Hakutulokset

1. A

Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

@Sandelinos Oiskohan kiinnittymis vuotoa? Ei siis tuon vessareissun jälkeen oo yhtään tullut? Ja tuo limaisuus viittaisi siihen hyvinkin!
  2. A

@Sandelinos pitääpäs käydä kurkkimassa sun kirjoituksia! :D Onneks tämä palsta löyty, kun en todellakaan viitti miehelle/muulle perheelle tätä asiaa ressata, ni kiva et on muitakin samassa tilanteessa :) @tefer elikkäs viimekuun ihan ensimmäisinä päivinä lopetin pillerit, ja menkat alkoi...
  3. A

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@jenetsu, ookkei.. Itsekkin oon kyl varautunu tuohon et pillerit on voinu sekottaa sen verran et menkat voi tulla myöhässä.. :/ Mutta toivotaan! Sinnekki tsemppiä yrityksiin! :)
  4. A

Ja koskakohan sitä uskaltais ekan kerran tikutella? Et näkyis edes jotain? Esikoisesta olin jo 9+ ennenkö osasin edes aavistella raskautta koska tosiaan oli e-pillerit käytössä :D
  5. A

Apua, eli siis pillerit lopetin viimekuun alussa jne :D Ei meinannu muistaa et nythän on 1pvä :P
  6. A

Huh, mä en ole ainoa hätähousu! :D Eli hei kaikille! Meillä yritykses toinen lapsi (Ensimmäinen yhteinen) ja esikoista ei aikoinaan edes yritetty, tuli pillereiden läpi, joten tää on itellekki uus juttu! :D Elikkäs, mä lopetin pillerit tämänkuun alussa, ja menkat alkoi siitä vajaan viikon...
  7. A

Helou! En tiä lukeeks tätä enään kukaan, mutta yritetään :D vielä vähän hakuses tän käyttäminen kun tänään vasta ekaa kertaa käytän.. :) Elieli, mä oon 22v ja nyt yrityksis toinen lapsi. Esikoinen tuli sillain salakavalasti vaikka oli pillerit, et ekaa kertaa oikein yritetään! Eka ovis oli nyt...

Yhteistyössä