Hakutulokset

1. F

Muksu menee yöhoitoon tänään

:wave:
  2. F

Ymmärrän kyllä, että moni olisi iloinen saadessaan vapaaillan. Ja en halua perua sitä koska muksu tosiaan pettyisi. Purin vaan ajatuksiani täällä.
  3. F

Ei ole mitään estettä! Tuntuu itsestäni vaan typerältä laittaa muut hoitamaan lasta ja itse istua sohvalla kotona. Meillä kun on tapana hoitaa lapsi itse ja vain tarvittaessa kysyä hoitoapua. Mutta kun tuo itse nyt sinne pyysi päästä niin en minä viitsi kieltääkään siksi, että "äidin ja isin...
  4. F

ja minuu ei kiinnostaisi yhtään viedä. Meillä ei ole mitään menoa, istutaan siis vaan ilta sohvalla ja katotaan töllöä. Miksi sitten vien? No muksu on pyytänyt päästä mummulaan yöksi. Viime kerrasta kun siellä oli on aikaa noin puolisen vuotta ja alkoi sitten muksu puhumaan toissapäivänä...
  5. F

En tajua että lapsi puetaan huonosti..

Minä ostan harvoin uutena muksulle mitään. Syy: se on kuitenkin heti täynnä tahroja joihin ei mikään tahranpoistaja tehoa tai menee rikki (näin harvemmin mutta). Kirppikseltä saa kivoja ja halpoja vaatteita, joita ei tarvitse murehtia vaikka menisivät piloille nopeasti. Itselleni ostan...

Yhteistyössä