Hakutulokset

1. M

~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

Heips. Mulle vois päivittää LA 12.8. ja seuraava neuvola 20.2. Synnytystapa-arviosta oli täällä juttua. Eikö se tehdä jokaiselle odottavalle äidille viimeistään viimeisellä neuvolalääkärin käynnillä. Esikoista odottaessa se tehtiin kaksikin kertaa. Ensin normaalisti neuvolassa viimeisen...
  2. M

Minä kävin yksityisellä lähes kaksi viikkoa sitten varhaisultrassa. Gynenä oli aivan mielettömän mukava mieslääkäri, joka oli sattumoisin erikoistunut synnytyksiin ja sikiödiagnostiikkaan. Ultratessaan selitti koko ajan ruudun näkymiä. Tarkisti samalla myös munasarjat ja kuvia saatiin iso rimpsu...
  3. M

THL sivuilta kopioitu suoraan: Teen lehdistä (musta, vihreä, valkoinen, keltainen), marjoista ja hedelmistä tehdyt juomat käyvät. Muut ovat yrttijuomia (myös rooibos), eikä niitä suositella. Yrttijuomien turvallisuutta ja mahdollisia luontaisia haitta-aineita ei ole tutkittu. Yrttejä voi...
  4. M

Diinu minkä neuvolan piiriin kuulut? Kävin itse maanantaina keskusneuvolassa ja vein mennessäni pissanäytteen kun aika oli vasta iltapäivällä. Verikokeisiin mennessä ei tarvitse mun ainakaan viedä... seulonnoista käydään np ssa ja veriseulonnoissa, täällä veriseulaan voi mennä 9+0 vkolta...
  5. M

Naimisiin menosta me mentiin miehen kanssa naimisiin v. 2010, pidettiin pienet juhlat, siihen mennessä ennätettiin olla yhdessä n. 6 vuotta. Varhaisultrassa kävimme miehen kanssa maanantaina. Saimme hyvät uudenvuoden uutiset ja pikkuinen sydän sykki vimmatusti. Vastasi täysin 8+1 viikkoja...
  6. M

Elokuun mussukat joulukuussa <3

kuumeilevax5 laitoin sulle yksityisviestiä tuohon facebookkiin liittyen. Voin kutsua sinut ryhmään mukaan tai pyytää ylläpitoa sinut lisäämään mukaan :)
  7. M

Kainuulaiset/kajaanilaiset mammat liittykää facebookissa Kajaanin seudun kaksplus tai Mll perhekahvila Pirpana ryhmiin :) siellä on muitakin äitejä ja järjestetään tapaamisia mm pikkujoulujen merkeissä. Sivuista huolehtiva voi minut poistaa listoilta. Minulla ja masukilla kaikki hyvin mutta...
  8. M

Mua kanssa kiinnostaa treffata jossakin vaiheessa Kainuun mammoja. :) Diinu minä päivänä sulka on lapsi syntynyt, tiedä vaikka oltais samaan aikaan oltu osastolla :).mulla tyttö syntynyt 10. päivä. Olo hyvin mielenkiintoinen kun flunssan kourissa olen ollut lauantaista asti. Siihen kun...
  9. M

Heips. Olen parin viikon ajan käynyt lueskelemassa tätä ketjua, nyt ajattelin uskaltautua mukaan. Plussattu täällä 3.12. varsinainen plussa, haamu saatiin jo 30.11. Toinen lapsi olisi tulossa, esikoinen syntynyt 10/2011. Marjuska 2.lapsi LA 12.8. KAKS th-neuvola 7.1 lääkärineivola 14.1...

Yhteistyössä