Hakutulokset

1. V

Voi minun miesparkaa, eikö se tiedä paremmasta!

Miksi uudet rinnat, jos saa kysyä? Tai saahan aina kysyä, eri asia saanko vastausta :D
  2. V

Kiltisti otan kotona kaljaa.

Mieki oon yksin kotona. Tai no, on mulla kaks kissaa täälä, mutta emmie nyt niile viitti kaljaa juottaa :o Kaupungile oisin halunnu mennä Jenni Vartiaista kuunteleen, täälä Oulusa on Rotuaari piknik, mutta eihän sitä yksin tuu mihinkään lähettyä...
  3. V

Ei minunkaan hellu ossaa koskaan perustella. Se on itte semmonen laiheliini, ei läskiä missään, ja se väitti eilen että ottas minun läskit itelleen jos vois. Miksi se haluais minun vattamakkarat ko itelä on semmonen unelmavartalo! Tai ainaki se on minun unelmavartalo... :ashamed:
  4. V

Niin se minunki hellu sannoo tykkäävänsä. Mie sille kiroan minun vattamakkaroita, paksuja reisiä jne mutta se väittää että mulla on ihana maha/ihanat reidet/ihanaa on kaikki. Eikä kuuntele vaikka koitan sanoa että täsä ei oo mittään ihanaa!
  5. V

Ja kun sillä ainoalla ihmisellä, joka tätä lättäpyllyä kattelee, on tuommonen naismaku, niin mikä tässä motivois tekeen asialle jotain :D:D
  6. V

Laittakaa linkki YHTEEN teidän mielestä huippuhienoon tapettikuvaan!

Minun siskolla ja sen miehellä on makkarissa vähän tämän tyylistä. Olivat löytäneet jostain alelaarista. Yhelä seinälä sitä, ja muut seinät on valkosella tapetilla. Tosi hyvännäkönen makkari. Siinä kukkatapetissa ne kukat on semmosia pehmeäpintasia, tuntee siitä tapetista ko käsin kokkeilee...
  7. V

:laugh: Anteeksi vaan. Mutta onko meillä sama mies :D
  8. V

Kuka tulis tuomariks ukon ja mun keskustelu-hetkeen?

Mie voin tulla :wave: Meilä ei koskaan riiellä kunnola. Ois kiva päässä jotenki riitelyn tunnelmaan... :kieh:
  9. V

Tupakoinnin lopettaminen

Mie jatkoin jo tupakointia. Pari päivää meni ilman röökiä, nyt taas palaa. En vaadi iteltä mitään kerrasta poikki -onnistumista, lakkoilen sen mukaan ko itestä tuntuu, ja sitten se jää koko röökinveto kun on jäädäkseen. En ota turhaa stressiä lopettamisesta, sillon se ei ainakaan onnistu. Ja...
  10. V

Likainen lapsi ei automaattisesti ole huonosti hoidettu

Uutta muotia :D Minun siskon lapset on semmosia temmeltäjiä ettei niitten vaatteet taho pysyä koko päivän puhtaana, mutta ei ne ole huonosti hoidettuja. Niilä on myöskin monesti eriparia sukat, ja mie oon kauan aikaa luullu että se johtuu siittä, ettei niitten sukile löyvy paria... Mutta...
  11. V

Mie hain lähikaupasta vain 6 + kaks siideriä... Mutta onneks mulla on vielä aikaa täydentää varastoja jos siltä tuntuu :D
  12. V

Tupakoinnin lopettaminen

ap et oo ite koskaan polttanu vai mitä?
  13. V

Tupakoinnin lopettaminen

Niinpä. Mie en pystyis lopettaan kerrasta, oon yrittänyt! Ja sivulliset siinä kärsii ihan yhtä paljon ko mieki (en oo kovin kiltti vierotustuskissani:D).
  14. V

Ottaako kukaan muu :D
  15. V

valitusta lapsen kaverista

Minun kaverin lapsi on kans semmonen, että menee jääkaapille koska huvittaa, joskus saattaa kiikkua keittiön kaapeille joista tietää karkkia löytyvän. Ihan tuosta vaan kysymättä lupaa. Harvemmin se jääkaapista mitään ottaa, tai sitten se tutkii hetken ja sanoo mitä haluaa. Minun mielestä se ei...
  16. V

Aikuislukio, apua apua!

up up :D
  17. V

Aikuislukio, apua apua!

Nyt vasta huomasin tuon linkin tuossa ylempänä... Eli siis, jos lukio saa kestää enintään neljä vuotta, niin pitääkö minun suorittaa koko lukio uudestaan? Olen parikin kertaa lopettanut lukion kesken, niin lasketaanko se sitten yhteensä se aika niiltä jaksoilta jotka olen lukiossa aikaisemmin...
  18. V

Aikuislukio, apua apua!

Miepäs nostelen tätä, jos vaikka ois langoilla joku joka tietää lisää aiheesta...
  19. V

Aikuislukio, apua apua!

Mulle sanottiin työkkärissä, että 55 kurssia, ite muistan lukeneeni jostain että 44... No, ei mulla paljoa puutu joka tapauksessa :) Pitää tarkistaa tuo työkkäristä, että saako opiskella iltalukiossa, jos pääsen sinne työvoimapoliittiseen koulutukseen... Miten sitten aikuiskoulutuksen kanssa?

Yhteistyössä