Hakutulokset

1. P

Yks varpailija

Kiitos kaikille vaivautujille!!!! En tosiaankaan ajatellu et kehittää tietty tasapainoa... Ja täytyy seurailla jos rupee varpistaan liikaa, niin sit tota sandaali jutskaa... Tack... :flower:
  2. P

Yks varpailija

Tällaista ihmettelen, et meillä neiti 1v4kk, ja on ruvennut nyt kävelemään varpaillaan?! Kuuluuko ikään vai onko jotain kummallista... Siis ei kävele koko aikaa, mut sisällä varvistelee jatkuvasti ja saattaa kävellä pitkiäkin matkoja varpailleen...
  3. P

Minkälaisia mietteitä lapsiluvusta 20-30 vuotiailla?

Olen 26-v. ja vasta yhden lapsukaisen mami (tyttö 15kk), toinen sais tulla koska vaan... mut kaikilla se ei onnistu niin kuin haluis tai ainakaan niin nopsasti... Olemme ajatelleet että 3 olis ihana, mut rahallisesti ei ole varaa kuin oikeesti kahteen, mutta ehkä teemme sitten vanhemmalla iällä...
  4. P

Onko miehesi se oikea?

On todellakin!!!!! Yli kymmenen vuotta sitten tapasimme ja olimmekin yhdessä... Mutta olimme liian nuoria vielä vakiintumaan kauemmaksi... Joten erottiin.. Kuitenkin koskaan en saanut häntä lopullisesti mielestäni, vaikka yritinkin seurustella vakavasti ja useampienkin kanssa... Kerran...
  5. P

Paino-pituus ja tavoitepaino

175cm täl hetkellä 69kg -12kg jo takana, mutta tavoite on jo lähellä 65kg... :)
  6. P

monenko vanha nukku vielä vaunuissa

Meillä nukutaan vaunuissa tyttö 1v... Nukkunut vöissä 8kk lähtien, meinaan silloin keksi että täältä pääsee pois... Roikkui pää alaspäin jaloista roikkuen...
  7. P

Laihdutuskaveria kaivataan

Eip mene hyvin täälläkään, 77,4kg eli melki kilo tullu lisää viikossa :( ... Tosin on kyl menkat ja sillon tuntuu et turvottaa ja olo on muutenkin heikko... En kyl ole lenkkeilly ja herkkujakin on tullu syötyä... Tänään mies onneks pakotti rullailee, mut uutta yritystä kehiin... Tsemppiä...
  8. P

Niin ja tuol aikasemmin oli noit kysymyksiä, itellä synnytyksestä 7kk ja en syö muuta kuin aamupalan, päiväruuan ja iltapalan, yritän nyt etten iltapalan jälkeen söis enää mitään, koska silloin mä alan kaipaamaan niitä herkkuja!!! Niin, ja vettä juon ainakin sen 2litraa päivässä...
  9. P

Heipsan, tais pelkkä ajattelu jo tiputtaa puoli kiloa :) , Tosin olen ollutkin ahkera, eilen söin huomattavasti vähemmän ja kävin kävelylenkillä ja illalla mieheni kanssa rullailemassa.. Tosin illalla kyllä vähän herkuttelin 100g sipsejä, hupsis! Mutta kuitenkin... Tsemppiä Kaikille! ;)
  10. P

Mahtuukohan enää mukaan? Olen 175cm ja painan 77kg tarkoitus olis päästä takaisin raskautta ennen olevaan painoon eli -8kg. Kerran viikossako oli tarkoitus tuoda painonsa julki?

Yhteistyössä