Hakutulokset

1. H

Kännyn 3 G- ominaisuus tärkeä?

Riippuu siitä haluaako tyttäresi päästä selaamaan nettiä puhelimellaan nopeammin jne.
  2. H

mä en sit millää keksi mitä ruokaa sitä tekis tänää,ehdotuksia?

Täällä mureke uunissa ja perunat kiehumaan, kastiketta vähän lämmittää vielä kaveriksi.
  3. H

Lassietec vai Lassie G- tech? APUVA!

Miten voi olla näin vaikeaa valita yksi haalari *huoh* kait pitää itsekkin mennä sen mukaan kumpi on kivemman näköinen :D
  4. H

Olen kyllä tutustunut ominaisuuksiin, mut en osaa millään päättää kumman ostaisin... Kun olisi kristallipallo niin katsoisin millainen talvi on tulossa... :/
  5. H

Hei mammat auttakaas nyt tässä pulmassa minulla on pian kaksi vuotias poika, joka on melkoisen aktiivinen tapaus ja nyt olisi viimeistään pakko hankkia talvihaalari pojalle mutta en osaa päättää kumpi olisi parempi Lassietec vai Lassie G- tech?! Haluaisin kuulla kummastakin haalarista...
  6. H

Kylpyhuone ongelma

Ei kukaan osaa auttaa? : /
  7. H

Kylpyhuone ongelma

Hei mammat osaisitteko auttaa minua ongelmassa? Olen ostamassa uutta kylpyhuonekalustoa ja tarvitsisin kipeästi vinkkejä. Mitä minun olisi hyvä ottaa huomioon kalusteita valitessani? Olisiko teillä suositella minulle jotain firmoja? Millä perusteilla itse valitsitte/valitsette mieleisenne...
  8. H

Onko täällä muita odottajia joilla la 5/2012??

Täällä odotellaan ensimmäistä lääkärineukkua joka on 31.10 ja sit np-ultraa 2.11.
  9. H

Onko täällä muita odottajia joilla la 5/2012??

Meille hieman lupailtiin LA 9.5. ja toista odottelen :) Nyt Etelä-Pohjanmaalla, mutta muutto tulossa mahdollisesti Kymenlaaksoon.
  10. H

Siis millaisia autoja ihmisillä oikein on jos niillä ei voi ajaa talvella?

Täällä on -93 nissani ja hienosti lähtee käyntiin ilman lämmitystä, toki aina välillä on lämmityksessä mutta kylmiltäänkin lähtee :)
  11. H

Olenko turhaan katkera?

Voin kertoa sen verran että kyllä tuo kirpaisee lastakin kun ymmärtää kuinka asiat ovat itse olin noin 7v. Kun tajusin tuon... eli näin meillä on OLLUT JOKAISEN LAHJAN kanssa... Mummoni(isänäiti) ostaa aina serkuillemme ensin lahjat (on kotimaisia pyyhkeitä, lakanoita, vaatteita jne. )ja...
  12. H

Pesukone 1000r/min?

Toisaalta olen ajatellut tuota samaa että tuo 1000 kierrosta riittäisi ja olisi hellempi kuin 1200 kierrosta... jos oikein tulee kiire vaatteiden kanssa niin saahan saunan hetkeksi laittaa päälle (ja pois päältä ennen vaatteiden laittoa) ja sinne sitten kuivamaan...
  13. H

Pesukone 1000r/min?

Electroluxin koneet ei ole kovin lähellä sydäntäni mutta tuo Hotpoint kuulostaa kyllä ihan hyvältä... Omilla vanhemmillani on Hooverin pesukone ja pesutulos on hyvä!
  14. H

Pesukone 1000r/min?

Jos oikein tarkkoja ollaan niin ei yhtään mutta tuo 300€ on aika kipuraja... Tälläistä ajattelin Osta Hobby Hallista: Hoover VHD710 -pesukone
  15. H

Pesukone 1000r/min?

Mitä mieltä olette onko tuo 1000 kierrosta ns. tarpeeksi hyvä linkous nopeus vai pitäisikö olla 1200 kierrosta? Vanha kone levisi ja pitäisi uusi ostaa :kieh:
  16. H

Mikä hiustenkuivaus/laitto laite???

Tuotteet - Terveys ja kauneus - Hiustenhoito - PHD3305
  17. H

Kenellä on käynnistetty synnytys? Mikä rv ja syy?

rv37+0 pahan raskausmyrkytyksen vuoksi...
  18. H

Nimetön, hivuttava ja kuihduttava sairaus, joka ei laske painoa?

pehmytkudos reuma syö pehmeää kudosta, silloin kun tuo jyllää kunnolla niin saattaa aiheuttaa pientä kuumeilua ja kipuilu on hermoja raastavaa... mutta noihin rauhasien toimintaan en osaa sanoa mitään...
  19. H

ketään lapualta?

moikka moi en ole kyllä alle 20 vuotias, mutta ei kai tuo 21 niin paljoa siitä heitä? Niin tosiaan en ole kyllä lapualta mutta auton omistan ja kortin niin tuo matka ei ole ollenkaan paha :) Tosiaan meillä on täällä pian 8kk:n ikäinen Konsta poika...

Yhteistyössä