Hakutulokset

1. K

TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

Matkarattaat: meillä on ollut käytössä alusta asti ja saa ihan pötkötys asentoon suosituskin oli 0+ eteenpäin.. Kiloklubiin jos pääsen niin -1 ois saldo no toivottavasti sama tahti jatkuisi. Lapsihaaveet: Vähän kyllä mieli tekisi viellä kolmatta vaikka sovittiin et tähän jää..mut kun :D
  2. K

Mie nukutan ihan tavan takia ulkona kun niin on tehnyt äitikin ja niin tekee kaikki muutkin..ei oikeestaan muuta syytä ole ja välil nukkuu sisälläkin.
  3. K

Nukkuuko teidän lapset suu auki???? mie menin äsken vaunuista kattomaaan kultaa kun oli päikkäreillä meinasin kakkia pöksyyn kun näytti niin pelottavalta kun makas kita auki..pelotti koskettaa :ashamed: :ashamed: Miunkin pitäs käydä uimavaippoja ostamassa jos vaikka hallissa tai jossain...
  4. K

Repa mä tunnustan tunkevani tissiä suuhun aina kun yöl alkaa äninä...meilläkin nukkuu vieressä :ashamed: ei ollenkaa jää pinnikseen kauhea metakka..eikä viiti huudattaa et esikko sais nukkuu...
  5. K

Huomenta Täällään on vauvelit nukkunet hyvin, oispa kiva kun meilläkin jospa joskus. Mä alotin korvikkeeseen totuttelun et aamuisin annan pullon, yöllä ja illalla imetän. ehkäpä sitä sit 5- 6 kk pääsee kokonaan imetys hommasta irti. meidän pojalla on vaan niin onnellinen ilme ku on...
  6. K

Weiss: Enpä tosiaan ois uskonut et imetttämisen lopettaminen ottas näin koville. en oo koskaan kuulunut himo imettäjiin mut nyt tulee kuiteskin haika..se on ollut meidän oma juttu. Mie esikon aikaan aina aamusta tein tuoreen sosees en koskaan pakastanut saas nähä miten nyt sit
  7. K

Weiss: Iholla reagoi tulee ihan punaiseksi... Kiinteitä ajattelin lähempänä 5 kuukautta kokeilla näitten allergia juttujen takia ja et saan totutettua toisen massun tuohon korvikkeeseen. mut saa nähdä eilen jo hiplailin velli purkkeja kaupassa mut sinne jäivät viellä. poikahan on vähän päälle...
  8. K

Mitä olen oppinut: Mie ainakin oon oppinut ettei kaikki mene aina ihan suunnitelmien mukaan, olen oppinut myös että tapahtuipahan mitä vaan lapset menee aina kaiken edelle ja niinkuin Weiss sanoi äiti on mailman kaunein sana. unirytmi: meillä mennään muutaman kerran päivässä vaunuihin...
  9. K

KIITOS KAIKILLE heinuli: Tässä joensuun kylessä asustellaan vähän pohjoiseen päin meilläkin puklaillaan ja oonpa huomannut et jos korviketta juo niin viellä enemmän. mut huomenna enempi nyt pitää lähtee esikko laittaa nukkumaan eikä ookkaan ihan helppoa aina
  10. K

hei Vielläkös mahtuu joukkoon? Seurasin kirjoituksianne koko raskauden ajan mutta jotenkin en saanut aikaiseksi kirjoitella mitään. taustaa eli perheeseen kuuluu kaksi poikaa, isukki ja minä. Nuorempi poika syntyi 30.4 mutta LA oli toukokuussa. Poika oli 3640g ja 49 senttiä syntyessään ja...

Yhteistyössä