Lassietec vai Lassie G- tech? APUVA!

Hei mammat auttakaas nyt tässä pulmassa minulla on pian kaksi vuotias poika, joka on melkoisen aktiivinen tapaus ja nyt olisi viimeistään pakko hankkia talvihaalari pojalle mutta en osaa päättää kumpi olisi parempi Lassietec vai Lassie G- tech?!

Haluaisin kuulla kummastakin haalarista kokemuksia, muutkin vaihtoehdot huomioidaan.

Kengät pitäisi myös talveksi löytää, että olisiko niihin vinkkejä?

Tämä mamma olisi oikein kiitollinen vastauksista. :)

"vieras"
G-tech kestää paremmin kulutusta joten itse kallistuisin siihen. On hyviä kokemuksia.
Nimimerkillä: halpishaalari tokassa käytössä rikki. (Ja on muuten paskamaista koittaa paikata nätisti)

"tiimarinvihko"
Mulla ei ole kokemuksia kuin G-techistä ja se oli ainakin hyvä. Loskasäällä piti kuivana eikä kulumia tullut. Tosin oli meillä kakkoshaalarina eikä siten niin hirveän paljon ollut käytössä, mutta kuitenkin.

Molemmat hyviä! Meillä ollut vaihdellen molempia.

G-tech kestää kulutusta paremmin, tec pitää paremmin kosteuden. Mutta kummatkin ihan kelpoja kaikenlaiseen talvikäyttöön. Oon ostanut sen, kumpi näyttää paremmalta.
Olen kyllä tutustunut ominaisuuksiin, mut en osaa millään päättää kumman ostaisin... Kun olisi kristallipallo niin katsoisin millainen talvi on tulossa... :/

"vieras"
Ei voi enää Lassieteciä ainakaan suositella. Vuoden sisääm hankitut hanskat ja takki ei pidä vettä pätkääkään kun vertaa muiin tuttuihin merkkeihin (Lenne, Reimatec, Remu jne). Lassietec on nykyään kosteutta hylkivä ennemmin kuin kosteussuojattu. Ennen oli parempi.

No musta 5000 eikä 4000mm ole tarpeeksi ja kyllä meilläkin on ollut lassien pukuja aiemmin mut ei enää kun inhoan kurahousuja enkä niitä lapsillekaan pue.
Joo no onhan se hienoa, että on 20000mm se vesipilari. Mitä hittoa, käytäntö osoittaa että Lassietec tosiaankin kestää sitä kosteutta lapsen arkikäyttöön ihan tarpeeksi. Mutta joo, mä en olekaan hifistelijä, jolle tärkeintä on brassailla ominaisuuksilla. Mulle riittää se, että tuote toimii.

Joo no onhan se hienoa, että on 20000mm se vesipilari. Mitä hittoa, käytäntö osoittaa että Lassietec tosiaankin kestää sitä kosteutta lapsen arkikäyttöön ihan tarpeeksi. Mutta joo, mä en olekaan hifistelijä, jolle tärkeintä on brassailla ominaisuuksilla. Mulle riittää se, että tuote toimii.
Olipas fiksu kirjoitus, en ois sulta uskonut.

Mä en brassaile ominaisuuksilla vaan haluan ulkovaatteiksi ennen kaikkea veden ja kulutuksen kestävät sekä lapsille mieleiset puvut.

Kaikki muut vaatteet ostan kirpparilta mutta ulkovaatteissa peräänkuulutan laatua sillä ulkoillaan todella paljon ja säästän sen rahan mielummin josatin muusta :)

Minne täältä on kadonnut viestejä :O?

Kirjoitin jo eilen, että myönnän ylireagoineeni. Ärsytti itse asiassa ihan toinen ketju kuin tämä. Sori.

Mutta on kyllä rasittavaa, kun tullaan sanomaan, että ei kelpaa, kun vesipilariarvo on x ja sen pitää olla y että kelpaa, kun monen vuoden kokemus on kuitenkin osoittanut, että se x riittää ihan hyvin. Me ulkoillaan myös todella paljon ja säällä kuin säällä (lapsi on siis tosiaan suunnilleen uinut se haalari päällä eikä mene vesi läpi), ja mä oon erittäin laiska käyttämään kuriksia pojalla - tai no, itsehän se ne pukisi jos käskisi pukemaan.

Mulle tästä Lassietecin puolustamisesta on tullut melkein ammatti. En tykkää yhtään siitä, että kotimaista ja kohtuuhintaista merkkiä dissataan syyttä suotta ja sitten aiheutetaan ihmisille lisäpaineita ostaa se joku hurjanhintainen ulkolainen tuote, jossa on se vesipilariarvo y. Eikä sillä, jokainen ostaa mistä tykkää, mutta mä inhoan periaatteellisesti kilpavarustelua.

"Heidi"
Mikä on sitten kotimainen.. Ostin tänään G-techit ja niissä lukee hienosti lapussa made in china.. Tosi kotimaista laatua noi Lassien haalarit.. :( Meillä on ollut aina Lassiet. Pitäis varmaan ostaa seuraavista alennusmyynneistä jotku muut haalarit..

Yhteistyössä