Tuulen tytön laihis

• Viestiketjun aloittaja Tuulen tyttö
  • Ensimmäinen viesti
Tuulen tyttö
Alkupaino: 68
Pituus: 170
Tavoitepaino: 58

Eli tästä tämä lähtis.. Älkää muut vetäkö herneitä nenään, pidän tätä "kirjaa" lähinnä itseäni varten. *Jotain on tehtävä ennen kun se on peruuttamatonta!* :LOL:

Kuka lähtee kyytiin? =) Pisteitä en sen kummemmin laske, pyrin vaan lisäämään liikuntaa ja saamaan älyttömän herkuttelun kuriin.

Punnitus vaikka joka maanantai! :whistle:

Tuulen tyttö
No en ehkä sillei ylipainoinen.. Mut kun paino on noussu 1.5 vuoden aikana tuosta vaan 10 kiloa.. Enkä oo edes lapsia saanut. Olisin varmasti 100kg jos nyt saisin lapsen ja sillei. Siksi haluan saada itseni nyt hoikkaan kuntoon. On sit vähän varaa nousta.

Mulla on kuntokuuri meneillään mutta ei laihdutettavaa... Senttejä haluan jostain pois ja jonnekin lisää. Koskaan en oo harrastanu liikuntaa, mut nyt oon alottanu :) Saako tänne tulla vaikkei meinaa kutistua? :whistle:

Tuulen tyttö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2005 klo 21:49 auryn kirjoitti:
Mulla on kuntokuuri meneillään mutta ei laihdutettavaa... Senttejä haluan jostain pois ja jonnekin lisää. Koskaan en oo harrastanu liikuntaa, mut nyt oon alottanu :) Saako tänne tulla vaikkei meinaa kutistua? :whistle:
Toki! Kaikki henkinen tuki on tarpeen! =) Mä yritän kans lisätä liikuntaa. En oo mikään himoliikkuja.. :whistle:

Tuulen tyttö
Kaupassakäynti takana! :wave:
Ilman herkkuja selvittiin! =) Tosin mieliteot on aika mahtavat.. Vettä vaan paljon siihen vaivaan! :D

60 minuutin ripeä kävelylenkki tehty. Kyllä liikunta voikin olla mukavaa! =) Ei repsahduksia ainakaan tähän mennessä.. :whistle:

Hei minäkin haluan kyytiin, ootaaaa...
Oon laihuttanu noin 10 kiloa, ja nyt omasta mielestäni ihan ok, riipuen tietysti siitä millä tuulella sattuu olemaan peiliin katsoessa B) . Nyt vaan haluaisin olla myös hyvässä kunnossa, ja ehkä muutama kilo tai senttikin saisi lähteä. Että lenkille vaan. Mitat on nyt 164/64.

Silakka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2005 klo 11:03 miuku kirjoitti:
Oon laihuttanu noin 10 kiloa, ja nyt omasta mielestäni ihan ok, riipuen tietysti siitä millä tuulella sattuu olemaan peiliin katsoessa B) . Nyt vaan haluaisin olla myös hyvässä kunnossa, ja ehkä muutama kilo tai senttikin saisi lähteä. Että lenkille vaan. Mitat on nyt 164/64.
Kyytiin vaan siitä! mars, mars :D Suunnittelen tässä lenkille lähtöä, on niin kaunis ilma! B)

Tuulen tyttö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2005 klo 11:31 Silakka kirjoitti:
\
Kyytiin vaan siitä! mars, mars :D Suunnittelen tässä lenkille lähtöä, on niin kaunis ilma! B)
Tää oli siis mun teksti.. joku on näköjään käynyt tältä koneelta (ei oma) tommosella nickillä täällä. Hyvä tietty kirjautua ennen kun kirjottaa! :D :D

mhtuuko vielä yksi laihduttaja mukaan??
mulla alkaa kohta läheneen että laihduttaa ei tarvi mutta mahaa/peppua/reisiä pitäs saada pienemmäksi. se onkin vaikeempaa sillä olen tosi laiska liikkumaan

lähtöpaino 71,3 ja paino nyt 64,3 laihduttanut olen jo 6 viikkoo yritän painoni siihen 58kg

