Hakutulokset

1. A

Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

Voi ettäku malttais odottaa! Ehkäpä mä tänää haen testin valmiiksi, varuiks kaks jos en voi hillitä itteeni.. :D
  2. A

Mulla oviksesta ny 9-10vrk. Koska mä voisin tikuttaa niin et näkyy jotain? O.o
  3. A

@Sandelinos, ookkei :) En tiedä kertooko tää mitään, mutta eilenkun illalla vähän harrasteltiin, niin alapäässä tuntu sukkapuikot ( pitkä jäätävä kipu) Ja iha muutaman kerran vaan. Käväsin sillon vessassa, ni paperiin tuli verta o_O en siis vuotanu, jäi vaan paperiin ja sen jälkeen ei ole tullu..
  4. A

@Nano89 ensviikonloppuna pitäs menkkojen tulla jos on tullakseen, jos oikeen itteeni hillitten ni saatan vaa oottaa et alkaako ne vaiko eikö, jännittävää! Ja meillä kyl harrasteltiin useesti, ennen ovista ja jälkeen :D @Sandelinos, muita oireita ei oo muutaku tää jatkuva menkkajomotus jota...
  5. A

@Nano89 kerrohan sit mitä testi sano! Tänne ihan jees, ensviikkoa jännityksellä odottaen, pitäs menkkojen alkaa.. Toivottavasti ei! :P Mut jos niin käy et alkaa, ni ei saa heittää kirvestä kaivoon.. Onhan meillä vasta eka yrityskuukaus menossa :)
  6. A

Voi että! Ihan huippua @Sandelinos ❤
  7. A

Ensviikolla sais ite testailla, millä sitä oikeesti malttaa odottaa.. ! :D
  8. A

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hurjasti onnea @Eevee ! Ja @tyyppinen sulle kans tsemppiä, toivotaan todella et sieltä se plussa pärähtää. Ite sais testailla ensviikolla, ja en malta odottaa! :D
  9. A

Ihan selvä haamu minunki mielestä! :) On tää vaan jännittävää.. Eskoisen kohalla ei tietäny edes odottavansa niin.. :D
  10. A

Heipsan @Nano89 :) Mä tunnen oviksen aika hyvin, alamaha toiseltapuolelta kipeä ja valkovuoto runsasta. Ainakaan vielä en ajatellu ottaa käyttöön, mut jos yritys vaa jatkuu ja jatkuu niin sitten varmaankin :) Mercilon pillerit oli mulla :) Voi pahuksen menkat, ei kiva! :/

Yhteistyössä