Hakutulokset

1. B

mikä marsuani vaivaa?

Hirveästi tietoa ei ole, ainakaan noista sairasteluista. Mulla on kuitenkin tuossa yksi marsu-opus lainassa kirjastosta ja hilseilystä löytyi ainakin seuraavanlaisia juttuja Hilsepunkki - Hilsepunkkia on vaikea havaita silmin. Oireita on voimakas hilseily, karvanlähtö ja kutina. Hilsepunkki voi...
  2. B

sisäsiisteys...

\ Meillä tehtiin myös näin ja toimi hyvin =) Siihen paperirumbaan en todellakaan rupeaisi.. Meillä molemmat koirat ovat olleet sisäsiistejä 6kk:n iässä. Toinen tosin oli jo sen 6kk meille tullessaan mutta kuitenkin.
  3. B

Viettekö kyläillessänne..

En todellakaan vie. Harvemmin edes otan noita koiria mihinkään kylään mukaan. Sellaiseen paikkaan ehkä jossa on omia koiriakin ja jos asia on sovittu etukäteen. Ei tulisi edes mieleenikään ilmoittamatta/kysymättä viedä koiriani jonkun luo. Ovat sen verran isojakin että ei ihan minne vaan viiti...
  4. B

Marsu lemmikiksi?

Meillä on ollut kohta kuukauden kaksi tyttömarsua. Iältään ovat noin kaksivuotiaita molemmat. Aivan ihania piipertäjiä :heart: Todella rauhallisia käsitellä. Marsut eivät kovinkaan helposti puolustaudu puremalla kuten muut jyrsijät esim. kanit. Ovat enemmänkin sellaisia tyydyn...
  5. B

Kanin napatyrä

Eikö kenellekään kokemuksia moisesta? :attn:
  6. B

Kanin napatyrä

Onko jonkun kanilla ollut? Onko tarvinnut leikkausta vai onnistuuko elo tyrän kanssa? Kertoilkaa kokemuksistanne, kiitos :flower:
  7. B

Kertokaahan viisaammat..

Niin kyllähän se luonteestakin riippuu, et miten sujuu. Meillä on noi koirat melkein ku yö ja päivä. Hyvin sujuu kuitenkin, mitä nyt välillä matsataan ja nahjutaan, leikillään ja ja vähemmän leikillään... Molemmat narttuja. Nuorempi tuli puolvuotiaana meille, toi toinen oli sillon 1,5-vuotias.
  8. B

Eläimen käyttäytyminen

Meillä on koiria ja kyllä voin sanoa että niiden käytös on muuttunut minun ollessani raskaana. Toinen on vahtiverinen niin on ollut sitä vieläkin enemmän silloin ja todella suojelevainen muutenkin. Meidän jo edesmennyt cockeri oli myöskin melkein jatkuvasti vierelläni kun olin raskaana...
  9. B

Kertokaahan viisaammat..

Tiedä nyt siitä viisaammasta mutta kuitenkin jotain räpellän tähän :D Sitähän ei voi kukaan etukäteen tietää miten tulevat toimeen. Mutta kun toinen osapuoli on pentu, niin sanoisin että varmasti paremmat mahdollisuudet tulla toimeen keskenään, kuin silloin jos molemmat olisivat aikuisia...
  10. B

onko teillä eläimiä?

Meillä on kaksi koiraa, neljä kania ja hamsteri :heart: Hamstereita oli kaksi, mutta toinen löytyi pesästään tänään aamupäivällä kuolleena.. :( Ihmettelin kun ei yön aikana ollut tuoreita käyny syömässä ja rupesin etsiskelemään..
  11. B

koira haukkuu sisàllà, apua!!!

\ Olen kuullut monenkin tekevän noin, eikä ollenkaan turha juttu mun mielestä. Sanovat että justiis sen hiljaseks saamisen kannalta on ollut mainio taito. Pitäis kai omille koirillekin opettaa sama :whistle:

Yhteistyössä