Kauheeta kielenkäyttöä teillä!

• Viestiketjun aloittaja ei mikään turhan nipo
  • Ensimmäinen viesti
ei mikään turhan nipo
Kokoajan on etusivulla joku kiosana, voi vittu, voi perkele, jne...
Eikös otsikon pitäisi kertoa jotain aloituksen sisällöstä?
Tuollaiset otsikot kertoo vaan sen, että aloittajaa harmittaa kovasti, mutta mielenkiinto heräisi paremmin, kun olisi oikeasti viite sisällöstä.
Kirosanojen viljely on mautonta ja epäkohteliasta!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Onkohan sulla eri etusivu kuin mulla? Mun etusivulla kun oli vaan yksi kirosana.
Just oli voi v***u! taitaa mennä jo kakkossivulla. Ja nyt toi perkele ja useasti päivässä niitä on.

Jokainen saa tietty käyttää kirosanoja miten tahtoo, mutta mun mielestä olis kohteliasta kertoa aloituksesta jotenkin muuten, kuin kiroilemalla.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onkohan sulla eri etusivu kuin mulla? Mun etusivulla kun oli vaan yksi kirosana.
Just oli voi v***u! taitaa mennä jo kakkossivulla. Ja nyt toi perkele ja useasti päivässä niitä on.

Jokainen saa tietty käyttää kirosanoja miten tahtoo, mutta mun mielestä olis kohteliasta kertoa aloituksesta jotenkin muuten, kuin kiroilemalla.
No en mäkään niitä kirosanoja erityisemmin kaipaa, mutta ei niitä mun mielestä täällä koko ajan otsikoissa ole. Ja mä sentään keikun täällä aika paljon vuorokauden aikana. Hyppää yli ne otsikot, jossa on sua häiritsevä sana

=)

Isä
Kyllä aikuinen saa kiroilla, mutta joku raja sentään. Menee into koko kiroamiselta kun viestin aihe toisensa jälkeen on kirosana. No eipä mitään, tulee ihan teiniajat vittu tiääksä vittu hei mieleen vittu.

vieras
Mä olen kyllä 100 % samaa mieltä. Ois paljon parempi, että otsikossa lukisi esim. Huolto-ongelma exän kanssa tai Anopin kanssa riitaa lasten nukkuma-ajoista kuin liuta kirosanoja.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Kyllä aikuinen saa kiroilla, mutta joku raja sentään. Menee into koko kiroamiselta kun viestin aihe toisensa jälkeen on kirosana. No eipä mitään, tulee ihan teiniajat vittu tiääksä vittu hei mieleen vittu.
http://kaksplus.fi/keskustelu/haku?q=voi+vittu&searchoptions=2

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No en mäkään niitä kirosanoja erityisemmin kaipaa, mutta ei niitä mun mielestä täällä koko ajan otsikoissa ole. Ja mä sentään keikun täällä aika paljon vuorokauden aikana. Hyppää yli ne otsikot, jossa on sua häiritsevä sana

=)
http://kaksplus.fi/keskustelu/haku?q=voi+perkele&searchoptions=2

Yhteistyössä