Semmonen liike on vissiin olemassa ku "PikkuWilma". Ainakin sisko osti sieltä tytölleen tosi ihanan semmosen vanhanaikasen essu-mekkoyhdistelmän. Löytyisköhän netistä tolla nimellä mitää?
Juu, ihan hyvin menee. Meillä isäntä ollut pari viikkoo yötuurissa klo 16 - 06 ( itse olen päivätuurissa )+ viime viikonlopun + tän päivän kotitilan hommissa ja ny mua ärsyttää ku se laamailee kotona ja vaatii pääsyä koneelle :p
Hehee, toi on hyvä. Mut oikeesti en kyllä tosiaan voi nauramatta kattoa näitä pariskuntia, jotka hyvin tyytyväisenä suihkivat samanlaisissa tuulareissa: " Hei kattokaa, me ollaan hyvä tiimi " :D
No se on nyt ihan yks hailee miltä se ap:n tai vastaavan elämänkatsomuksen omaavien silmissä näyttää ( aika vähän on vissiinkin pohtimisenaiheita hänelläkin, voisi vaikkapa hankkia elämän, vihje...). Muutenkaan ei paljon kiinnosta, mitä muut minusta ajattelevat... on näetsen ihan terve...
Joulukuussa menemme 5-v:n kanssa pään MRI -kuvaukseen. Lääkäri vähän jo ehdotteli Sotosin syndroomaa, toki tutkimukset vielä kesken. Verinäytteet on dna-labrassa tutkittavana. Enpä ollut ennemmin Sotosista kuullutkaan, kun kaikkea oppii...
No juu, meillä myös lämpiää ihan ittekseen, välillä käy vaan kalikkaa nakkaan pesään ja painuu pihahommia tekemään tms. Enpä juuri ruukkaa vieressä kytätä ja ootella, että voi vitsi ku ois jo lämmin. :p
Mä tota lääkevaihtoehtoakin olen miettinyt, mutta kun ennestään jo menee lääkityksessä seretide, ventoline ja singulaire... Jotenkin tuntuu, että ei viittis enempäänsä. Mutta toimiko se Minirin hyvin? Onko tabletti vai nenäsuihke? Annostelu kerran päivässä vai kuis?
Kyselin neuvolasta tota hälytyspatjajuttua meidän yökastelijalle ( 5v. ). Vuoden saa kuulemma jonottaa... No, kerkiää mahdollisesti ennen kouluikää kuitenkin :/