Hakutulokset

1. H

kertokaa viisaammat mitä tää on????

mitähän tää on?mulla on kp16\24-26 mulla oli oviksen aikaan rinnat arkanakp9 sit se meni ohi.mulla on nyt rinnat tosi kipeät ja on sellaista nippailua alavatsalla ja muutenkin menkkamaiset oireet.tein huvikseni eilen mammaksin herkällä testillä ja se näytti ihan haalean viivan.epäilen kylläkin...
  2. H

osaisikohan täällä joku auttaa??

täällä yleensä tulee heti vastaus kun tuolla muilla sivuilla ei saa vastausta sitten millään.elionko tietoo onko mammaksin herkissä testeissä viivan paikka,sain hailakan haamu viivan mutta onko se viivan paikka kyse on liuska testistä :|
  3. H

onko mammaksin herkissä testeissä viivan paikka?

vastatkaa nyt joku eli kyse on liuska testistä.mulla tulee siihen haamu viivamutta onko testi viiva vai??
  4. H

onko mammaksin herkissä testeissä viivan paikka?

tossa toi kysymys olikin ja jos on niin minkälainen se on?
  5. H

mammaksin herkät testit?näyttääkö kuinka aikaisin?

minkä kierron päivänä olet plussannut tällä testillä eli haluaisin tietää kuinka aikaisin voi näyttää plussan.
  6. H

eiks kukaan ole syönnyt Femar lääkettä lapsettomuuteen???

kiitos vastauksesta.paljon muuten maksoi kyseinen lääke?
  7. H

eiks kukaan ole syönnyt Femar lääkettä lapsettomuuteen???

eiks kukaan ole syönnyt Femar lääkettä?jos on niin oletko onnistunut jäämään raskaaksi?
  8. H

Laihdutuksen jälkeen raskaaksi, onko kokemuksia?

minä tulin ja raskaaksi viiden kilon pudotuksella luomusti,yrityksiä ennen sitä pari vuotta.
  9. H

Vaalenpunaista vuotoa kp 7

minulla tulee kun on ovis niin vaaleanpunaista vuotoa eli sulla on ovis :)
  10. H

väärä plussako?

mutta toivon että sulla pitäisi. :hug:
  11. H

väärä plussako?

sori en luottaisi aconiin,itselläni näytti haamun mutta ei pitänyt paikkaansa. :(
  12. H

musta kuukautis vuoto??

toivottavasti olisi vanhaa verta.ettei olisi mitään vakavampaa.
  13. H

musta kuukautis vuoto??

ei ihan säännöllinen.
  14. H

Femar lääke??

onko kukaan tullut raskaaksi Femar lääkkeellä?
  15. H

musta kuukautis vuoto??

mulla kesti kuukautiset yhden päivän ja oli yksi päivä välissä ja sitten tuli vähän aikaa ihan mustaa verta?onko kellään ollut tälleen ja mistä se voisi johtua.tän jälkeen on ollut välillä vähän viiltoja tuolla munasarjoissa ja maha vähän sekaisin. :(

Yhteistyössä