Hakutulokset

1. Ä

relaatio 89

Jos tekijä käy täällä, niin kirkko-ruudun seu... 12 -sanassa on kirjoitusvirhe (hyväksyy kuitenkin oikean sanan). hyv 5 4 10 on "anna hyvän kiertää", mutta tässä se on muodossa, jota en ollut koskaan kuullutkaan Muut kaksi puuttuu minultakin.
  2. Ä

relaatio 89

Kiitos vinkeistä. Edistyin roimasti - kunnes taas jumahdin täysin. Minun puutteet nyt: Yhteisvastuu: Ker 11 (ylös) 2016: SP 9 Par 16 Hyvä teko: Hy 5 4 10 Kirkko: Seu 9, 12 ja 7 6
  3. Ä

relaatio 89

Olen yrittänyt tätä tahkota, mutta nyt olen ihan jumissa ja yksi ruutu on vielä kokonaan kiinni. Minun puutteet: Yhteisvastuu: Ke 11 ylös ja 11 vasemmalle Yh (ei keskussana vaan se toinen) 9 Hyvä teko Keskussanasta 6 6 ja siitä 14 2 Hy 5 4 10 2016 SP 9 (rajasana) Pa 16
  4. Ä

relaatio 82

Valmis viimeinkin. Huh, että olikin hankala tuo tokavika sana. Se on "sääkriisi".
  5. Ä

relaatio 82

Onpa hankala keksiä vinkkiä, joka ei tee tästä liian helppoa. Mutta sanotaan nyt vaikka, että Weetabix valmistaa näitä.
  6. Ä

relaatio 82

Minä palasin taas nyt joulun jälkeen tämän pariin. Tuon Amerikka-ruudun väliviivallisen keksin eilen. Se on syötävää. Toista en ole keksinyt, mutta jollakin näyttäisi olevan jo kaikki sanat, joten toivotaan, että hän eksyisi tänne vinkkaamaan.
  7. Ä

relaatio 82

Kiitos vinkistä. AMERIKKA mek 11 liittyy rikollisuuteen LAULAJA tut 11 liittyy tohtoriopintoihin KLASSIKOT ru 8 pasta HALLITUSMUOTO aj - au 8 se viimeinen asia, josta pitääsuoriutua, että saa kortin vii 8 "habitus" vaa 8 verbi (mitä siellä vaa tehdään) MOULIN arv 6 tähän liittyy esim...
  8. Ä

relaatio 82

Muokkasin viestiä, kun keksin muutaman sanan, joita aiemmin kyselin. Tässä minun puutokset ja vinkeistä olisin kiitollinen: Amerikka Al väliviivallinen 13 Kvanttivaras Sc 17 (kaksi vastasanaa on, mutta en silti keksi) Oo ja Av välinen 8 Näiden lisäksi puuttuu yksi sana, joka tulee varmaankin...
  9. Ä

relaatio 82

Kiitos. Äi 13 en vielä keksinyt, mutta eiköhän sekin aukea, kun vähän pohdin. Äi 11 liittyy ylioppilaskirjoituksiin
  10. Ä

relaatio 82

Osallistunpa minäkin nyt keskuteluun, kun kerrankin aloitin tekemään uusinta rellua. Aiemmin olen tehnyt vain vanhoja ja käynyt lukemassa vinkkejä vanhoista viestiketjuista. Jaksaiko joku vinkata Oppiaine ruudusta Äi... 13 Ma... 6 ja 12 Paljon muitakin puuttuu, mutta aloitetaan nyt näillä...

Yhteistyössä