Hakutulokset

1. J

kävelystä??!!

meillä näin... eli kuopus aloitti kävelyn vajaa 8kk vanhana ja muut n10kk.n iässä
  2. J

Nukkumaan menoajat

Meidän 1v2kk laitetaan sänkyyn n.klo21 eli samaan aikaan kun koululaisetkin.Höpöttää vähän aikaa itsekseen ja nukahtaa,yleensä pää jalkapäässä ja jalat tyynyllä =)
  3. J

Tuulen tytön laihis

ONNITTELUT hyvistä tuloksista! Minäkin olen taas ottanut itseäni niskasta kiinni.Pari päivää on mennyt tosi tiukilla kaloreilla.Olen nyt saanut miehenkin kotiin sairaalasta,joten varmasti sekin on auttanut kun asiat palautuu normaaliin.Reilu kaks viikkoa on nyt laihista takana ja vaa`an mukaan...
  4. J

Tuulen tytön laihis

Ihan kivasti on sujunut eiliseen asti.Toissapäivänä mies leikattiin eikä ole vielä kotiin päässyt joten olen täällä herkutellut.En kylläkään mitenkään liiallisesti mutta kuitenkin.Huomenna varmaan äijäkin sieltä kotiutuu joten jos sitten taas kun arki normalisoituu niin ottais itteään niskasta...
  5. J

Nyt tunnustan, tänään menee mönkään

Voi kuule,sama täällä.Tähän asti ollut motivaatio tosi korkea,kunnes eilen piti mies viedä sairaalaan leikattavaksi.Ei onneksi mitään hirmu vakavaa mutta sen verran masentaa että oli ihan pakko juoda oikein pullakahvit.EIKÄ siinä vielä kaikki.Tänään ahmin kitkatin ja viineriä.KYLLÄon ihminen...
  6. J

perhepäivähoitajan työ

Hyvä ystäväni on pphoitaja.Hän kyllä pitää lapsista paljon ja viihtyy heidän kanssaan todella hyvin mutta on vaihtamassa ammattia juuri tuon huonon palkan takia.Työpäivät hänellä alkaa 6.30 ja päättyy monesti vasta klo.18.30.Joten aikaa itselleen hän saa hyvin vähän ja on selvästi väsynyt siihen...
  7. J

gallup, ikä, pituus ja paino

siis ikää on 33 pituutta 164 paino 73kg.Eli tämmönen sopivasti lihava :D
  8. J

Totuus lapsen suusta..

Kyllä se herätti minutkin kun tyttäreni tokaisi kun kokeilin liian pieniä housuja päälle että"ei ne taida mennä kun tuo sun peppu on liian iso"Hölmistyneenä totesin vaan että "osuitpa naulankantaan"
  9. J

Tuulen tytön laihis

HEIPS! Kerkeiskö vielä laihdutusjunaan mukaan? Oon nyt kohta 2viikkoa pysynyt tiukalla linjalla herkuttelun suhteen.Liikuntaakin olen lisännyt 100%eli käyn n.tunnin kävelylenkin päivittäin ja lisäksi lihaskunto harjotuksia väh.4krt viikossa.Lisäkiloja jäi edellisen raskauden jälkeen huikea...

Yhteistyössä