Hakutulokset

1. B

Kissa ei halua käyttää hiekka-astiaa

Ymmärrän kyllä ettei kaikkien voimat ja hermot riitä tuollaisen kanssa painimiseen, mutta jos aiot kissasta tuon takia luopua, niin yritä tosiaan edes löytää uusi koti, kissa on vielä niin pentu että tuo piikille vieminen tuntuu aika karulta :(
  2. B

Mitä särkylääkettä voi ottaa aspiriinin kanssa

Ja tuolla naproxenilla tarkoitin tietysti pronaxenia, jossa siis vaikuttava aine naproxen... Taitaa olla jotain muitakin kauppanimiä tuolle, mutta tuo pronaxen siis nestemäinen.
  3. B

kellään muulla hankala löytää sopivaa ehkäisyä?

huoh. Tuttua. Tosin näyttäisi siltä että nää vaikeudet on mun osalta ohi, viimeiset minipillerit tuntuis sopivan (koputtaa puuta) vaikka ekat pisti vuotamaan ku pistetty sika ympäri kuukauden. Aurallinen migreeni estää yhdistelmäpillereitten käytön, ja kierukat ei kummallakaan systeemillä tullut...
  4. B

Mitä särkylääkettä voi ottaa aspiriinin kanssa

jep, panadolia. Mutta ei tosiaan kannata aspiriinia migreeniin antaa, jos kunnon migreenilääkkeitä ei (vielä?) ole, parhaiten toimii burana+panadol yhdessä. Minkä ikäinen lapsi? Naproxen (reseptillä) on ollut hyvä yleiskipulääke, tehosi meillä migreeniinkin.
  5. B

Kissa ei halua käyttää hiekka-astiaa

Höpöhöpöä. Et voi sanoa näillä tiedoilla että kissa ei tule koskaan oppimaan... meille tuli aikanaan hiukan käytöshäiriöinen nuori kolli, joka ei myöskään ollut sisäsiisti ja niin vain oppi käymään lootassa, kärsivällisyyttä, pyykkäämistä ja jonkin verran ärräpäitä ja itsekseen kiukkuamistahan...
  6. B

Auttakaa keksimään koiralle nimi D:llä

Haha :D Eikö ihmiset tajua kattoa yhtään koska ketju on aloitettu :P Tuskin ainakaan ap enää nimiä kaipailee... Monta muutakin ketjua tullut vastaan jossa johonkin akuuttiin äkilliseen ongelmaan joku neropatti on vastannut kotain 5 vuotta aloituksen jälkeen :headwall: .....itsekin moiseen olen...
  7. B

Mies ei koskaan tee meillä ruokaa, aina tulee valmiiseen pöytään

Kai kuittasit tuosta jauhelihakastikkeesta sille :D Että teit sitte jauhelihasta taas...
  8. B

Aatteletteko samoin?

Kaksi löytyy jo, ja ennen ajattelin että se riittää ja järkisyyt kyllä puoltais tuossa kahdessa pysymistä... Mutta kyllä, haikeus, tai ehkä pienen pieni kaipaus sille yhdelle pienelle ihmiselle on olemassa...
  9. B

Onko mun poika ainut jolla housut hajoaa polvista 2-3 viikossa?

Tuttua :D Tuntuu olevan aivan sama vaikka kankaassa olis kevlaria. Puhki menee alta aikayksikön. Paikkaamistakin koitettu useaan otteeseen mut sitten onkin jo seuraava paikka puhki :D
  10. B

onko nämä tarkoitettu talvikäyttöön? (sis.linkin)

eiköhän nuo isolle koululaiselle ihan hyvät olis. Ei ihan sen ikäselle joka lumikasoissa möyrii pitkin päivää :D Saahan sinne villasukan jos varpaat palelee :P
  11. B

Timo Soini haluaa seuraavan hallituksen pääministeriksi.

Onhan noissa joissakin aloitteissa ihan hyvin perusteltu ja laskettu mitä menee mihin ja mistä tulee, mutta kun se nyt ei ole niin mustavalkoista. Minäkin haluaisin että bensa olis halvempaa, enkä tykkää yhtään että ruoka on kallista. Toisaalta on kauhean mukavaa että terveyskeskuspalvelut on...
  12. B

Niinkuin tuossa mainitsin heti aluksi että tahtoa löytyy. Kyse on vaan siitä että kun ei ole kykyä ja osaamista joilla nämä aloitteet / tavoitteet onnistuisi. Halutaan määrärahoja erittäin hyviin paikkoihin, mutta mistäs ne rahat tulee? Pointti tässä on se että erityisesti talouspolitiikka on...
  13. B

Juu, perussuomalaisista löytyy kyllä tahtoa tehdä hyvää Suomelle. Harmi kun puuttuu kyky ja ymmärrys. Minullakin on hirmu paljon mielipiteitä ja ideoita siitä mitä pitäis tehdä ja mitä nykyinen hallitus on tehnyt väärin, mutta en mä silti katso olevani kykenevä hoitamaan pääministerin hommia...
  14. B

Citymarketin verkkokauppa, miten saan tuotteen plussakorttialennuksella?

Eikös se kassalla just ennen maksua/tilauksen vahvistusta vaihdu sitten tuo hinta oikeaksi... näin ainakin muutamassa muussa nettikaupassa alennustuotteet.
  15. B

vermoxi poisti yllärin?

Maasta esimerkiks. Pesemättömistä vihanneksista? Mut tuo otus voi olla hankala hävitettävä, eli lekurille tsekkaamaan jos vielä otuksen jälkeläisiä on tulolla...
  16. B

avioero, ulosotossa toisella velkaa

henkilökohtaisia velkoja ei jaeta, että kyllä ite saa velkansa maksaa.
  17. B

Paljonko rahaa tilillä?

Jumankauta nää palstamammat on rahoissa liki jokainen :D ...öhöm. Itsellä joku 400e + olemattomat rahastosäästöt ja tilipäivä 15pvä. Damned.
  18. B

Oon pilannut kaiken... ihan kaiken..mitenköhän saisin anteeksi

niin siis 12vko asti saa abortoida oikeastaan ilman syytä, siitä 20vko asti erityisestä syystä ja 24 vko asti sikiön vamman tai hengenvaarallisen tilan takia. Tämä siis sille joka meinasi että ei ole totta...
  19. B

Oon pilannut kaiken... ihan kaiken..mitenköhän saisin anteeksi

En mä nyt heti tuomitsis tuota miestäkään maailman huonoimmaksi ihmiseksi, jos tosiaan on ollut masentunut/elämä muutenkin sekaisin, voi tuollainen uutinen järkyttää maailmaa aika lailla. Aborttia ei silti kannata tehdä jos itse et sitä kerran halua, mutta anna tuolle miehelle hiukan aikaa ja...

Yhteistyössä