Hakutulokset

1. S

~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

Onnea kaikille mahtavista kuulumisista! :) Tänne tullut niin vauhdilla tekstiä, että kova lukeminen :) Kyllä on ollut oireetonta tämä odottaminen, oikein pelotti mennä tänään ensimmäiseen ultraan joka oli siis nt-ultra. Löytyi kuin löytyikin sieltä pikkunen uiskentelemassa. Pituutta en...
  2. S

~elokuun epelit 2012~

Jenny90 Anteeksi hölmöyteni, mutta mitä tuo uusi Tammikuun pino tarkoittaa? :) JEE! Tänään eka neuvola :) Vähän jännittää mitä siellä tapahtuu.. Kauheeta lukea kun ihmisille ei maistu ruoka :D Mulle maistuu vähän turhankin hyvin.. Vähän enemmän kyllä suolainen kuin makea... Kävellä yritän...
  3. S

~elokuun epelit 2012~

Pampulainen87 Meidän chihu-pojista toinen on 6,5v ja toinen 4 :) Tii* .. Mulla voi olla vähän samanlaiset tuntemukset kun sulla.. Tosin koskaan ei hirveän voimakasta ole tuo pahoinvointi ollut, mutta rinnat ovat olleet arat, nyt ne ei tunnu aroilta.. Joitain pieniä oireita kuitenkin voisi...
  4. S

~elokuun epelit 2012~

Jenny90 Kiitos :) Lemmikit Meillä kotona kaksi chihu-poikaa.. Kovia vartioimaan..ainakin minua.. Uskoisin kuitenkin, että hyväksyvät lapsen? Ja alkavat myös vartioimaan lasta? Sukupuoli Todellakin haluan heti kun mahd. tietää sukupuolen! :D .. oli se sitten kumpivaan.. Callisto Mitä ne...
  5. S

~elokuun epelit 2012~

... ja lisätietoja itsestäni, eli ikä 24 ja sairaala tulee varmaankin olemaan HYS :) Ensimmäinen neuvola 4.1, ja sitten siellä kuulemma varataan ultra? Monennella viikolla normaalisti eka ultra on, vk 12? luckygirl joo.. pienetkin rappuset laittaa puuskuttamaan :) lenkillä kuitenkin olen...
  6. S

~elokuun epelit 2012~

Hei kaikille :) katselin kirjoituksianne ja toivoisin pääseväni ryhmäänne! Jouluun alussa tehty raskaustesti.. (tai oikeastaan kolme :D) näytti(vät), että olisin raskaana.. laskettu aika 7.8... Ja esikoinen kyseessä. En ole aikaisemmin tänne kirjoitellut, joten en tiedä oikein miten tämä...

Yhteistyössä