvoja
  9. J

Mies oli ostanut työkaverin pojalle rekka-autolelun!!

Kerropas vähän taustoja, oliko tämä työkaveri nainen vai mies? Ymmärrän, että sua saattaa raivostuttaa, mutta ehkä se vaan oli sellanen harmiton ostos, josta ei kannate vedellä hernettä nenään. =)
  10. J

Jos aloittaisin 1400kcal dieetin, tai 1200kcal dieetin, kokemuksia?

Ai en muka tiedä, oletko laihduttamassa, jos juuri siitä minulle kerroit !? :headwall:Tää on tätä hetkellistä tajuamattomuutta taas :)
  11. J

nelli, jos haluat laihduttaa niin mä suosittelisin päivittäisen energiatarpeen laskemista niiden unelmamittojen mukaan (esim. 170cm - 85kg). Aina ei edes kannate laskea ja syynäämällä syynätä niitä kaloreita...hulluksihan siinä tulee. Eikä niitä aina edes jaksa laskea. Sanoisin kuitenkin...
  12. J

Heittäkää ideoita mitä tehtäis tänään miehekkeen kanssa :)

Tehän voisitte kokata yhdessä vaikka jonkin vähän vaikeamman ruoan? (mullakin ruoka aina mielessä :D)
  13. J

Tai oikeastaan pituus ja se paino johon PYRIT :)
  14. J

Kerropas ensin pituus ja paino. Sen jälkeen katsotaam sun perusaineenvaihduntas ja kuinka paljon tarviitkaan energiaa =)
  15. J

Nean siskolle nimi ?

Mun mielestä Amanda ois kiva. Toi nimi kuulostaa sellaselta täyteläiseltä, joka on just hyvä Nean rinnalle =)
  16. J

Mä olen normaalipainoinen!!! Jiihaa!!! :D (-18,6kg)

Vautsi! Tuli itellekki sellanen energinen olo ku luki tota sun kirjotusta :D Mä oon kyllä ylpeä susta. Vaatii nimittäin melkosesti itsekuria toi laihdutus =)
  17. J

Miten tästä eteenpäin?

Minä kyllä uskon, että sinun asiasi alkavat muuttua parempaan suuntaan. Uskon, että sinulla on elämässä ollut paljon huonoja aikoja, mutta tulisiko nyt äkkiseltään mieleen jotain hyviä asioita? =) Sun pitäs saada purettua itseäs jollekin luottohenkilölle. Kerroit masennuksesta, joten...
  18. J

Saisko tuore NAAMAKUVAKETJU kannatusta, jos tähän sellasen nyt tyrkkäis?

Kiitos vieraalle kommentista =). Olipas mukava saada piristävä kommentti tähän aamuun

Yhteistyössä