Hakutulokset

1. S

Relaatio 228 - Värinäkö

2. S

Relaatio 176

Se on lentorata liittyen kelaan.
  3. S

Relaatio 228 - Värinäkö

Se mitä ne lähtee tekemään kun pyydetään
  4. S

relaatio 121

näissä oli itselläkin vaikeuksia
  5. S

Relaatio 157

6. S

Relaatio 157

yhteistyöllä hyvää tulee!
  7. S

Relaatio 157

8. S

Relaatio 228 - Värinäkö

Mikä alanurkka?
  9. S

Relaatio 195

Se on se alempi sana lisättynä päätteellä. Auttoiko?
  10. S

Relaatio 228 - Värinäkö

yksi lime laji. Löydät liikenneviraston sivuilta. Monikossa.
  11. S

Relaatio 195

Lisää tulee vihjettä jos haluat
  12. S

Relaatio 195

13. S

Relaatio 195

Jee! Kiitos pelastuksesta, taas vähän eteenpäin. Jos aukeaa mulla jotain niin saat lisää jeesiä!
  14. S

Relaatio 195

Kauhean harmittava määrä sanoja puuttuu ja aivot lyö tyhjää. Löytyisikö vielä innokas auttaja? Joulupukki Alaoikealla rimpsu 11,2,5,7 Alaoikealla kir 4,7 (oikean puoleinen) Kiilopää Pääsanasta luoteeseen 10 Alaoikealla nok 11(molemmat) Ivalo Stual 10 (väliviivalla) Ylhäällä rajasana ku 6 ja...
  15. S

Relaatio 195

Vieläkö täällä joku pyörii? Hieman tartteisin jeesiä kun en ymmärtänyt edes aikaisempia vihjeitä... Kiilopää: Pääsanasta luoteeseen 10 Alaoikealla molemmat no 11 Ivalo: StuAl 10 (väliviivalla) Ylhäällä keskellä ku 6 alas lounaaseen Joulupukki: Alaoikealla Kol-kol pitkärimpsu 11, 2, 5, 7 Alaoik...
  16. S

Relaatio 176

Voi.. snenä! Kiitos! Se on nyt vihreä kokonaan
  17. S

Relaatio 176

18. S

Relaatio 176

Moro 69sartsa! Mulle ei ele jostain syystä tullut sähköpostiin ilmoitusta, että olet vastaillut. Jos vielä kaipaat tuohon vinkkiä niin se on toisen kätkön nimi, mikä liittyy teemaan.. Multa puuttuu yläoikeelta ke la 8+6 se vasemman puoleinen.. lasku seisoo.. monen muunkin tutun pöydällä..
  19. S

Relaatio 228 - Värinäkö

Heips ja kiitti, olin sen jo löytänyt
  20. S

Relaatio 228 - Värinäkö

Enää puuttuukin tuo oranssin hi 14 väliviivalla. Olen ennenkin törmännyt tähän ongelmaan, että vaikka on oikeaa sana kirjoittanut, niin iPad tai rellu.. en tiedä ... ei huoli oikeaa vastausta. Vähiin käy

Yhteistyössä