Monella onkin ollut jo nt-ultrat, itse en ole edes neuvolaa varannut vielä
Pikkasen on minulla tämä kolmannen odotus erilaista, kun ei meinaa muistaa koko juttua. Täytyy laittaa kalenteriin muistutus ensi viikolle jotta soitan sinne!
Seulonnoista olitte puhuneet, minä olen käynyt aiemmin ja aion nytkin mennä, jos tulisi uutisia että on riskit johonkin niin keskeyttäisin raskauden.
Vaunut: ja melkein kaikki muu vauva sälä on vielä tallella edellisiltä, joten juuri mitään ei tarvitse hommata. Vaunuina emmaljungat ilmakumirenkailla ja olen ollut niihin niin tyytyväinen <3 Paljon säässä kuin säässä lenkkeilevälle ne on ihan mahtavat sillä kulkevat syvässä loskassakin yhtä hyvin kuin kuivalla asfaltilla.
Töistä: olen vielä kaksi kuukautta poikien kanssa kotona eli nautitaan yhdessä kesästä <3 ja sitten elokuussa aloitan työt josta jään sitten äippälomalle marraskuun lopussa
(.) ei oikeastaan juuri mitään erikoista, raskaus oireina on jatkuva pissahätä, iltaisin turvonnut vatsanseutu ja painon putoaminen eli aineenvaihdunta käy kovilla. Syömään täytyy ruveta enemmän sillä olen muutenkin alipainon rajalla joten ylimääräistä ei ole yhtään hukattavaksi jos meinaa vauvan ruokkia <3
Mukavaa viikonloppua kaikille mammoille!
Ilma on täällä ainankin täällä niin mahtava, että me lähdetään jo ulkoilemaan