mistä kavereita joilla olisi oikeasti aikaa tavata?

• Viestiketjun aloittaja "yksin"
  • Ensimmäinen viesti
"yksin"
Mulla on kavereita. Ongelma on vaan, että kaikki eletään ns. Ruuhkavuosia lasten yms. Kanssa. Kaikki tapaamiset pitäis suunnitella kalenteri kourassa pari viikkoa aiemmin. Jotenkin tuntuu hiton tympeeltä, kun ei oo ketään kelle vois soittaa aamulla ja kysyy puistoon tms..
Onko oikeesti enää ihmisiä, jotka pystyy elämään tässä hetkessä ilman liikoja aikatauluja?
Toki pakolliset menot on pakollisia. Mistä te löydätte kavereita, joita vois tavata useamminkin, kuin pari kertaa kuussa? Olen siis äitiyslomalla.

Mep
Olisipa mulla sulle vastaus, vaan kun painin saman ongelman kanssa. Töissä jo nyt itsekin, mutta tilanne ihan sama kun olin "eri aikaan" hoitovapaalla kuin muut tutut.

Kaikilla on omat + lasten harrastukset ja loppuaika menee kotitöihin. Viimeksi sorvattiin 3 ihmisen tapaamista kuukausi.

ilma
Onko paikkakunnallasi perhekerhoja, perhekahviloita tai äiti-lapsiharrastusryhmiä? Niissä tapaa ihan taatusti samassa tilanteessa olevia äitejä, voi jopa ystävystyäjoidenkin kanssa.

tosi on
Joo, ja sit kun kaikki jää aina puheille "Nähdään ja tehdään jotain joskus.." ja kukaan ei kuitenkaan ikinä kutsu mihinkään. Sit kun itse kysyy jonnekkin niin kukaan ei koskaan kerkeä.. :(

"tytteli"
Hyvä idea! =) perusta oma kerho, jonka teemaksi voisi tulla "kokoonnutaan meillä/meidän pihalla". Kahvia pitää olla (vaikka pelkkää, niin lapsille ei tarvii mitään, ettei tuu turhia pissahätä-ongelmia). Se on aivan sama onko kyseessä kerrostalo tai oma piha. Sillä joka paikassa saa juoda kahvia ja leikkiä lasten kanssa.

"aapee"
Etelä-suomessa asustellaan. Ihana huomata, etten mä oo ainoo. Vaikka tää on tosi ikävää.
Leikkipuistoissakin on melkeen vaan perhepäivähoitajia, jotka juoruu keskenään. Onneks sentään muksuille on seuraa.

Yhteistyössä