Hakutulokset

1. S

Relaatio 228 - Värinäkö

Heips.. mulla on pari jumia. Vieläkö saisi jeesiä? Pystyn jeesimään takaisin. Musta: li 10 alas, yhdistyy mura, mu li ja alhaalla rajasana laliin Oranssi: vasen yläkulma bajo ylös 13 sekä oik alakulma hi ylös 14 väliviivalla
  2. S

Relaatio 157

Voi nenä, mitä ajatuskatkoksia kiitos! Naatit kirjoitettu.. jehuu!
  3. S

Relaatio 157

Hei hienoa! Ja kiitos vinkeistä! Se ku ra:kin loksahti sitten paikoilleen mulla on vielä kaksi puutosta hengessä ja ruumiissa Fo su ja ma ma yhdistävä 7 Ma li alas suoraan 9
  4. S

Relaatio 157

Moikka ja kiiti taas! Mä hoksasin sen vitosen saaren kansanpuistossa lopulta itse. Tuota ku ra 12+8 en saa millään osumaan. Olen pyöritellyt sen artikkkelin ideoita. Saisko vielä rautalankaa? Se urh on yksinkertaisuudessaan se tyyppi joka u.. ja siitä avautuu jatko, jota mulla ei ole. Vihjeenä...
  5. S

Relaatio 157

= pysäkki on jnapysäkki eli sei... ja hienon asumuksen sellainen
  6. S

Relaatio 157

Kiitos muuten tuhannesti noista aiemmista avuista Vielä olisi pari ongelmaa myös itsellä Tammela Ki po me 9 2015 Saaren kansanpuisto Alh vas ku ra 12+8 Alh vas al ed 8 1889 ja 10+13 Alh oik la 5 Mustiala Po 10
  7. S

Relaatio 157

Ja se pa pa 6+8 = sen tekijä
  8. S

Relaatio 157

Hengen ja ruumiin Ylh oik al sal 9 5 8 = näytelmä Kustavissa Tammela Vas ku 14 = kunnan hallinnollisen työntekijän virkanimike, vanhahtava sellainen ja jatko löytyy Tammelan sotavet tms. jaoston pj (tämä oli paha!) Lounais-häme Li 10 ku on yksi li...
  9. S

Relaatio 157

Tammelan luonto to la 9 on puita pilkkomaan suunniteltu vehje Löytyisikö apuja Hengen ja ruumiin.. Oik ylhäällä ku sa 5 ja 7 Keskellä oik pi 11 Vas ur 5+9 Kulttuuria tammelassa Oik alhaalla ke ke 8+6+13.. ei auttanut vinkit Oik keskellä mu el 5 Po cr 5+2+5+7
  10. S

Relaatio 157

Kirkko ylhäällä = seinällä Tammelan kirkossa Kirkko alhaalla = se mistä vettä valuu talon katolta Tammelan luonto.. en hoksannut misä kyse, jatkan myöhemmin ja kyselen myös jotain

Yhteistyössä