Hakutulokset

1. E

Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Minut voi poistaa listalta, kun en täällä kerkeä/saa aikaiseksi käydä. Loppukierrossa mennään, ja toiveet on korkealla. Kaikille tänne paljon plussatuulia! :whistle:
  2. E

Hih, tuli ovistikkuun viiva, joten nyt sitten yritystä päälle... :saint: Ja minä kun aina vannoin, etten moisiin tikkuihin koske..Noo... JJ-t, pahoittelut negasta!
  3. E

Täällä monella lähestyy jännät ajat, ainakin miina-, Linna, JJ-t, tsemppiä! :) Kipeänä täälläkin porukkaa, parantumisia kaikille! Galluppiin, olen sairaanhoitajana HUS:lla. Täällä alkupäivät matelee, odottaa vain, että pääsisi jo toimiin. Tosin harjoittelukin on ihan mukavaa. :saint:
  4. E

miracle, no niinhän se on. =) Ja tänään saan juoda hyvillä mielin muutaman siiderin, ja polttaa vaikka pari tupakkaa. Jotain positiivista siis, vaikka ei tikussa. :laugh: Ja eihän tätä yritystä tosiaan vielä edes paljoa ole, kyllä se joskus se pienoinen tännekin tulee! Sitä odotellessa saadaan...
  5. E

Kiitos miracle ja kuumeilija87. Pikkuhiljaa alkaa jo epätoivo iskeä, varmaan täällä kaikki tietää mitä tarkoitan... :'( Eikä meillä oikeasti edes ole vielä montaa kiertoa tässä mennyt, mutta hiljaa se tuonne mieleen hiipii, että jos jotain onkin vialla...Pöh, ensi kierrossa sitten kovempi...
  6. E

Minulle voi päivittää kp 2/31-32, yk 5. Niin se vaan tännekin täti paukkasi! :kieh:
  7. E

Onnittelut Cristiina plussasta! :heart: Olenpas ollut laiska palstailemaan, mutta toisaalta tehnyt hyvää. Kiertopäivä nyt 28/31, eli loppu lähestyy. Ei kuitenkaan oireita, hiukkasen kuvotusta ollut muutamana päivänä, mutta en usko sen olevan sitä itseään. :/ Kyllähän sitä moni plussaa...
  8. E

Täällä nyt sitten ovis yritetty hyödyntää ja nyt alkaa piiiitkät kaksi viikkoa! En uskalla toivoa suuntaan enkä toiseen, katsotaan, miltä viikon päästä tuntuu. Aapua, miten ihmeessä jaksan odotta....?! :o
  9. E

Pitkästä aikaa minäkin täällä. Onnea ainakin Nauruprinsessa, olikohan muita plussanneita..? Täällä ei uutta, ovista odotellessa. Kovasti yritän unohtaa asian ja mennä halujen mukaan, mutta...Kovin on vaikeaa! Kovasti olen jo pohtinut ovistikkujen ostoa seuraavaan kiertoon, mutta toisaalta...
  10. E

Uusi pino.Esikoista yrittäviä

Meillä myös koira, kohta 2v., ja hienosti käyttäytyy lapsien sekä vauvojen parissa. Nuuskii ja nuolee, mistä ko. vauva sitten kikattaakin oikein kunnolla... :) Joten en sinänsä pelkää, jos/kun vauva tulisi; metsälenkit vaan eivät onnistu, paitsi vauva kantoliinassa kesäsäässä... Tipatonta...
  11. E

Voih, toivottavasti KP saat sen plussan tai sitten menkat tulisivat. Saisit selvyyttä tilanteeseesi! :) Toivotaan siis plussaa viikonloppuna! Meilläkin viime kierto todella tjot-meiningillä, kuten Sirpulakin sanoi. Ja täällä myös nyt oikein tarmolla eteenpäin ja yritystä ihan täysillä...
  12. E

Haavekuva, laitoin takaisin. :) Se on kyllä uskomatonta, että kun sitä plussaa toivoo niiin paljon, niin oireitakin löytyy...Ja sitten sitä ei millään malta odottaa, että ensin ovuloisi, kun senkin jälkeen pitää vielä odottaa kauan..! On se kuukausi pitkä aika tuolle prosessille..Jospa tämä...
  13. E

Mä luulen kanssa, että kun todella olen raskaana, niin rinnat on varmaan kipeät. Nyt ne ei ole koskaan, ei edes ennen kuukautisia. Mutta pahaa oloa osaan kyllä kuvitella! Mutta eikös useimmiten oireet, varsinkin paha olo, ala vasta vähän myöhemmillä viikoilla? Sitä vaan, että kyllä se...
  14. E

Noista kuvitelluista oireista; mä en saa kun julmetun kuvotuksen aikaan, muuta ei edes hyvällä mielikuvituksella tule. :) Noo, rinnat saa kyllä kipeäksi, jos niitä tuntikausia puristelee. :laugh: Mutta ehkä se on ihan hyvä; sitten jos/kun joskus tulee raskaaksi, niin sen ehkä sitten...
  15. E

Kiitosta Haavekuva, ja mukavaa kun pääsi jo listallekin. =) Minä siis 23v, mieheni myös, ja enemmänkin tjot-linjalla ollaan, mutta tässä kierrossa aion tsempata oikein kunnolla, kun näyttää nyt tuo kiertokin vakiintuneen ja pystyy oviksen paremmin määrittelemään. Pillerit oli ehkäisynä, joten...
  16. E

Hei, mahtuukohan yksi esikoisesta haaveilija lisää? Tänään alkoi yk4 (kp 1/30-33), mutta hyvällä mielellä eteenpäin! :)

Yhteistyössä