Hakutulokset

1. P

3:tta odottavien ryhmärämä! :)

Sonay Onnea tyttölupauksesta!:) Onko teillä sitten tyttö-triio koossa? Mari ja möykky Samoin sinne onnea hyvistä ultra kuulumisista! Kuis paljon sulla on nyt viikkoja kasassa? (.) Itsellä on eka neuvola ensi perjantaina ja ultrasta ei tietoa. Muuten täällä podetaan näköjään flunssaa sällien...
  2. P

Makoisaa lauantai aamua :) Ruokarajoitukset Noudatteko te niitä tällä kertaa? Itse en edes muista muita kun sen vakuumipakatun listeria riskin ja täytyy myötää, että olen silti syönyt kahdessa viime rakaudessa esim. savulohta aika paljonkin. Nyt en meinaa muistaa sitäkään, joten on vähän...
  3. P

Kukkuluuruu mammat! Voi surku mitä on käynyt Tammitytölle :( En ole ihan perillä asiasta, että mikä oli syynä keskeytykseen ja oliko aiempia siis jo monta, mutta paljon voimia toivon silti ja kaikkea hyvää tulevaan. Aurinkoiselle tervehdys ja tervetuloa jokkoon :) (.) Hormoonit tekee...
  4. P

Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

Aurinkoisen mahtavaa keskiviikkoa kaikille mammoille :) Mä en tajua mikä ihme mulla aina raskaana ollessa on kun kaikki on vaan niin ihanaa ja vaaleanpunaista :D Musiikkikin kuulostaa jotenkin tosi hyvälle, kaikki tuoksuu paremmalle ja ruoka on maukkaampaa. Tykkään kaikista ja herkistyn...
  5. P

Vesirokosta vielä, on vaarallinen raskaana oleville. itsekkään en ole sitä sairastanut, eikä kumpikaan pojistani joten täytyy pikapikaa rokottaa kullannuput sitä vastaan ennen päiväkodin alkua. Ei ole kiva odotella koska se puhkeaa. Poikien äippä 9+0
  6. P

Monella onkin ollut jo nt-ultrat, itse en ole edes neuvolaa varannut vielä :D Pikkasen on minulla tämä kolmannen odotus erilaista, kun ei meinaa muistaa koko juttua. Täytyy laittaa kalenteriin muistutus ensi viikolle jotta soitan sinne! Seulonnoista olitte puhuneet, minä olen käynyt aiemmin...
  7. P

Tervehdys kolmosta odottavien ryhmä-rämä! :wave: Täältä hyppää joukkoonne yksi kolmosta odottava äippä jolta löytyy kotoa jo 4 ja 2v pojat <3 Nyt olisi listalle tekstiä poikien äippä/24.12/29/?? Synnytyssairaalaa en vielä tiedä koska se saattaa muuttua muuton mukana ennen vauvan syntymää :)...
  8. P

Tervehdys kaikille! Täältä hypätään iloisena joukkoon:wave: Listalle voi päivittää: 24.12/Poikien äippä/29/3/?? Kotona jo elämää sulostuttavat pojat 2 ja 4v :heart: Itselle neljäs raskaus sillä takana yksi keskeytys ja kaksi synnykseen johtanutta :) raskaudet mulla oireettomia ja...

Yhteistyössä