Hakutulokset

1. M

Helmivauvat 2009 ~kesäkuussa~

Mae: Justiinsa niin. Mekin kerittiin saada se eka annos ja siksi virus tuli lievempänä. Toinen vastaava ripulitauti on joku avd tai mikä nyt olikaan joka on vauvoilla yleistä ja tekee juuri tuollaisia oireita. Kävimme kokeissa ja koska oli sen verran lievää niin koti hoitoa ja nesteytystä...
  2. M

....Niin ja. Olen tänään kysyvällä päällä, Sori. Istutatteko vauvaa ollenkaan vielä. Kun tää meitin neiti äheltää koko ajan ylös. Niin että onko siitä haittaa jos vähän istuttaa? Ja korvike mutsit... Onko teijän syötöväli kuinka pitkä? kun musta tuntuu, että olen tarjonnut vähän liian usein...
  3. M

Heips! :) Mae: Meillä kun alkoi se rotavirus oli juuri tuota samallaista vesi ripulia. Ei siis kakannut yöllä, mutta päivällä jatkuvasti. Mahataudissa kuulema menee juuri kyseiselle vesiripulille. En tiiä sitten vaikuittaisko helteet jotenkin. Meillä tosin lopetti kyllä syömisenkin kokonaan...
  4. M

Heipsan toverit! Kylläpäs jo monella vauvelit opettelevat ryömimään. Meillä ei vielä sellaista ole, mutta illalla löysi sitten varpaansa ja niitä tutkittiin sitten yöllä |O Mä en tajua miksi tuo tyttö herää joka aamu viideltä. Kuume82 Maitoallergia voi ei. Mä pelkäsin, etttä meitin tyttelillä...
  5. M

Keltamo: Taitaa siina nan 2 olla enemmän rautaa ja lisätty jotain muuta ainesosia kuin nan1 on, jotka vois tehä niitä ilmavaivoja. Täytyypä itekkin miettiä tuota kokeilua. Rosinante:Mulle sanoi neuvolantäsky, että vois kuulema mennä 6kk korkeintaan silla nan1. Eli sen mielestä nan2 ja nan3 on...
  6. M

Labello:Onnea koetukselle kun isi tulee visiitille! usko pois tiedän tunteen. :o Niin ja sellaista olisin kysellyt, että niitten vauvelit jotka syövät nannia niin oottekos vaihtanut tahi syöttänyt Nanni2?? Muistan lukeneeni jostain, että tulee enemmän ilmavaivoja siitä kakkosesta, mutta...
  7. M

Heips! Suppo on hyvä. Mutta meillä lasten lääkäri antoi sellaisen kikan, että jos on vaikka kuumeen tai juuri rokotuksen takia ruokahalu vähän kateissa, niin se nestemäinen tuo samalla sitä ruokahalua. Ja sanoi, että voi antaa hyvinkin herkästi vaikka ei niin kovaa tarvetta oliskaan!! Meillä...
  8. M

Tuiskunen77: Multa otettiin kilpirauhasen vajaatoiminta kokeet. Kun huimas, oksetti ja ym kivaa. Ei niskat ollu ees kipeen tuntuset. joo eli vajaatoimintaa ei ollut vaan selässä tosi pahoja lukkoja ja jumituksia. Tarkotan vaan jos sullakin on ollu oksettava olo ja et ollut raskaana, niin jos...
  9. M

Juuh! Mikäköhän siinä on että ei vaan saanut kirjauduttua sisään vaikka mäkin olen aivan alusta alkaen ollut mukana siis taustalla!! Ja olen kuulkas monen monta kertaa ihmetyllyt, että mikä pikkasella voi nyt olla hätänä ja tsak tänne vaan katsastamaan niin monella muullakin on aivan sama homma...
  10. M

Meillä nukuttiin puoli 7! luksusta. Ja nyt nukkuu aamupäikkäreitä hmm noin 40min. Kerkee juoda kahvia ja kirjoitteleen vähän tänne! Niskat on myös jumissa täällä ja sellaista epätodellista ja huimaavaa oloa. Hieroja sanoikin, että kun veri ei kierrä selässä voi ihminen jopa oksentaa sen takia...
  11. M

Glow Täältä Hyvinkäältä mä huhuilen. Ja suklaata menee täälläkin. Roosukka haki kaupasta itelleen namikkaa ja toi mullekkin samalla. Lohdutukseks kuulema kun Helmi valvottaa yöllä! Ihana isosisko. Kyl siitä on paljon apua kun on jo noin iso! :)
  12. M

Ja taas mä täällä! ku alkuun pääsin niin ei loppua näy! Aattelin vaan sellasta, että onkos kellään muilla mitään uni riepua tahi lelua käytössä? Meillä ei mennä enään millekkään unille ilman harso rättiä. Sitten sitä pyöritellään nenän päällä ja minähän tietenkin vahdin sitä ja vetäisen harson...
  13. M

No heips! kirjotan vielä vähän kun olen täällä porukoilla lasten kanssa. Kun nui lisäkädet on todellakin välillä tarpeen meillä! Minulta myös pahoittelut Bon Bon. Sitä ei voi edes itse käsittää kun ei ole vastaavaa/kamalinta ikinä käynyt! :'( Meillä syödään Päivässä puolipurkkia kasvis...
  14. M

Labello juu toki saa laittaa. Voi sehän oliskin kiva. Kiitos paljon! Helmi ja mitat syntyessään 2960kg 49cm pitkä. 4kk neuvolassa 6990kg 64,5cm. Siis jos noi mitat johonkin tulevat.
  15. M

Laitoin kuvan profiiliin ja katoin jälkeenpäin sitä kuvaa niin siellä möllöttäkin meitin koira ammeessa. Eli ei se ei ole Helmikuussa syntynyt Helmi-tyttö. Vaude tää mun tietokone ura alko lupaavasti. Mä oon täys tumpelo tän koneen kanssa....
  16. M

Hei vaan kaikki! Nyt oli kyllä pakko kirjautua ja liittyä poppooseen. Siis jos sallinette :ashamed: Elikkä alusta alkaen mukana olen ollut hiljaisena lukijana ja se johtuu vain siitä, että mun kone perkules temppuili. Eli en ole päässyt aluksi kirjautumaan. meitä on tälläinen naiväki: Kaksi...

Yhteistyössä