Hakutulokset

1. C

Kauan menee äitiyspakkauksessa?

vajaas viikos tuli postiin ny ku toista ootan... ekalle tais kestää vähän kauemmin, tosin 2 vk sisällä...
  2. C

Henna Kalinainen on raskaana ja mun kaveri on lapsen isä!

viidakon tähtösten mainos... kavereista voi tehä pilavideoita...
  3. C

Maalaisitko 7 vuotiaan vanhan koulupöydän vai ostaisit uuden?

Kannattaahan sitä kokeilla maalata, ja jos ei onnistu niin etpähän häviä ku maalin hinnan... Ja hyviä maalaus vinkkejä tossa olikin jo monta, joilla kyl pitäis onnistua. Maali sävyjäkin löytyy niin monia että voi tulla tosi hyväkin.
  4. C

Mammoja 2012 Etelä-pohojanmaan alueelta!!

Ihan riittävän läheltähän "Vanillah" teidänkin pikkuinen on... Mites sulla on vauvan kans menny? Itestä ois kiva saada äiti-kamuja tält alueelta, vaik kahvi ja lenkkeilyseuraks :)
  5. C

Leikkaatteko taaperoiden hiuksia?

Siis sehän on harha käsitys että hiukset kasvais nopeammin tai paksummasti... mutta kyllä kun hiuksista leikkaa hapsut pois nii totta kai paksunmalta näyttää. itse oon leikannu tytöltä (pian 2v.) vaan otsahiuksia.
  6. C

on muuten aivan sairaan rumat bikinit

On kyl oikeesti kauheet... joo kroppa on kyl hyväs kunnos, mut eihä noita voi edes bikineinä pitää, ku on vaan tollaset narut :laugh:
  7. C

Kertooko teidän 10+ ikäiset tytöt muka painonsa kotona?

Itse oon ollut aina tosi hoikka ja kyllä äitini on aina tienyt minkä verran painan... Tälläkin hetkellä tietää paljonko on tullut painoa lisää kun toista lasta ootan. siskoni, äitini ja osan kavereitten painoja en tiedä, koska paino taas heille arka asia. Eli se on mun mielestä paljon ihmisestä...
  8. C

Löytyisköhän viellä muitakin äitejä ja tulevia äitejä etelä-pohjanmaalt?
  9. C

On se mukava sairastaa, kun seurana on taapero

Pikaista paranemista ja koita jaksaa :hug: Ei voi oikeen muuta sanoa, ku tiedän tuntee itellä ei kans tyttö suostu kauaa kattoon tv, ku on koko ajan ihan liikaa virtaa. Ja ku ei aina oo ketään edes auttaan.
  10. C

Mulla raskaus sujunnu tähän asti tosi hyvin :) alussa olin aikas väsynny mut sehän kuuluu asiaan... Ja laskettu aika mulla on 16. toukokuuta. Mites sulla "kakaa" on raskaus sujunnu?
  11. C

mistä kavereita joilla olisi oikeasti aikaa tavata?

Joo itellä kans sama ongelma, käydää kyl silloin tällöin perhekahvilas, mut siel onn aikas pienet piirit ja keskustelevat sit vaan keskenään.
  12. C

Toista odottelen rv 27+6 ja tyttö on ennestää 1v 11kk... Mukavahan nois ultrissa on käydä näkee sit aina hiukan pikkuista, kun muuten ojotus aika on niin pitkä...

Yhteistyössä