Tuulen tytön laihis

• Viestiketjun aloittaja Tuulen tyttö
  • Ensimmäinen viesti
miusku
Kiva juttu, ollaan samiksia... nyt on taas sellanen päivä, että voisin vielä laihuttaa, varmaan just sen 5 kiloa, tai noin ees sunnilleen. Oishan se kiva painaa vaikka tasan 60 :) . Mutta on jotenkin tosi kiva ajatella, ettei ole "pakko" laihtua, vaan enempikin tavoitteena pitää paino silleen, ettei se ainakaan pääse nousemaan. Tsemppaillaan toisiamme!

Tuulen tyttö
Ohhoh, olipa tämä pudonnut!
Pidin pienen palstailutauon, ja taas ollaan kehässä! B)
Paino on pudonnut aloituksesta (68) 1.8kg (66.2) pienistä repsahduksista huolimatta! B) Olo on paljon energisempi kun ei koko ajan oo valtavat määrät sokeria veressä ja pienikin painonpudotus nostaa itsetuntoa kummasti! :whistle:

Mites kanssasiskoilla menee?

Ihan kivasti on sujunut eiliseen asti.Toissapäivänä mies leikattiin eikä ole vielä kotiin päässyt joten olen täällä herkutellut.En kylläkään mitenkään liiallisesti mutta kuitenkin.Huomenna varmaan äijäkin sieltä kotiutuu joten jos sitten taas kun arki normalisoituu niin ottais itteään niskasta kiinni ja jatkais kevyellä linjalla.en ole kovin pitkiä lenkkejä pystynyt tekemän pariin päivään kun olen lasten kanssa yksinään ollut ja tttökin on sairaana joten ei uskalla kovin kauas lähteä lenkkeilemään.Intoa olisi kyllä. :wave:

Tuulen tyttö
Pieniä väliaikatietoja.. 2 viikon laihiksen jälkeen paino on pudonnut 2.5 kg, paino on nyt 65.5kg. Ens viikolla tulee luultavasti palstailutauko kun olen lomailemassa pohjoisessa. Pitäkää peukkuja että en sorru syöpöttelyyn! B)

ONNITTELUT hyvistä tuloksista! Minäkin olen taas ottanut itseäni niskasta kiinni.Pari päivää on mennyt tosi tiukilla kaloreilla.Olen nyt saanut miehenkin kotiin sairaalasta,joten varmasti sekin on auttanut kun asiat palautuu normaaliin.Reilu kaks viikkoa on nyt laihista takana ja vaa`an mukaan 3kiloa ois lähtenyt.En kyllä luota tuohon romuun joten olen mielummin mittailut ja muutama sentti on vyötäröltä ja lantiosta lähtenyt.Tästä on taas hyvä jatkaa kohti kevyempiä aikoja! B)

Tuulen tyttö
Heippa kaikille kanssasiskoille!
Lapin loma on takana, eikä paino noussut kuin ~ 400g. Eli aamulla punnitessa paino oli 65.9.

Kävin tänään tunnin HIKI-stepissä, kävelin tunnin ja pyöräilin puolituntia :D Nyt rouskuttelen porkkanoita! :D Kyllä tämä taas tästä! B)

Tuulen tyttö
Nyt on jumittanut pitkän aikaa jo ihan kunnolla.. Onneks paino tosin ei oo noussut! Lenkkeillyt oon ahkerasti, ja se kyllä näkyy! Useita senttejä on kadonnut ja kunto on kasvanut. Vielä kun saisi tuon syömäpuolen kuntoon.. Pitäkää mulle peukkuja, jooko? B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 21:29 Tuulen tyttö kirjoitti:
Nyt on jumittanut pitkän aikaa jo ihan kunnolla.. Onneks paino tosin ei oo noussut! Lenkkeillyt oon ahkerasti, ja se kyllä näkyy! Useita senttejä on kadonnut ja kunto on kasvanut. Vielä kun saisi tuon syömäpuolen kuntoon.. Pitäkää mulle peukkuja, jooko? B)
Kuinka kauan oot nyt harrastanu säännöllisesti liikuntaa?Ja mitä?
Joko kiinteytys näkyy?

Ja pidän peukkuja =)

Tuulen tyttö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2005 klo 06:54 Jonnu kirjoitti:
Kuinka kauan oot nyt harrastanu säännöllisesti liikuntaa?Ja mitä?
Joko kiinteytys näkyy?

Ja pidän peukkuja =)
Käyn sauvalenkeillä ja kävelen sauvojen kans aamuin illoin matkat yliopistolle, puoli tunti suuntaansa ja sit käyn erilaisissa jumpissa ja salilla =) Oon liikkunut noin 1-2 kk ja kyllä tuloksia jo näkyy!

Ja vielä ilouutinen, nyt sain puntarin heilahtamaan pienemmälle numerolle, tällä hetkellä kiloja 64.8! :D

Yhteistyössä