Hakutulokset

1. A

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä oon saanut nyt 4 eri tikkuun haamun, jonka erottaa kyllä ihan hyvin, ei tartte mennä lampun alle jne.. :) Ja tänään mielestäni hitusen tummempi. Mutta mulla ei oo vielä menkat myöhässä, pitäis alkaa perjantaina ni ei uskalla hirveesti vielä hyppiä onnesta. Koskahan viimestään viivan pitäis...
  2. A

Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

En mä nt saanu siitä kuvaa :D Mutta siis mielestäni oli tummempi, en silti uskalla hyppiä onnesta vielä..
  3. A

@Sandelinos tein tänään taas aamulla, ja on mun mielestä vahvempi kun eilen! :) Laitan tähän kohta kuvaa :) Silti on pelko, koska menkathan ei ole vielä myöhässä, vaan pitäis alkaa perjantaina :/
  4. A

Ihanaa @Sandelinos !! :love: Kun sais nyt omanki haamulaisen kunnolla näkyviin! :)
  5. A

@Nano89 joo, jos kaikki menee hyvin niin toukokuun lopulle menee :) Uskon kyllä että menee, on nii vahvat oireetki :love: Mites sulla sielä? Eiks sulla ollut se tilanne että et ole ihan varma vielä oliski tärpännt vaiko ei? :)
  6. A

Tässä tän aamunen, ja erottaa paljon selkeämmin kun eilen! :love:
  7. A

Joo, mä saanut 4 tikkuun silmillä erottavan haamun, että tuskimpa mitään viivanpaikkoja on, ei vaan meinaa uskoa :LOL: Ja tän aamunen jo vähän selkeempi, ja testiajan sisällä :) Mulla oireina aamuinen päänsärky joka aamu, viikon kestävät menkkajomotukset jotka vaan jatkuu ja jatkuu, tuntuu siltä...
  8. A

Mä kyllä itteäni rauhottelen sillä, et eipä sitä plussaa tulisi ollenkaan jos ei niin olisi! :) tai itellä ainakin nega ollu selvä nega aina, ei edes viivanpaikkaa ole tullut näkyviin :) @yytteri jostain lukasin et aina jokatoinen päivä raskaushormooni lisääntyisi, eli parin päivän päästä...
  9. A

Mua kiinnostas kans ! Eilen 10vrk oviksesta ja kahteen eri tikkuun selvä haamu, ja tänä aamuna hitusen vahvempi haamu O.o Koskahan alkaa vahvistumaan kunnolla? Menkkojen pitäisi alkaa perjantaina..
  10. A

Ookkei, no aamulla uus :) Nämä molemmat siis tehty päivä pissasta :) Oireitaki löytyy kyllä jo jonkun verran, digi vaan hämää :)
  11. A

Auttakaa nyt tyhmää.. Eli mulla tänään oviksesta 10vrk ja 4pvä päästä olis menkkojen ajankohta.. Noh, tein tänään rfsu testin ja ihan selvä haamu, erotti ilman mitään tiiraamisia tai valon alle vientiä, sit tein pregcheckin ja sama juttu, haamu ilmesty, mut digi nega? O.o muille käyny?
  12. A

Voinkohan mä nyt luottaa tähän plussaan O.o Jotenki toi digi hakkaa takaraivos :/ Tein kumminki kaks eri merkkistä, rfsu ja pregcheck ja molemmists erottuva toinen viiva. Oonko mä oikeesti raskaana... :p
  13. A

Mitä mun pitäs ajatella? Liuska testi selvä haamu, apteekin oma testi selvä haamu. Ja molemmat erottaa ihan kunnolla, ei tartte edes valoa vasten kattoa. Mut digi testi nega?! Apua.
  14. A

@Sandelinos kerroha kuinka räikeä plussa sieltä pärähti! :love:
  15. A

@Sandelinos mä niim tiedän mistä sä puhut! Esikoista ko odotin ni ei millään meinannu päähän upota se et hei oikeesti, musta tulee äiti! Sittenku se maha pyöristyy ja ultras näkee pienen ni voi sitä tunnetta! Parempaa en tiedä.. :love: Asiasta moottorisahaan, voiks kylmyys olla oire? Siis mulla...
  16. A

Nojoo, niin mä teen! :) menispä päivät äkkiä :) Onkos sielä @Sandelinos oireet lisääntyny? :)
  17. A

Oivoi ku nippailee oudosti alamahaa! Ja tänäänkin sadellu sukkapuikkoja alakertaan. Mä en malta enää odottaa! Millä mä hillitten itteni johonki to-pe asti.. :LOL:
  18. A

@Nano89 kauan teillä olikaan jo yritystä takana? :) @Sandelinos näkyishän se tänäänki jo, ja ihan varmasti plussa on! (y):)
  19. A

@Nano89 mä en kyllä millään usko et olis EKASTA kierrosta tärpännyt. Menkkajomotukset kyllä jatkuu ja jatkuu, tälläkin hetkellä.. O.o
  20. A

Toivottavasti olis tärpännyt! Mietin tuota pientä vuotoa et voiskohan se olla sitä kiinnittymisvuotoa? Mut sitä tosiaan tuli seksin jälkeen, ja vain paperii.. O.o jännittävää!

Yhteistyössä