Hakutulokset

1. L

Ivf hoitoja lapsettomille

Hei kaikki <3 Olen seuraillut kirjoitteluja mutta itse jäänyt taka alalle, epäonnistunut pas oli aika rankka :( Nyt sain viime keskiviikkona mukaan kaksi viimeistä matkalaista <3 eli pp 3 vasta. Yllättäen lääkäri määräsi tueksi kortisonin, koska useita epäonnistuneita siirtoja. Mainitsi että...
  2. L

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Viimeiset kaksi kyytiläistä haettu mukaan ? yllättäen aloitettiin kortisoni tueksi, kukaan ei ole asiaan aikaisemmin jaksanut paneutua. Nyt 20mg neljä pvää ja sit loppuaika mennään 10mg.lla. Nyt odottelen kauhuissani miten kroppa reagoi, turpoonko kauheesti ja miten menee yöt. Miten muilla...
  3. L

Se eilinen "harjoittelija" oli kyllä ihan naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri :) uskoisin että oli opettelemassa lapsettomuus pkl:n hommia ja voihan se olla että erikoistuu siihen puoleen myös. Minun kohdalla kaikki meni hyvin ja oli todella mukava !! mutta jos olisin ollut rakkotäynnä...
  4. L

Hellurei ja hellät tunteet On tässä viimeaikoina tullut pohdittua miten kauan näitä hoitoja oikein jaksaa ja miten pitkälle on valmis menemään. Pakkasessa yhteen siirtoon alkiot (jos selviävät). Tällä hetkellä on semmoinen fiilis että kolmatta hoitoa en enää jaksa. Eli voi olla meidän...
  5. L

eskimopuikko Aivan ekassa tuoresiirrossa aloin vuotaa jo pp 10, joulu aattona... siks varmaan muistankin sen niin hyvin. Muissa siirroissa on tainnu luget pitää vuodon poissa. Olen nykyisin pp 14 testannu ja jos on ollut nega, lopetanut luget vaikkakin ohjeistetaan tekemään muutaman pvän päästä...
  6. L

eskimopuikko mulla ainakin luget pitää vuodon poissa, lopetin luget ma jolloin testasin negan pp14 ja tänään alkoi menkat.
  7. L

YRITTÄJÄT Nimimerkki.............Tuleva hoito........................Ajankohta Valoa..................2.IVF............ ...................helmi-maaliskuu Nannukka81…….....2.ICSI…………. .. ...........…....helmikuu 2013 *keijukainen*......1.ICSI/2.PAS........................helmikuu 2013...
  8. L

Millä annoksilla teillä on ollut prednisolon ja primaspan passeissa ?
  9. L

Juupa juu, negahan sieltä taas tuli !! Kyllä osaa vituttaa ja ankarasti !! Nyt toivon että menkat alkais ja saatas pakkanen tyhjäks ja sit saa tää homma jäädä jäihin !!!
  10. L

Nega tulla pärähti, että sepä sitten siitä !! :(
  11. L

manuliina jep, ma virallinen testi pvä. Tuntuu että ihme pitää tapahtuu että vielä plussaks muuttuu... :(
  12. L

Joo, pp 10 ja meninpäs sit tekee kaupan raskaustestin joka yllättäen taas kerran negatiivinen. Eipä tässä enää hirveesti hurrata, tekis mieli lopettaa nuo per**leen lugesteronitkin !!!
  13. L

vihervaara iiiiik, ihanaa !!!!!! Mikä pp sulla siis onkaan ?
  14. L

Macy olen ostanut lahjakortin tuonne Filirikseen. Lahjakortin saaja kyllä tykkäsi hoidoista. Paikkana se ei kyllä mikään houkutteleva ole ja jos molemmissa huoneissa on hoidot yhtäaikaa menossa niin aika rauhaton paikka rentoutumista ajatellen. Itse en välttämättä menisi... pp7 ja tajuton...
  15. L

Helge toivotaan että tunne pitää paikkaansa :heart: Onko muilla väsymystä lugeista ? Minä olen kuin tapettumato, viikonloppu meni hyvin kun sai nukkua pitkät yöunet. Tänään töistä tullessani kävin sohvalle ja nukuin kolme tuntia ja melkein tästä jo voisi yöunille jatkaa... huh huh. pp7...
  16. L

Ameile Mulla annos 3 + 3, luget ei mulla se kummemmin "suttaa", jäävät ilmeisesti ihan oikeaan paikkaan. Välillä tuntuu että jotain hulahtaa, mutta se on enemmän valkovuotomaista/kirkasta tai jotain.... otapa selvää :) Tällä hetkellä tää turvotus on kauheinta huh huh :)
  17. L

minnie mulla on ollut tukena vaan Luget, tässä kierrossa piti olla myös primaspan mut lrit sähläs aloituksen kanssa. Seuraavan kiertoon tulee sit primaspanit. Vyöhyketarpiaa ajattelin ihan rentoutumis mielessä, on niin hektistä tää elämä tällä hetkellä :) macy gray Voimia :heart:
  18. L

minnie olen käynyt vuosia sitten, mutta tekijä muutti pois niin lopetin. Täällähän on paljon paikkoja, ystävä suositteli sellaista paikkaa kun Harmoniaa itse ajattelin varailla ko paikkaan vuöhyketarapia ajan ja hivenaineanalyysin. Täällä mukavat luge oireet, väsymys painaa hullunlailla ja...
  19. L

Tervetuloa uusille :) Joo täälläkin luge oireita, väsyttää niin vietävästi ja joka päivä kellon tarkkaan klo 12 tulee ihmeellisiä kuumia aaltoja ja posket helottaa punasena !!! Wuhuu :-D vielä tässä ois reilu viikko kärsittävänä :) Tsemppiä kaikille !!
  20. L

tyty86 mulla on ollu luget aina tukena. Aloitan jo aina ennen siirtoa. Tässä kierrossa oli tarkoitus olla myös primaspan, mutta se meni mönkään kun toinen lri sanoi että soita kun vuoto alkaa ja aloita sitten primaspan. Noh vuoto alkoi lauantaina ja soitin maanantaina hoitajalle, niin hoitaja...

Yhteistyössä