Mammoja 2012 Etelä-pohojanmaan alueelta!!

:flower:Hei kaikki Mammat ja tulevat Mammat 2012:flower:

Aattelin nyt tehrä tällääsen palstan EEPEEN alueen mammoille!
Olisi tosi mahtavaa jutella ja ystävystyä mammojen ja tulevien mammojen kanssa jotka asuvat samalla aluella, voisi sitten sopia kaiken näköisiä tapaamisia kun ei välimatkakaan ole pitkä!

Rohkeasti vaan kirjoottelemaan, katotahan minkälaanen porukka saaraan kasaan!=)

Tein 20.1 päivä plussa testin ja voi poija heti iski jonkin sortin hormooni piikki kun teki häjyä kokoajan. Viikon pahoinvointia ja kuvotusta kesti ja sitte se meni ohi! Vähän iski paniikki että mitä nyt miksen mä oksenna?:O

Nyt sitten 10 päivä perjantaina oltiin ensimmäisen kerran neuvolassa ja sielä selvisi tarkat päivänmäärät viikoille ja arvio lasketulle ajalle joka on 6.9 HUI kun tuntuu pitkältä ajalta, mutta loppujen lopuksi ei se nyt ookkaan niin pitkä aika.
Nyt on pelkotilat vähän väistyneet kun nähtiin Toukka vilaukselta ultrassa ja sielä se pikkuinen oli ja syrän sykki:heart: Neuvola täti antoikin meille heti viikonlopuksi mietittävää ja saatiin pohtia että mennäänkö sikiöseulontaan vai ei, eileen sitä vielä pohrin ja tulin sitten siihen tulokseen että mennään sinne tuli mitä tuli tahron tämän Toukan syliini:kiss:

Kakaa+Toukka 10+4

plussa testin tehtyäni 20.1 päivä niin heti samantien alkoi kuvotus ja pahoinvointi ja kaikki hajut olivat aivan erilaisia. mutta sitä ei kestänyt kuin viikon ja yhden ainoan kerran tuli oksennettuakin. nyt ei oikeastaan ole ollut mitään oireita ja se vähän pelottaakin välillä:ashamed:
Tämä on ensimmäinen lapseni ja kun kaikki on uutta niin ei oikein tiedä mitä tapahtuu. :D väsymystä ei nyt vielä niin kauheasti ole ollut. vessassa hyppääminen yöllä meinasi käyrä hermoille aluksi, mutta nyt olen saanut senkin kuriin sillä etten juo enään iltaisin paljoa.

Alussa oli hieman masuvaivoja neidillä mutta niistäkin onneksi päästiin. Paino ei noussut tarpeeksi ja neiti kovin kitisevä joten korvikkeella meidän elämä helpottui huomattavasti. Toki enää ei kelpaa muu kuin pullo mutta näillä mennään.. :) 3kk on kohta tytöllä täynnä. Oletko cinde facebookissa vai laitanko täälä yksityisviestillä enemmän? En oikein viitsi paikkakuntia yms muuta tänne kirjoitella.. :)

Heippa Vanillah:wave:

Multa on nyt vähän tämä ketju jäänyt katsomatta, aluksi tuli sähköpostiin heti viestiä uusista viesteistä mutta nyt ei ollut hetkeen mitään tullut niin en sitten käynyt täälä katsomassakaan kun nyt sitten ja tännehän on mukavasti tullut tekstiä =)
Kuinka Vanillah sulla on arki lähtenyt sujumaan vauvan synnyttyä?

Cinde kuinkas sulla on päivät menny? sulla ei olekkaan pitkä enään H-hetkeen =)

Täälä mennään viikoilla 14+6

Ihan hyvin on päivät mennyt, pikkasen enemmän ny on kontrolloitu kohdunsuun tillannetta ettei lähde liian aikasin vaavi syntyyn. Mutta onneks ei oo suurta huolta ny siittä että saa aika normaalisti olla kuitenkin :) Mulla huomenna tulee 32rv täyteen. Niin ja esikoinenkin täyttää huomenna jo 2v. aika on menny niin tosi nopeeta vastahan se synty :)

Hyvinhän Kakaa sullakin noita viikkoja alkaa olemaan ja pian liikkeetkin jo tuntuu :) Mites sulla on menny?

cinde: hyvin on menny ja pahoinvoinnilta oon säästyny, mutta nyt sitten on ollu kauheita mieliala myllerryksiä ja joka päivä on erilainen, aamulla saa jännittää jotta mitähän tästäkin päivästä tulee :ashamed: joskus tekisi mieli hajottaa paikkoja tai tyyliin "hakata joku":LOL: sitte tulee niitä ku ajattelen vauvaa ja joskus kauheita pelko tiloja ja toisinaan taas itkeä tirauttelen.. outoa ja ihmeellistä =)
Kuplintaa tunsin jo tuossa helmi-maaliskuun vaihteessa muutamana päivänä, nyt sitten iltaisin oon tuntenu vähän ehkä jo liikkeitäkin mutta en oo ihan varma vielä, tuntuvat yleensä silloin kun niitä vähiten orottaa. eiköhän ne pian sieltä tunnu.

Heippa Tiina :wave: voih sulla sielä varmasti tekemistä ja vipinää riittää, itse odotan esikoista ja jännittää aivan yli lujaa syyskuu ja se elämän muutos mitä vauveli tuo tullessaan, nyt tottunut olemaan vain noiden karvakakaroiden "äitinä" :)

tänään tuli 15+0 täyteen =)

Yhteistyössä