Hakutulokset

1. K

TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

Repa samaa mie täällä mietin et kun päästään ruuanmakuun niin miten rytmi muodostuu, kun kuiteskin kai vähän eriasia et alottaako 4 kk vai lähempänä 6 kk =) voiko jotenkin nopeammassa tahdissa ka´svattaa annos kokoa??
  2. K

WEISSKeskiviikkona aikaseen aamusta mennään sairaalalle ja sit saa nähä mitä tuleman pitää. Minnuu jännittää. Majj: Meillä poika lehahtelee punaseksi ja sitten hällä on ihottumaa kasvoissa, jaloissa ja pepussa. Mut niinkun Repa sano voi tulla muillakin tavoilla esiin. Toivottavasti meidän...
  3. K

Kysymys kuuluu? Miten se altistus tehdään? Meillä ois kanssa tällä viikolla se..miten pitkään siinä menee? Milloin saa tulokset? tekeekö se vaaville kipeää???? muuten elo menee ihan mukavasti etiäpäin ja kiitos vaan 5 kk onnitteluista tosi nopeesti on aika mennyt...ja iso poika meillä kyllä...
  4. K

Weiss: Juodaanko teill Almiron peptiä? minkähän hintaista ainetta lie?? Meillä alkaa nyt maidoton munaton kuuri + tuo almiron pepti? osaatko kertoa tuotteesta muuta? Esim vaikuttaako vatsaan miten? Mie käytin pojan äsken verikokeissa ja se oli kauheaa... Onnea Jennille ultraan ja Repalle...
  5. K

Katrinainen: Mie luin kanssa jostain tarinan samanikäisen vauvan kuolemasta ja meinaan on ollut siitä lähtien viellä kovempi pelko..en miekään kauheesti uskalla miehelle asiasta puhua, kun se heti vetää päätöksensä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta.. onneksi ollaan jo näin pitkällä et ikää...
  6. K

Kriisi onneksi poikasi selvisi ilman pahempia :hug: Meillä jyllää tauti tai isäntä sairastaa ja se on melkein pahempaa kuin et lapset on kipeenä voi sitä valituksen määrää Pienet vaatteet oon varastoon laittanut odottamaan jos isäntä lämpeisi kolmoselle :D no jos sukuun syntyy vauvoja...
  7. K

Heissuli tää mamma on tänään tehokkaasti shoppaillut..Löysin ihana talvipuvun pienelle miehelle...yltiösöpö. Isommallekkin ostin talvikamppeita ei tartteis kun enää uudet kengät ostaa...mut mummi ostaa varmaankin ne =) E[b]dla-mamma: Onneksi kerkesit hätiin [/b]mä en aamulla kerennyt kun...
  8. K

Repa: meillä oli lääkäri neuvola tai on joka toinen kuukausi ollut..Yleensä kyllä ekat kuukaudet käysdään iha joka kuukausi
  9. K

Voi rähmä mikä aamu...kauhea huono mieli..meidän sängyssä on kaksi patjaa jotka olivat yöllä liikkuuneet irti toisistaa no aamulla vauvan kanssa nukahdettii meidän sänkyyn ja toinen oli puonnut nenä edellä sinne väliin mulla on kauhean morkkis ollut koko aamun ja paha mieli... meillä Weiss...
  10. K

Nyt miekin hokasin marmotan jutun kun ihmettelin et mitä kummaa on tapahtunut..jälkisytytys..Kaikkea sitä pitääkin olla vapaalla jalalla. Mie muistelisin et esikolle annoin kaurapuuroa joskun 6- 7kk välissä suosituksist a en tiiä.
  11. K

Carmen: Juu elämän tavat kuntoon kammppanija, no ei en oo polttanut enkä taida nytkään opetella :D ja kokis on hyi kerran nuorena join niin paljon kossucolaa et hyi ihan kammottaa :D lastenvalvomisesta: mie pyrin et molemmat nukkuu klo21 mut ei aina onnistu mut ehkä joskus Tosi kiva et...
  12. K

häh mikä sana muoto ei siis oo kivaa jos jollain on ylipainoa vaan jos jollain on niin ois kiva vaihtaa ajatuksia
  13. K

Summer: Mullakin tää paino pääs nyt raskausaikana vähän nousemaan jus herkuttelujen takia, ja sit mulla oli vähän hankala tää toinen odotus..20+ viikoilla alko jo supistelemaan yms..mut oli mulla lapsena ylipainoa mikä sit hävisi ja nyt taas mut sisukkaasti aloitin 1.9 painon pudotuksen ja nyt...
  14. K

Huomenta Jos joku oikeesti tekee keksinnön millä makeanhimo katoaa laittakaa vinkkiä, täällä olisi todellinen tarve saada kilot häipymään..Nyt oon koettanut tallustella vaunujen ja esikon kanssa joka päivä pienen lenkin kun ei esikko kauheita matkoja jaksa viellä polkea =) Kun sais ees...
  15. K

Majj: Ei hyvin ei hyvin :D sellanen roikkumaha on tuo alamaha neuvola tasana 7 kiloa ja 63 senttiä ja kaikki ok kiva lääkäri oli =) Kysyin muuten vatsallaan nukuttamisesta? Hän oli sitä mieltä et jos vauva tykkää niin ok ei haittaa mitään. me ei saada alottaa kiinteitä ennen...
  16. K

Onpas ollut väsy päivä meillä viimeyönä ja sitä edellisenäkin noustiin tunnin ja puolentunnivälein ähisemään ja itkemään kauhee et väsyttää. Nouseeko teillä miehet yöllä? Meillä ei, ei edes ehota et nuku sie et mie voin vaik pullosta syöttää..tästä meinasikin nousta poru..suututtaa välillä...
  17. K

Marmotta: Mie oon opiskellut kaupallista puolta mutta työskennellyt olen monessa monessa työssä mitä milloinkin on löytynyt tehdastyöstä kokintöihin ja kaikkea sen välitä...haaveena ois viellä opiskella uusi ammatti.
  18. K

Edla-Mammalle kivaa päivää ja iltaa. hyvin se iskä pärjää..saavat sellaista laatuaikaa keskenään ja sie saat laatuaikaa itsellesi MAHTAVAA =) Katrinainen: Sellasia noi vanhemmat ihmiset joskus on ajattelemattomia. Meidän anoppi ei taas usko sitä et meidän esikolle ei saa työntää namuja ja...
  19. K

Äitiys: Musta tuntuu et jokainen joskus painiskelee ajatuksiensa kanssa et oonko oikeesti tämmöstä koti mamma tyyppiä. Kyllä mäkin kaipaan töihin välillä kovastikkin vaikka en ite työstä niin välitä mut ihmiset siellä. ei kannata yhtään nolostella ajatuksiaan koska erillaisiahan me mammat...

Yhteistyössä