Hakutulokset

1. Äitylim

Ötökkäoviverho suoraksi jotenkin ?

Tämä hyönteisverho siis takaovessani, nyt ostin uuden isomman Ötökkä-oviverhon etuoveen ja siinä on paksummat ne muoviliuskat, eivät kiharalla. Siinä on ohjeena, jos taitokset eivät oikene itsestään: 1. aseta oviverho tunniksi roikkumaan saunaan 70-90 asteen lämpötilaan 2. Laita oviverho 5-10...
  2. Äitylim

Ötökkäoviverho suoraksi jotenkin ?

Tietääkö joku kikkaa, jolla muovisen hyönteis/ötökkäoviverhon saa suoristumaan ? Otin sen pakkauksesta ja haisi kamalalta, pesin sitä vähän ja yritin asetella oveen. Ne muoviläpyskät vaan ovat osittain ihan kiharalla vieläkin, ollut auki noin 3 pv. Itikat siis pääsevät sisälle sen oviverhon...
  3. Äitylim

Miten suhtautuisitte, jos 6 v lapsenne käyttäytyisi näin ?

Puhuin asiasta sosiaalityöntekijän kanssa 1,5 tuntia, kehoitti antamaan ensin varoituksen huonosta käytöksestä ja sitten seuraa rangaistus, jos jatkaa. En keksi muuta rangaistusta kuin karkkilakko. Jäähypenkillä voin myös kokeilla istuttaa 6-7 min iän mukaan, mutta en jaksa häntä pitää aloillaan...
  4. Äitylim

Äidit: kun teille tulee lapsivieras, älkää istuttako häntä Salkkareiden ääreen kysymättä.

Joo ei kyllä minustakaan Salkkarit ole sopivaa katsottavaa lapsille, on aika järkyttäviä juttuja.
  5. Äitylim

Lapsen nirsoudesta

Meillä tyttö kohta 7 v syö eri paikoissa eri ruokia eli eskarissa edes maistaa kaikkia, isin luona eri ruuat, minun luona kans eri ruuat ja myös mummolassa omat herkkuruuat, joita aina haluaa. Minä ostan hänelle kalapuikkoja ja Lindströmin pihvejä, koska tykkää niistä. Yritin tehdä itse...
  6. Äitylim

Mitä teidän lapsista tulee isona? :)

Tyttö kohta 7, toiveammatteja ovat tähän mennessä olleet: balettitanssija, eläinlääkäri, vaatemalli, Korkeasaaren eläintenhoitaja ja nyt viimeisimpänä hevosten hoitaja. Hän on siis eläinrakas, mutta ei ole vielä tehnyt lähempää tuttavuutta hevosiin, tykkää niistä kyllä. Ai niin, unohdin tuon...
  7. Äitylim

Miten suhtautuisitte, jos 6 v lapsenne käyttäytyisi näin ?

Joo tuota olen kokeillut, että pyydän sanomaan mikä on ongelmana, miksi on paha mieli. Joskus se toimii, joskus ei, saattaa vaikka sanoa, että no kun sinä olet niin tyhmä ! Esim jos ei saa tahtoaan läpi jossain asiassa, kuten määrätä mitä tv-kanavaa katsotaan. Silloin sanon, että jos et...

Yhteistyössä