Hakutulokset

1. S

Relaatio 157

Jos joku vielä on kuulolla niin olisi muutama pulmakohta..
  2. S

Relaatio 157

Onkos täällä vielä joku langoilla?
  3. S

Relaatio 176

onkos se jotenkin ystävällisempi?
  4. S

Relaatio 176

3 sanaa puuttuu ja lasku ei ole laskettu. Aloitin myös toista rellua, Tammelaa, ja se käy hermoihin
  5. S

Relaatio 176

Miten menee?
  6. S

Relaatio 176

Heippa, Luo-len (jos olen oikeassa kohdassa ) 10 on luo-alku ja loppuun ”ei vino/käyrä” vaan... löytyy kiven lentoradan kuvauksesta. 10 ylös on galaktinen leveysaste. Meiltä puuttuu edelleen 3 viimeistä sanaa.. ja lasku ei etene
  7. S

Relaatio 176

En ole laskussa edennyt yhtään tuo fysiikka ei ole ihan vahvimpia juttuja. Serkku pohtii sitä parhaillaan.. hänkään ei myllä vielä ole saanut siitä kiinni.
  8. S

Relaatio 176

Sy la 10 on myös la.. eteen jotain, liittyy rakentamiseen ja muinaiseen merenkulkuun. Ja rä 9 hmm.. esim satelliitit kulkevat näillä. Tai voidaan kuvata, että ne kulkee..
  9. S

Relaatio 176

Sy la on se mikä törkätään tuleen ja rä on mitä siitä seuraa
  10. S

Relaatio 176

Jeesiä saa ja tästä oli myös jo apua. Kiitos aktivoimisesta!
  11. S

relaatio 121

Relaatio jumiutui nyt tohon missä oon eli muutama sana puuttuu. En kyllä havaitse relaatiosta mitään apua laskuun. Jollei rstkaiseva vihje ole juuri puuttuvien sanojen takana. Eli fysiikan tehtävän tiedot ovat kätkökuvauksessa... ja mietin kyllä mahtaisko lisävihjeet tehtävään tulla näiden...
  12. S

relaatio 121

En ole vielä ihan varma laskusta koska tämän sorttinen fysiikka ei ole omaakaan vahvuutta ollaan yritetty sitä rellua eteenpäin. Oikeastaan siitä ei tule juurikaan muuta apua mysseen kuin näitä fysiikan käsitteitä. Pääsitkö jo alkuun? Multa puuttuu 5 sanaa.. jos hoksaan laskun niin laitan tulemaan.
  13. S

relaatio 121

Kiitti taas! Mä innostuin siitä pamaus rellusta ja koossa on nyt 32/48 sanaa . Oletko hyvä laskemaan?
  14. S

relaatio 121

Mitta iski uteliaisuus ja tuli sattumalta pari aloitussanaa Maksjoen pamaukseen..
  15. S

relaatio 121

Pystyykö relaatiosta päättelemään mistä päin kätkö on? Pölhö kysymys. Innoistuin tekemään Turku relaation ja sittemmin tajusin, ettei se tainnut liittyä ollenkaan kätköilyyn ja osaatko sanoa pystyykö geo-ohjemista (suom tai eng)) suodattamaan nämä ns relaatiokätköt? Olen vähän huono niiden...
  16. S

relaatio 121

Oho! Sepäs tulo vauhdilla meillä on vielä myös hakematta se. Nyt iski uteliaisuus.. mitä relaatiota alat ratkoa? Monta hutia jo nimittäin.
  17. S

relaatio 121

Moro, täällä olen voelä jeesimässä jos olen oikeassa kohdassa niin se ruoka li-me on suomalainen bändi ja sitä kautta löydät sen punaisen. Itsellä oli sama kohta ongelmana.
  18. S

relaatio 121

Arvaas mitä, se on täynnä Ottaa pattiin toi viimeinen sana. Olin sitä jo kokeillut, mutta kai sitten kirjoittanut väärin
  19. S

relaatio 121

Se avautuu parhaiten sieltä oikeasta ruudusta, oletko sitä ehtinyt täyttää? Kyseessä on eräs biisissä mainittu punasävy. Hoksaain, että se ehdottamasi rajupe -juttu oli kulkuvälineen alapuolelta. Onko sulla sattumoisin kulkuvälineestä ylävaasemmalle ravaan liittyvää 9?
  20. S

relaatio 121

Väristä 7 on hevosväri Ja kulukvälineestä vasemmalle yläviistoon rava -9. Toi rajupe saattaapi olla juuri mun puutos kun en sellaista löytänyt itseltä...

Yhteistyössä