Hakutulokset

1. P

Joulukuun tontut -15 *heinäkuussa*

Huomenta päivää kaikille :) Eilen oli taas ihana lämmin kesäpäivä ja me oltiin muksujen kanssa Korkeasaaressa ihastelemassa eläimiä. Kyllä oli hauskaa taas seurata lasten innostusta <3 Täällä alkaa vikat lomaviikot ja niiden aikana pitäis saada koti sisustettua uuteen uskoon sillä niitten...
  2. P

3:tta odottavien ryhmärämä! :)

Lauantaita arvon ladyille :) Sonaylle, isot voima tsempitykset sinne! Kurjia juttuja, mutta aivan varmasti selviät niistä voittajana etiäpäin :) Jokaisen myrskyn jälkeen paistaa aina aurinko. Me täällä lomaillaan Turussa muksujen kanssa ja tänään on kierretty Muumimaailma ympäri ämpäri monta...
  3. P

Voikaa hyvin ja nauttikaa kesästä :)
  4. P

Lapsille: Ollaan kerrottu, isompi ymmärtää ja odottaa kovasti joulupukin tuovan vauvan kotiin, mutta pienempi ei tajua koko juttua. Raaka totuus paljastuu sitten aikanaan :D Kestovaippoja: Ei harrasteta, kerttiksillä alusta loppuun. Ei ole mun juttu. Masun tuntemuksia: Mä saan onneksi olla...
  5. P

Tervetuloa Muumimammalle ja Mammulille :) Hyvin kulkee jutut kuulkaas täälläkin! Meitä kun on muitakin ketkä eivät harrasta facebookkaamista :) Chima: Loistavaa, että vuotelu loppui ja oli harmitonta :) Radista tsempitykset, mutta kun homma on sinulle jo tuttua niin hoituu varmasti helpommin ja...
  6. P

Perjantaita arvon ladyt :) Sokerirasituksesta: Eri kunnissa on eri säännöksiä eikä kaikkialla tehdä niitä automaattisesti kaikille. Hyvin vaihtelevaa tuntuu myös olevan neuvola lääkärin, terveydenhoitajan yms. tarkastukset, joten joka paikassa toimitaan tavallaan :) Itse en ole rasitukseen...
  7. P

Liikkeistä piti vielä kommentoida ettei mullakaan mitään tunnu ja kolmas kerta kun istukka etuseinässä vaimentamassa joten en niitä odottelekkaan, kun vasta puolenvälin tienoon jälkeen eli menee vielä hyvä tovi :) Kyllä niitä potkuja sitten saa tuntea ihan tarpeeksi joten kiva kun vielä on...
  8. P

Janeel.lle kiitos uudesta pinosta :) Isot tsempit kaikille kellä murheina riskiluvut yms. Toivottavasti kaikki on lopulta hyvin ja voitte jatkaa huolettomin mielin odotusta. Neuvolasta. Minä ajattelin pyytää ne Kelan paperit neukkalääkäriltä, kun en kerkeä sinne neuvolaan varmaan vielä...
  9. P

Kukkuluuruu kaikille:) Keskikesän rientoja meneillään, meillä alkoi muuttotohinat vanhaan taloomme joka on nyt saatu vihdoin rempattua uuteen uskoon. Ihanaa pääsee taas lapset omalle pihalle telmimään:love: Muuten ollaan loppukesä kotosalla treenaillaan ja ulkoillaan paljon, kuukauden päästä...
  10. P

Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

Tervetuloa taas uusille! :) Taas se viikonloppu koitti ja meillä se tarkoittaa ekojen kamojen roudausta vanhaan kotiimme, joten touhua riittää :) Masukin pullahti loppuviikosta esiin ja huomasin sen siitä ettei farkun nappi mennyt enää kiinni kun kova kumpu otti vastaan:) Eilen kaivelinkin...
  11. P

Sukupuolesta: aivan sama kumpi tulee enkä lähde sitä erikseen selvittelemään. Jos näkyy rakenneultrassa niin voi jopa olla, että haluan pitää yllärinä joulukuulle :) Kahden pojan jälkeen olisi uutta saada tyttö, mutta pojat ovat tutumpia ja jotenkin on taas poika olokin. Saa siis nähdä kuin käy...
  12. P

Mammi78 teretulemasta ja onnittelut plussasta! Itse en ollut kuumeilijoiden puolelle, joten sieltä ei mittään tietoa :)
  13. P

Kukkuluuruu mammat! Sonay: voi jösses noita punkkeja. Toivottavasti kuuri puree ja homma on sillä selvä :) Ilkeitä pirulaisia ne ötökät! Supistuksista olitte kirjoitelleet, toivotaan että nekin kaikilla niistä kärsivillä helpottavat! Itse muistelin yksi päivä synnytyssupistuksia ja mietin...
  14. P

Miltä ne liitoskivut muuten tuntuvat? Mihin kohtaan se sattuu eniten ja auttaako siihen mikään?
  15. P

Hello mammat! :) Oma koti kullan kallis <3 Täällä juuri palattu anoppilasta juhannuksen vietosta ja nautitaan muksujen kanssa jäätelöstä, kun aurinkokin alkoi vihdoin paistaa(y) Jaksoihan se muuten sataakkin koko viikonlopun. Mekin ulkoiltiin kaksi päivää sadevehkeet päällä, kun ei näitä meidän...
  16. P

Suosittelen muuten kaikille, mutta eritoten niille ketkä voi huonosti tai kärsii jostain vaivoista niin ottamaan liikunnan jossainmuodossa osaksi odotusta sillä sillä lähtee vaiva kuin vaiva ja keho, vauva ja mieli saavat siitä paljon hyvää :) Aloittaa voi ihan pienillä jutuilla hammasta purren...
  17. P

Tervetuloa taas uusille! :) Pidetään vaan ketju aktiivisena sillä kaikki meistä eivät kuulu facebookkiin niinkuin en minäkään :) Hyvää juhannusta myös kaikille tasapuolisesti! Nauttikaahan hyvästä ruuasta ja läheisistänne vaikkei säästä nyt pystykkään riemuitsemaan :) Täällä vedellään tuota...
  18. P

Viesti katkesi :/ Mahan kasvusta, ei näy vielä mitään. Rv nyt 12+2. Kahdella viime kerralla maha oli suht pieni ja näkyi tosi myöhään. Painoakin tuli kyllä 5kg joten saattaa vaikuttaa. Olen pitkä ja hoikka joten talvitakin alta ei huomaa mitään kun vasta lasketunajan tienoilla. Omat vaatteet...
  19. P

Kaunista huomenta kaikille :) Tervetuloa suuresti kaikille uusille! Täälläkin eilen käyty nt-ultrassa ja siellä herra c näytti olevan elossa ja kasvanut hyvin. LA.ta ei muuteta eli jouluaattoa kytätään edelleen. Ihaninta oli tälläkertaa se että koska isä ei tullut mukaan niin esikoiseni 4v...
  20. P

uudet sivut :) Wau! Joulukuunihmeelle teretulemasta:) Chima Näin sitä ollaan erilaisia ja saadaan erioloja näistä hormooneistakin. Toivottavasti sulla pysyy olo kuitenkin siedettävänä ja se fyysinen pahaolo kokonaan poissa :) Mä veikkaan, että saatan olla vähän rasittavakin läheisten...

Yhteistyössä