Voi v**tu!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti
PikkasenPyöree
Pakko vähän purkaa... Raivostuttaa niin suunnattomasti!!!!

Ex soitti, ja pyysi rahaa lainaks. En luvannu lainata. Soitti heti uudestaan perään, että hän tulee nyt sitten hakeen tv:n ja digiboxin. No hän sitten tuli, ja oli pirusti kännissä.
Siinä sitten lupas huomenna tulla hakeen täältä pyykkikoneen, sohvan, nojatuolin ja tv-tason. Ovat kuulemma hänen (isänsä ostamia kaikki) ja hän ei mulle jätä tänne mitään!!

Häädönkin lupas mulle hommata tästä kämpästä!!!!
(kämppä on kyllä hänen sukulaisensa, mutta mä tässä nyt vuokraa maksan ja kaikki muutkin kulut oon ajallani maksanu). Hän kuulemma jää tähän sitten likan kanssa asumaan |O

Siis voiko enää paskempaa ihmistä löytyä!!!
Siinä meni mun mukava ja rauhallinen lauantai-ilta!!!

veeras
VOI VITTU.
mikä luuseri.mene sossuun ja sano mikä tilanne (ex vei kaikki ja haluat pois hänen sukulaisensa asunnosta,ettei pääse kiristämään)
saat sieltä avustuksen huonekaluihin ym.ja pääset kusipään kiristyksestä!!!!

Hempu
Mun exä on niin ihana että ite tarjosin sille rahaa lainaks kun sillä oli tiukkaa tässä yhtenä päivänä. Ei huolinut mutta tarjous on voimassa jatkossakin.

Mutta oon kuullu että paskojakin exiä on olemassa.

Keittiönoita
No kai sulla on kuitit tallessa, että sä olet ne kodinkoneet ostanut? Jos siis olette olleet avoliitossa. Muussa tapauksessahan - jos ei ole avioehtoa - koko paska menee kutakuinkin tasajakoon.

PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
miks ihmeessäsä päästit sen edes sisään? :eek:
Oli "pakko" kun hakkas makkarin ikkunoita!! Likan olin just saanu nukkumaan.
Ja se ei periks anna, olis varmaan tullu parvekkeen kautta sisään jos en olis sisälle päästäny |O

Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Ja se ei periks anna, olis varmaan tullu parvekkeen kautta sisään jos en olis sisälle päästäny |O
olisit soittanu poliisit, sillä mitään asiaa tulla koputtelemaan noin ikkunoita ja häiritsemään jos ei asu siinä osoitteessa

memmu
Kah, minä olisin soittanu poliisit paikalle.

PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
No kai sulla on kuitit tallessa, että sä olet ne kodinkoneet ostanut? Jos siis olette olleet avoliitossa. Muussa tapauksessahan - jos ei ole avioehtoa - koko paska menee kutakuinkin tasajakoon.
Siis hänen isänsä on ostanut tänne suurinpiirtein kaiken. Ja isänsä ei niitä tavaroita halua hänelle antaa. (myy ne kuitenkin ja ryyppää niistä saamansa rahat)

veeras
olisit soittanu poliisit, sillä mitään asiaa tulla koputtelemaan noin ikkunoita ja häiritsemään jos ei asu siinä osoitteessa
älkää nyt ap:ta "syyllistäkö"!oisit oisit,ei auta enään.
omasta kokemuksesta voin kertoa,että helpompi päästää sisään,ei ole noin vaan helppoa soittaa poliiseja.siis jos ei ole väkivaltainen,se on asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Siis hänen isänsä on ostanut tänne suurinpiirtein kaiken. Ja isänsä ei niitä tavaroita halua hänelle antaa. (myy ne kuitenkin ja ryyppää niistä saamansa rahat)
eli ne on "lainassa" sinulla, ei ex:llä ole mitään oikeutta hakea niitä pois jos isä ei ole yksin hälle niitä ostanut ja sanoo että saat lainata niitä määrittämättömän ajan

Keittiönoita
No sitten otat yhteyttä hänen isäänsä. Jos tää isä on sitä mieltä, että ne tavarat ei kuulu p ojalleen vaan sulle, niin se on sillä selvä.

ja mitä tulee tuohon oikeuteen asua siinä missä asut, niin sekin on ihan sen vuokranantajan asia... ei exäsi.

tees näin
jos todella hänen isänsä tahtoo et sä saat ne huonekalut niin menkää tehkää sit kauppakirjat sen iskän kans. hintana voi olla vaikka 1 euro jos se ei niistä rahaa taho. Ja kello on jo niin paljon et sä voit huoletta pistää poliisit asialle kun menee kotirauhan rikkomiseksi jo.

Yhteistyössä