Hakutulokset

1. A

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Hei, täältä np-ultrakuulumisia. Ei hyviä uutisia. Ei elonmerkkejä ja kehitys loppunut 10+3. Tih! :cry: Ei ole reilua ja riemua aina elo ihmisen. Jotenkin tiesin maanantain jälkeen että ei hyvin tämäkään pääty... :( Kiitos teille kaikille tuesta ja matkasta tähän asti! Olette huippujoukko...
  2. A

Oi miten hienoja ultrauutisia viime viikolta! Mahtavaa! Onnea! :love:(y) Ja tervetuloa Toiveikas! Onnea plussasta! Hienoa! Ja menkkamaisia kipuja ollut täälläkin. Esikoisen kanssa myös alkuraskaudessa. Kävin aamulla neuvolassa sydänäänien kuuntelussa ja ei terkkari löytänyt. Varotteli jo...
  3. A

Jee Lia! 10+ täälläkin. Flow, ultratuloksiasi jännäillen... Esikoisen ajalta muistan minäkin tuon iltarutiinin. Soittorasia/vedettävä koira mahanpäälle ja odottamaan mitä tapahtuu. Ja sieltä potkut (tai nyrkit) aina muksi koiran alas masulta... Mitä enemmän viikkoja tuli sitä voimakkaammat...
  4. A

Voi Bridge! Tih! :cry: Voimia! Ei ole reilua ja tasapuolista elo ihmisen... :( Hannuliini, hieno juttu. Tuplaonni. (y) Mä liityn teihin hermoilijoihin. Koska automaattisesti ensimmäinen ajatus oli, että kun ei enää ällötä, niin kohta tulee lähtö. Edellinen km oli samoilla viikoilla kuin nyt...
  5. A

Onnea Grey ja tervetuloa! :) Mammalegginseistä: ostin HM:ltä kahdet erilaiset. Ei ollut hinnalla pilattu ja ihan mukavat oli. Kerran jo käytin töissä mekon kanssa, kun rouvaa "vähän" turvottaa... :sick: Saa nähdä sitten montako pesua kestää hyvinä... Ja mietin, että jos sitä sitten pääsee...
  6. A

Tervetuloa Gaudeamus! Mehän mennään sitten aika samoissa, täällä LA 21.6. ON: pokspoks, tänään 9+0 :)
  7. A

Voi Hipsu! Pahoittelut ja voimia! :cry:
  8. A

Voi ei Bridge! Googlettelin muutama viikko sitten tuota samaa omissa peloissani. Ilmeisesti on ihan mahdollista että kaikki on kuitenkin hyvin. Löysin sekä positiivisia lopputuloksia sekä sitten ei niin sellaisia... Saitko ajan kontrolliin? Voi, toivotaan ja uskotaan, että kaikki on...
  9. A

Ihanan vahva viiva flow^! (y):D
  10. A

Ihanaa flow^! Tervetuloa! :love: Mulla ei ole käytössä mitään raskausajanvitamiineja :oops: Olen juonut päivittäin sitä Beroccan sitruunan makuista poretablettidrinksua muutenkin. Mutta hyvänen aika, en oo kyllä katsonut että onko siellä jotain haitallista. Eikai!? Kopkop, peukku...
  11. A

Oi, täällähän on ihania ultrakuulumisia! Hienoa! Onnitteluja! :love: Ja todellakin moni on jo 1/3 piinan ohittanut. Hienoa! Nyt toivotaan kovasti vaan lisää plussalaisia sieltä toisesta ketjusta. Ja hannuliini, mulla oli ainakin ihan alkuviikoilla (5+) kovia repäisykipuja. Ja edelleen...
  12. A

Lia, peukku tolle oksentamattomuudelle! Toivon todella, että kohta alkaa helpottamaan! (y) En ole viikonloppuna ehtinyt kun lukemaan teidän muiden kuulumisia. Nyt on vähän pohdittava ääneen noita Lugeja. Perjantain ultrassa lääkäri käski jatkamaan niitä alennetulla annoksella (2x200) vielä 3...
  13. A

Ihan nopea omanapa kesken työpäivän: Ultrassa näkyi syke ja alkio vastasi täsmälleen viikkoja. :love: Helpotus suuri. Nyt takasin töiden touhuun... Mukavaa Perjantaita Kaikille! T: annila & 7+3
  14. A

Caro, toinen kolmannes! Hieno juttu! (y) Lia, jaksamista ja voimia! Kauheeta lukea tuollaista näissä oloissa. Toivottavasti tilanne tasottuu pian! Onneksi ilmeisesti kuitenkin olet pystynyt syömään. Tsemppiä! Ja sitten niitä sun ultrakuulumisia täällä innolla oottelen, mennään niin samoissa...
  15. A

Täällähän on paljon hyviä uutisia! Hienoa ja mahtavaa! (y):love: Lia, oon myös huomannu saman, että lämpimän ruuan jälkeen on enempi ok olo, siis päivällä. Olen aina kuvitellut, että raskauteen liittyy nimenomaan AAMUpahoinvointi. Mutta nyt täällä kyllä etoo 24/7. Joskus herään yöllä siihen...
  16. A

Hih! Henrietta, samat aatokset oli täälläkin, kun yksi YÖ nojailin posliiniin, että "vähänkö siistä, niin raskaana!". Aamulla aattelin että oon sekoomassa... Pienestä ne on naisen ilot revittävä! Tsemppiä oloihin sinne! :D Onnittelut sykkeistä niitä jo löytäneille! Toivottavasti perässä...
  17. A

Huomenta! Ja oih, IHANAA Mandala! :love:(y) ON: Näin painajaista keskenmenosta ja hormonihirviönä olemisesta (huusin unessa Appiukolle). Se oli NIIN todellinen... Nyt tässä yritän aamupuuroa nieleskellä ja vahvasti ällöttää kaikki, jotta taitaa olla kuitenkin kaikki ennallaan, onneksi...
  18. A

Voi ei Mintikka! Olihan tulos kuitenkin noussut edellisestä vai muistanko väärin? Toivotaan, että tän päivän verikokeet toisi parempia uutisia! Peukut ja varpaat ylhäällä täällä!
  19. A

Lia, hyviä vinkkejä pikkujoulukauteen! (y) Minäkin olen tässä pohtinut, että miten selvitä siitä. ON: Onko kellään muulla ollut repiviä kipuja molemmilla puolin vatsaa? Jossain munasarjojen tienoilla? Tuntuu, ettei pysty yöllä kääntymään. Tai jos siinä onnistuu, niin aina herää. Uh! Voiko...
  20. A

Lia, mulle siirrettiin tuoresiirrossa 3-päiväisiä (8-solusia siis) 2 kpl. Mintikka, onnea plussasta ja tervetuloa! :)

Yhteistyössä