Kuinka moni saanut neuvolasta lähetteen varhaisultraan yhden keskenmenon jälkeen?

Eli kuinka moni on saanut neuvolasta lähetteen varhaisultraan yhden keskenemenon jälkeen? Espoossa ei vissiin tapana. Aattelin vaan kun yritin kysyä neuvolasta jos sais lähetteen kun takana tuulimuna joka huomattiin vasta aika myöhään, että pääsiskö nyt tarkistaa sydänäänet.

Olen kuullut että jossain saa lähetteen yhdenkin keskenmenon jälkeen..

Vähän harmittaa kun yksityiset ultrat niin kalliita.

En saanut täällä Espoossa vaikka on kaksi keskenmenoa takana. Kuulemma ei mitään mahdeta asioille vaan kaikella on tarkoituksensa. Just ja plaaplaa. Menen sitten yksityiselle. Ymmärrän niin hyvin sua!

joo mä en kans tajua, koska kuitenkin veroista maksetaan ja päälle tulee poliklinikkamaksutkin että ei se mitään ihan ilmaista huvia kuiteskaan oo... Voithan sä mennä terveyskeskukseenkin valittaa ihan mistä vaan, niin sitten ei voida näin tärkeetä asiaa tehdä.

Ehkä taustalla se että muuten kaikki rynnis sinne koko ajan..

Ehkä siinä on ideana se, että tuulimunasta ei ole äidille mitään fyysistä vaaraa. Niin minä olen sen ajatellut. Johonkin on vedettävä raja, muuten kaikki haluaisivat ylimääräisiin ultriin.
Itse olen käynyt yksityisellä. Maksoi kelakorvauksen jälkeen n. 80€ ja oli sen arvoista.

Yhteistyössä