Hakutulokset

1. H

Kakkosta pienellä ikäerolla!

Meillä tyttö 01/11 ja nyt olen viikolla 21. Tärppäsi lokakuussa kun neiti oli 8 kk. Meille tulee ikäeroksi 1 v ja 5 kk.
  2. H

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Rv 20+0 alkoi juuri! Aijaa.com - 9559145.jpg ja toista odotellaan <3
  3. H

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Aijaa.com - 9468998.jpg Tuollasta rv 19 alkajaisiksi
  4. H

Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

Mä asun kans Espoossa ja jeka neuvola muistaakseni oli rv8, nyt oli rv 16 ja seuraava rv 22. Ultra oli rv 12 ja toinen taitaa olla rv 20. Mulla kans vatsa on pyöristynyt tosi paljon. Olenkin yllättynyt miten paljon se nyt jo näkyy, mutta taisi olla esikoisestakin selvää muutosta...
  5. H

Kokemuksia BabyWelt-tuplarattaista

Nostan tätä ketjua, lisää käyttökokemuksia kaivataan. Meillä tulee ikäeroksi vuosi ja viisi kuukautta. Asumme korkean mäen huipulla, johon varsinkin talvisin on vaikea pääsy kun auraus hoidetaan miten sattuu. Kulkevatko hyvin lumessa? Muuten kärrytellään normaaleja aurattuja jalkakäytäviä...
  6. H

.~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

Mä luulen että alkoholin maistelu jää mulla ensi syksyyn. Viimeksikin otin ekan kerran saunasiiderin vasta ku neiti oli 3 kk. Ei tehny mieli kun ei ollut sitä ennen ottanut mitään melkee vuoteen. Mä join kerran isomahaisena alkoholitonta olutta ravintolassa ja tietenkinhän se näyttää...
  7. H

Tipetsu: Mulla on ja oli aiemmassa raskaudessa vielä enemmänkin noita menkkajuilintoja. Joinakin päivinä kärsin kippurassa sängyllä ku niin juili. Ihan kauhean tunteen aiheuttavat kyllä. Kävin niiden takia useamman kerran polilla tsekattavana ja aina oli kaikki kunnossa. Tässä toisessa ne...
  8. H

sfinkter ruptuura ja uusi raskaus, kokemuksia kellään?

Moi! Mulle tuli ekasta se sfinkteri, ja saatiin korjattua nyt leikkauksella heti synnytyksen jälkeen. Ei ole ollut jälkioireita siitä. Tällä hetkellä menossa ensimmäinen raskaus sfinkterin jälkeen. Vaikea sanoa aiheutuuko tässä raskaudessa oirehdintaa tähän liittyen, tähän asti ei vielä ole...
  9. H

Kuvia plussatesteistä

Pikkunen12: Kyllä siinä näkyy viivat! Mulla näytti samallaista just dpo 12. Fannyli: Jotain viivasta siinä näkyy, vaikea sanoa onko väriä. Sormet ristissä! Johanna: Onnea plussasta!
  10. H

Terppa teille! Kaikkea sitä kuulee!: Mäkin aattelin odottaa siihen asti kunnes joku huomaa. Tosin mulla se voi olla aika piankin koska oon tosi hoikka ja en voi vedota enää viime raskauskiloihin koska välillä olin jo tosi laihakin. Nyt oon lihoneen näkönen :D Mutta katsellaan koska ekat...
  11. H

Kuinka moni saanut neuvolasta lähetteen varhaisultraan yhden keskenmenon jälkeen?

En saanut täällä Espoossa vaikka on kaksi keskenmenoa takana. Kuulemma ei mitään mahdeta asioille vaan kaikella on tarkoituksensa. Just ja plaaplaa. Menen sitten yksityiselle. Ymmärrän niin hyvin sua!
  12. H

Heinäkuun hellemasut 2012 - Kaksplus Siinä on sellainen kohta jossa lukee "kerhon työkalut". Ku sitä klikkaa niin tulee vaihtoehtoja, joista valitaan Liity kerhoon. Sitten ylläpitäjä hyväksyy sen. Seuraavan kerran ku menee tohon linkkiin, niin sillon sen pitäisi avautua suoraan jos olet...
  13. H

Moikka! Täällä ilmoittautuu yksi plussannut. Laskettu aika olisi kesäkuun lopussa, mutta koska kesäkuisten porukka on jo niin pitkällä, voisin tulla tänne juttelemaan vähän samoilla viikoilla oleilevien kanssa. Tänään siis rv 5+0 näillä näkymin. Taustalla epäs. kierto, joten vaikea ennustaa...

Yhteistyössä