Mintikka voi ei
tämä on niin hiton epäreilua joskus ettei voi edes käsittää. Toivotaan kuitenkin vielä, että arvo pompsahtaisi ylös seuraavaan verikokeeseen mennessä!!
Lia mulla se hampaiden harjaus ottaa koviten takahampaiden takia. Tuntuu ihan samalta kun lääkäri tutkisi nielua sillä puutikulla eli en vaan pysty olemaan yökkimättä. Iltaharjaukset on nyt mennyt ihan hyvin, mutta aamulla on muutenkin kaikki jotenkin herkemmällä. Toivottavasti sulla ei pahene jos nyt jo ongelmia
Caro mä olen lukenut, että kuumat aallot liittyy raskauteen. En muista oliko tyypillisesti missä vaiheessa raskautta, ilmeisesti ei ainakaan ihan ihan alussa, mutta olethan säkin jo kohta ekan kolmanneksen käynyt läpi!
Onnea uusista rintsikoista!
Mulla on kai jotenkin sen verran väljät kupit mun rintsikoissa, ettei ole tarvinnut uusia miettiä vaikka kasvua on ollut hieman.
Mä muistan lukeneeni, että se olisi jossain viikolla 12 kun istukka olisi kokonaan toiminassa. Voin muistaa väärinkin!
Tänä aamuna heräsin onneksi paremmalla fiiliksellä, että kyllä tässä raskaana ollaan vielä. Kummallisesti jugurtin syömisen jälkee tuli vielä huono olo, eikä meinannut mennä pois vaikka mutustelin ratikassakin vielä bevita keksiä. Toivottavasti ei menisi ainakaan huonompaan suuntaan, koska jos syöminen ei jossain vaiheessa auttaisi niin en tiedä miten pääsen aamulla ulos kotoota
Ja tosiaan kyllä se aika matelee täälläkin
varsinkin kun nyt on vaan tämä neuvola eikä mitään kunnollista tekemistä, kuten ultraa, vielä ainakaan buukattu. Jotenkin kai odottelen, että pääsis niitä sydänääniä kuuntelemaan, mutta se perkeleen dopplerikin on vielä ilmeisesti jossaa huolintaosastolla Kiinassa tracking tietojen perusteella
Kohta ostan sieltä raskauskeijusta kyllä ja myyn pois sitten kun joskus tulee se toinen