Hakutulokset

1. N

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 7 ( 1.3-31.3.2014 )

Mihin ovatkaan kaikki tästä ketjusta kadonneet? Kovin hiljainen maanantai tuntuu olevan :(
  2. N

Joo gastroskopia tehtiin...oli ihan kauheeta :x toivottavasti oli mun elämän ensimmäinen ja viimeinen. Mutta paha tulehdus löytyi eli ilman tutkimusta en olisi saanut oikeanlaista lääkitystä ja sillai. Nyt se on ohi ja selvisin siitä voittajana :) Tällä viikolla vielä edessä myöskin...
  3. N

Kertokaa lasten suusta kuultuja juttuja, kiitos!

Mentiin tytön ( 3v ) kanssa pihalle ja oli tosi kylmä. Tyttö tokaisi pihalle tultaessa että " onpa paskasta " Tarkoitti kuitenkin pakkasta, josta olimme juuri hetki sitten puhuneet sisällä :D
  4. N

Huomenta! mulle vaaka näytti 102,7 kg...no joo, kymppi rikki, mutta silti ärsyttää :( Syönyt tosi nätisti ja joka päivä liikkunut jollain tavalla ja tulos on -400g :o Noh, tänään edessä vatsalaukun tähystys, ehkä elämä jatkuu senkin jälkeen...
  5. N

No jopas on hiljaista täällä...
  6. N

No niin, täällä ollaan uudessa ketjussa :) Mitenkäs muilla tää viikko mennyt? Mulla syömiset ihan ok ollut, mutta paino junnaa paikoillaan...ärsyttävää :( Meinaan vetää tän viikonlopun mahd. pienillä kaloreilla ja katsoa maanantaina lukemaa uudelleen. Viime viestissä pohdin, että jokohan rupee...
  7. N

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 6 (1.-28.2.2014)

Sain tehtyä ton uuden ketjun :) eli maaliskuun alusta jatketaan täällä: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2335807-ylipainoisten-laihdutusryhma-vol-7-1-3-31-3-2014-a/#post29615670 Koitan nostella tota uutta ketjua sitten näkyville, kun on sen aika :D Kiitos Chef avusta...
  8. N

Edelliset ketjut: VOL 1. VOL 2. VOL 3. VOL 4. VOL 5. YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 6 (1.-28.2.2014) Uusia pudottajia otetaan mielellään mukaan! Mukana menossa tällä hetkellä: Almandiini pituus 161,5cm aloituspaino 76 kg viikko 7 74,9 kg viikko 8 73,3 kg viikko 9 72,0 kg...
  9. N

Onko 124 cm pitkä 6-vuotias?

Mulla tyttö oli 6-vuotiaana 128,6 cm ja tänään mitattiin 7v6kk 140,5 cm ja tyttö ikäisekseen pitkä :)
  10. N

Kun ryhdyn ylläpitäjäksi, niin kopioinko tosta etusivulta vaan noi vanhat ja sitten lisään uudet lukemat sinne sitä mukaa, kun niitä ilmoitellaan? ja siis aloitan uuden ketjun?
  11. N

Jaahas, se on taas maanantai...minä niin odotin,että eka kymppi ois menny tänään rikki, mutta ei niin ei :( Päivän tulos 103,1 kg..täytyy tähän sitten vaan tyytyä :) mutta lupaan, että ens maanantain jälkeen voin sanoa tiputtaneeni yli kymmenen kiloa :D Jännä nähdä huomaako tänään joku...
  12. N

Tutkintotilaisuudesta kysyn

Viimeisen vuoden aikana suorittanut jo neljä tutkintotilaisuutta ja kaikista saanut kiitettävän :) meillä se toimii niin, että tehdään näyttösuunnitelmat jotka hyväksytään työelämän arvioijalla sekä opettaja-arvioijalla. Sen jälkeen työelämän näyttö ( 1 tutkintotilaisuus/ 7 pvää työelämässä ) ja...
  13. N

Viikon punnitustulos 103.7 kg ja hyvällä fiiliksellä jatketaan :) Tajusin just et, muutaman viikon päästä vaaka voi oikeesti näyttää mulle kaksinumeroista lukemaa...ja siitä on hurjasti aikaa, kun olen semmoiseen yltänyt! Mukavaa viikkoa kaikille, täällä lomaillaan ja koitetaan pysyä syömisten...
  14. N

Nyt kun täällä puhetta syömisistä,niin mun syömiset jostain syytä nyt ihan menny katolleen...ja nimenomaan niin etten syö tarpeeksi :( Olen aina vannonut aamupalan nimeen, mutta nyt huomaan hyvin usein lähteväni liikkeelle teemukillisen jälkeen ja niinkuin tänäänkin laitoin ekan kerran äsken...
  15. N

Täälläkin pukkaa flunssaa ja painoa 105,2 kg :) Jee jee, mukavaa viikkoa kaikille!
  16. N

Te keillä on leikattu rannekanava

mulla leikattu oikea käsi kolme kertaa, kun aina arpeutui uudestaan :( vimpalla kerralla laitettiin kanavaan silikonia, jotta pysyisi auki :) ja auki on pysynyt jo kymmenen vuotta...saikulla joka kerta 6-8 viikkoa.
  17. N

Eipä ole kukaan minullekaan sanonut, että olisin tippaakaan hoikentunut vaikka reilu 6 kiloa lähtenyt...mut eihän se toki tässä massassa vielä mihinkään edes näy :( housut saattaa kiristää pikkasen vähempi, mut pääasia et mieli kevenee sitä muka kun kilot hupenee :) Uskon ja luotan siihen, että...
  18. N

Huomenta!Päivän punnitustulos 106,7 kg....vähän harmittaa pieni tulos, kun odotin enemmän...mutta täytyy olla tuohonkin tyytyväinen :) Mukavaa päivää kaikille!
  19. N

Hieno suoritus CHEF :flower: tosta on hyvä jatkaa. Täällä kaikki ennallaan, ei suurempia paineita syömisestä ja tosiaan hups, kuukausi jo takana ja monta edessä :) Innolla odottelen taas maanantaiaamua, et pääsee vaa´alle...
  20. N

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

Täällä riittä puhetta leivästä :D kyllähän minäkin ennen söin leipää joka välissä, mutta nyt ei kyllä tee ees mieli. Oon korvannut leivän syönnin puurolla ja näkkileipää saatan pari palaa päivässä syödä. Tää viikko on tuntunut jotenkin liiankin helpolta...varmaan sitten viikonloppuna iskee joku...

Yhteistyössä