Hakutulokset

1. A

Toukomurut 2014 ~ Joulukuussa

Yösyötöistä meillä kans esikoiseni kanssa oli helpot yöt ja nukkui todella hyvin ensimmäiset kuukaudet. Itse olen saanut olla valveilla ja heräillä vasta kun oli n. 8 -11 kk sitten alkoi yölliset turhat heräämiset. :)
  2. A

täällä kans pätkä (max 160cm) ja maha on iso! Vielä en töissä kireitä vaatteita pidä (en tiedä miksi) mutta viikonloppuna perheen pikkujouluissa oli kireä paita (olipa jännää) :) mä mietin koko eilisen illan ennen nukahtamista että voisko tää maha-asukki olla poika. Onneksi ei enää kun 22...
  3. A

Onko tällä meidän ryhmällä kiinnostusta perustaa oma facebook salainen ryhmä? siis vain tämän ryhmän jäsenille, ei ulkopuolisille?
  4. A

vauvavakuutus kun se on ottaa syntymättömälle lapselle niin se korvaa ihan mitä vaan lapsella sattuisi olemaan/puhkeamaan syntymän jälkeen. pohjolan antaa myös turvaa raskaana ollessa äidin tarpeita jos tulee jotain ylimääräsiä juttuja (en ole tähän perehtynyt) Mutta siis esim kun on...
  5. A

närästys mulla oli tuossa pari viikkoa sitten kamalasti närästystä ja melkeen jo kävin ostamassa rennietä että selviän. se meni kuitenkin jo pois. Mutta mä uskon että mun kohalla tulee vielä takasin :D esikoisen kanssa (onpas muuten hassua kirjoittaa "esikoisen..") mulla on varmaan puolesta...
  6. A

ootteko ottanu vauvavakuutuksia? Meillä on esikoiselle ja mietin, että varm vuoks ottaisin myös tälle syntyvälle. Sain pohjolasta tarjouksen ja se on vaan tosi paljon korkeampi kuin mitä esikoisen oli :o hinnat nousseet näköjään. sairaan iso summa oli. varmaan laajempikin.. mutta kyllä...
  7. A

Täällä myös pissanäyte otetaan joka kerta (niin otettiin esikoisenkin kanssa) itse ei kyllä tarvitse sitä katsoa vaan neuvolantäti käy katsomassa miltä näyttää Mulla kans kutisee massu :S minä käytin raskausarpien ehkäisyyn weledan öljyä ja sitten ihan sekaisin mitä vaan rasvoja löytyi...
  8. A

Kuppikoko Täällä kans kasvanu tissit hirmusesti jo. Ne paisu heti ekana! en tykkää yhtää. pidätysvaikeudet niitä ei oo eikä ollut viime raskaudessakaan AIVASTUKSET mun täytyy yleensä pysähtyy ja hyvä jos ei pidä jalkoja ristiä ku aivastaa! pelottaa, että muuten lorahtaa vähän housuun =D...
  9. A

aah. Esikoisen kanssa oli niin ihanaa kun tehtiin täältä fb-ryhmä joka oli aika pitkään tiivis. Sai hyviä ystäviäkin sieltä kun oli miittejä. No pitänee yrittää enempi täällä ravata sitten. Mua jännittää että alkaako maitoa tihkumaan aikaisemmin vai ei. toivottavasti ei ala...
  10. A

Ymmärsinkö oikein kun lueskelin taaksepäin.. onko se fb ryhmä siis kaikille, siis joku yleinen? eikä vain tämän ketjun omaaville?
  11. A

Hei vaan. en löydä viimeistä viestiäni ja olen vähän myöhässä tämän facebook jutun kanssa kun täällä käynti on niin vaikeaa minulla ja facebookissa helpompaa kun käytän sitä muutenkin. Olen laittanut meiliä siihen sähköpostiin jonne piti. Vieläkö minut hyväksytään mukaan? laitoin viime...
  12. A

Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

Hei vaan kaikille. olen välillä käynyt lukemassa täällä, mutten vielä itse kirjoittanut mitään. Liittyisin joukkoon suureen, mikäli vielä saa ja mahtuu mukaan :) ? Eniten surffailen kännykällä, joten täällä käynnit hieman vaikeita. en koko ketjua ole lukenut läpi, mutta kyselisinkin...

Yhteistyössä