käytättekö lapsillanne toisten lasten vanhoja alushousuja?

jeps
Käytän, jos kuminauhat on kunnossa ja jos ei ole mitään raitoja.

Jos hygienia-juttu mietityttää, pese 60 asteessa.

Ostetaanhan käytettyjä uimapukujakin lapsille. Ja kestovaippoja !!!!!! miksi sitten arastellaan ja irvistellään käytettyjen alushousujen hankkimista???

Alkuperäinen kirjoittaja suklaasuukko:
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
En mä näe syytä miksi ei sisarukset vois samoja pitää? Siis jos on siistinä pysyny..

ne ei ole siskon vanhoja vaan kaverin lapsen :wave:
aa kato mä oon lukihäiriöinen nykyään. tai siis luetun ymmärtäminen tökkii.. :D

Mut joo.. Saadaan paljon pojan serkkupoikien vanhoja vaatteita ja jos siellä olis paketissa siistejä alushousuja niin käyttäisin tottakai!

vieras
Mulle kanssa kaveri toi poikansa vanhoja kalsareita. Pesin ne, mutta en sitten osannutkaan laittaa meidän pojan kaappiin. Sisaruksilla asia on eri, mutta en siis käytä muuten toisten vanhoja lapsille, kun en itsellenikään huolisi toisten vanhoja.

jk
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
En käytä. Kaupasta saa alennusmyynnistä tosi halvalla uusia.
Aina se ei ole hinta, vaan se kannattaako koko ajan ostaa uutta tavaraa ja vaatetta, kun käytettyäkin saa siistinä ja hyväkuntoisena (osin täysin uudenveroisena). Luonnonvarojen järjetöntä tuhlausta ostaa kaikki uutena (en väitä, että sinä niin tekisit).

Lapset harvemmin ovat niin saastaisia, että alusvaatteita ei muka voisi käyttää... Varsinkin, kun pesukoneet on keksitty ja tarvittaessa ne voi pestä vaikka 60 asteessa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Käytän, jos kuminauhat on kunnossa ja jos ei ole mitään raitoja.

Jos hygienia-juttu mietityttää, pese 60 asteessa.

Ostetaanhan käytettyjä uimapukujakin lapsille. Ja kestovaippoja !!!!!! miksi sitten arastellaan ja irvistellään käytettyjen alushousujen hankkimista???
Niinpä.

Kirppurotilta en ole pikkuhousuja ostanut, mutta sukulaisilta tulleissa vaatekasseissa olleet pikkuhousut ovat kyllä tulleet käyttöön.

Meillä on myös tyttöjen (5v ja 3v) pikkuhousut yhteiskäytössä, samat pikkarit menevät molemmille. Olenkin miettinyt jaksaako joku lajitella pyykistä pikkarit pienellä ikäerolla (ja samaa sukupuolta) oleville pikkulapsille erikseen vai olenko minä poikkeuksellisen laiska :)

Yhteistyössä