Hakutulokset

1. V

Kauheeta kielenkäyttöä teillä!

Heeeiiii... ookkohan ny miettiny ton sun nimimerkkis ihan loppuun asti... :D
  2. V

Just tulin saunasta ja söin pitsaa, ny juon sidukkaa

Juu, oikein relaxing... tekis toista siideriä mieli... taijanpa lipittää senkin...
  3. V

Sullon mun luonto! :wave: =)
  4. V

että semmosta...röyh
  5. V

Mistä mä löydän lapsille vanhanaikaset juhlavaatteet?

Semmonen liike on vissiin olemassa ku "PikkuWilma". Ainakin sisko osti sieltä tytölleen tosi ihanan semmosen vanhanaikasen essu-mekkoyhdistelmän. Löytyisköhän netistä tolla nimellä mitää?
  6. V

Meillä ei vissiin mene oikein hyvin

Juu, ihan hyvin menee. Meillä isäntä ollut pari viikkoo yötuurissa klo 16 - 06 ( itse olen päivätuurissa )+ viime viikonlopun + tän päivän kotitilan hommissa ja ny mua ärsyttää ku se laamailee kotona ja vaatii pääsyä koneelle :p
  7. V

Äidin raskaudenaikainen stressi ja vaikutus vauvaan?

Hei, älä nyt sitten tolla rupea ittees stressaamaan! Ite oon aina stressissä millon mistäki, mut lapset näyttää olevan ihan ok. B)
  8. V

Samanlaiset tuulipuvut. Mikä idea?

Hehee, toi on hyvä. Mut oikeesti en kyllä tosiaan voi nauramatta kattoa näitä pariskuntia, jotka hyvin tyytyväisenä suihkivat samanlaisissa tuulareissa: " Hei kattokaa, me ollaan hyvä tiimi " :D
  9. V

Voi v**tu!!!!!!!

No voi vee, tosi ihana ihminen toi sun ex. Miten oot ikuna semmoseen sortunut?
  10. V

voi perkele!!!

Hehee, myös the ring toimii tosi hyvin ku yksin yöllä kattoo sen...hrrrr
  11. V

Sotosin syndrooma?

Sattuukohan täällä palstailemaan sellaisia äitejä, joiden lapsilla on todettu ko. syndrooma?
  12. V

Onko kukaan muu sitä mieltä että tupakoitsijat näyttävät "white trash" -väeltä?

No se on nyt ihan yks hailee miltä se ap:n tai vastaavan elämänkatsomuksen omaavien silmissä näyttää ( aika vähän on vissiinkin pohtimisenaiheita hänelläkin, voisi vaikkapa hankkia elämän, vihje...). Muutenkaan ei paljon kiinnosta, mitä muut minusta ajattelevat... on näetsen ihan terve...
  13. V

Sotosin syndrooma?

Joulukuussa menemme 5-v:n kanssa pään MRI -kuvaukseen. Lääkäri vähän jo ehdotteli Sotosin syndroomaa, toki tutkimukset vielä kesken. Verinäytteet on dna-labrassa tutkittavana. Enpä ollut ennemmin Sotosista kuullutkaan, kun kaikkea oppii...
  14. V

G: Milloin olet viimeksi ollut kipeä?

En ees uskalla ruveta kehumaan...heti tulee kuitenkin jokin karsee tauti ( nimim. 3 x keuhkokuumeen sairastanut ) :x
  15. V

Kai se on taas pakko kysyä.Mitäs lasissa?

Kopparberg päärynä light, on muuten namia... Ja huomaa sana light ( aina terveelliset elämäntavat kunniaan!) :whistle:
  16. V

kumpi parempi sähkö- vai puukiuas ?

No juu, meillä myös lämpiää ihan ittekseen, välillä käy vaan kalikkaa nakkaan pesään ja painuu pihahommia tekemään tms. Enpä juuri ruukkaa vieressä kytätä ja ootella, että voi vitsi ku ois jo lämmin. :p
  17. V

Vuoden odotus, ennenkuin saa kasteluhälyttimen lapselle!!!

Mä tota lääkevaihtoehtoakin olen miettinyt, mutta kun ennestään jo menee lääkityksessä seretide, ventoline ja singulaire... Jotenkin tuntuu, että ei viittis enempäänsä. Mutta toimiko se Minirin hyvin? Onko tabletti vai nenäsuihke? Annostelu kerran päivässä vai kuis?
  18. V

käytättekö lapsillanne toisten lasten vanhoja alushousuja?

Juu, ja serkkutytötkin käyttää meidän lasten entisiä alkkareita... Puhtaina ne on kiertoon laitettu, muutenkin ruukataan pestä välillä :p
  19. V

Vuoden odotus, ennenkuin saa kasteluhälyttimen lapselle!!!

Kyselin neuvolasta tota hälytyspatjajuttua meidän yökastelijalle ( 5v. ). Vuoden saa kuulemma jonottaa... No, kerkiää mahdollisesti ennen kouluikää kuitenkin :/
  20. V

Yökastelijoiden vanhemmat

Juu, selvitin tota ilmaisvaippa-asiaa. Ilmaisvaippoja saa meilläpäin vain vaikean inkontinenssin hoitoon, ei yökastelun vuoksi.

Yhteistyössä