Tuulen tyttö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2005 klo 12:10 pallero kirjoitti:
mulla alkaa kohta läheneen että laihduttaa ei tarvi mutta mahaa/peppua/reisiä pitäs saada pienemmäksi. se onkin vaikeempaa sillä olen tosi laiska liikkumaan

lähtöpaino 71,3 ja paino nyt 64,3 laihduttanut olen jo 6 viikkoo yritän painoni siihen 58kg
Tänne joukkoon mahtuu aina.. Seinät on leveällä ja katto korkealla! ;) Jee, meillä on sama tavoite! =) Sullahan on pudonnut paino tosi hyvin! :eek: Miten pitkä sä oot?

\

Hui, miten nopeesti olet laihtunut. miten sinä sen teet? Itsellä kun ei taas tapahdu mitään, vaikka tarkkaan pisteitä laskenkin :headwall: :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2005 klo 21:39 Maamikki kirjoitti:
\

Hui, miten nopeesti olet laihtunut. miten sinä sen teet? Itsellä kun ei taas tapahdu mitään, vaikka tarkkaan pisteitä laskenkin :headwall: :'(

niin laskin juuri ja huomasin että maanantaina on alkanut jo 7 viikko ei kuudes niinkuin mainitsin.
itse en ole mielestäni kovinkaan hyvin laihtunut osana siinä että mun pistelasku on vähän kehnoo unohtelen merkitä ruokia ja herkuttelen edelleenkin liian usein. perjantai on virsallinen karkki päivä mutta sen lisäksi tulee herkuteltua vieä 1-2 kertaa viikossa. viikolla paino heittelee aina ylöspäin ja mä kauhulla odotan punnitus päiviä mutta onneks vielä on laskusuunnassa hitaasti mutta varmasti.

mirkku27
minäkin tässä ajattelin tulla mukaan jos sopii?
aloitin pv:ssä 27.1.05.
lähtöpaino oli 78kg
nyt paino on 74,4kg.
viikonloppuna tuli píkkasen herkuteltua:lämpimiä leipiä ja jonkun verran popcornia. :)
torstaina on taas punnitus,saa nähdä miten herkuttelu vaikutti painoon

niin ja pituutta mulla on 170cm..

Tuulen tyttö
Voi mörkö! \|O \|O
Nyt on sitten tämän viikon herkkupäivä käytetty! :headwall: :headwall:
Sorruin syömään karkkia.. :ashamed: Eikä mitään pientä määrää!
Miten itseänsä voikin inhota näin paljon?

miusku
Moi taas... eilen olin vielä miuku, mutta nyt tuli yks ässä lisää. Tuulen Tyttö, voit lohduttautua sillä että nyt on jo tiistai, ja uusi karkkipäivä heti ensi viikolla. Minä oli tänään ahkerana ja jumppailin lasten päiväuniajan, ihan kunnon hiki tuli. Kova jumppa vai huono kunto?

HEIPS! Kerkeiskö vielä laihdutusjunaan mukaan? Oon nyt kohta 2viikkoa pysynyt tiukalla linjalla herkuttelun suhteen.Liikuntaakin olen lisännyt 100%eli käyn n.tunnin kävelylenkin päivittäin ja lisäksi lihaskunto harjotuksia väh.4krt viikossa.Lisäkiloja jäi edellisen raskauden jälkeen huikea määrä:15 KILOA!!!!! eli paino oli 76kg ennenkuin alotin,nyt on 74kg ja tavoite olis tuo 60kg ja pituutta löytyy huimat 164cm.Olisi kiva liittyä seuraan niin olis jonkinlaista tukea tälle yritykselle.Kevyttä mieltä!!!

minella
\
Hei! Mä oon nyt keväällä pudottanut 7 kiloa ja pituus on 164 ja painoa mulla on 63. Mäkin haluisin vielä kiinteytyä ja saada painoa pois noin viitisen kiloa...

Yhteistyössä