Muksu menee yöhoitoon tänään

ja minuu ei kiinnostaisi yhtään viedä.
Meillä ei ole mitään menoa, istutaan siis vaan ilta sohvalla ja katotaan töllöä.
Miksi sitten vien? No muksu on pyytänyt päästä mummulaan yöksi.
Viime kerrasta kun siellä oli on aikaa noin puolisen vuotta ja alkoi sitten muksu puhumaan toissapäivänä kuinka kivaa siellä oli kun sai papan kanssa saunapuitakin kantaa.
Eilen käytiin mummulassa ja muksu otti itse asian puheeksi ja tuli siinä sitten sovittua, että tänään menee yöksi sinne.

Olenko mä outo kun ei huvittaisi viedä, kun ei kerran ole meillä mitään menoakaan.
Jotenkin tuntuisi järkevämmältä viedä jos mentäisiin jonnekkin. Mutta me istutaan kotona.
Eikä kyllä lähdetäkkään minnekkään. Miehellä raskas työviikko takana ja minuu tää raskaus väsyttää ja pisuttaa :D vessa pitää löytyä läheltä.
:whistle:
Tekisi mieli perua koko yöhoito ja pitää muksu kotona mutta kun se niin sitä odottaa.

no mikä siinä on esteenä ettet voi viedä vai yritätkö jotain tekopyhää esittää...? jos lapsi oikeasti haluaa mummolle niin jätät viemättä kun et viitsi. ei sen tarvitsekkaan aina mennä silleen et jos on jotain menoa niin sitten vasta viedään hoitoon. ziisus. jätä viemättä mutta kantsii olla hyvät selitykset lapselle kun on aluks luvannu

BDT
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
no mikä siinä on esteenä ettet voi viedä vai yritätkö jotain tekopyhää esittää...? jos lapsi oikeasti haluaa mummolle niin jätät viemättä kun et viitsi. ei sen tarvitsekkaan aina mennä silleen et jos on jotain menoa niin sitten vasta viedään hoitoon. ziisus. jätä viemättä mutta kantsii olla hyvät selitykset lapselle kun on aluks luvannu
En olis itse osannut tämän paremmin vastata.

Olisin erittäin ilonen jos joku oikeesti joskus haluais noita lapsia yökylään, istusin illan ihan hyvällä omalla tunnolla vaikka kotona tekemättä yhtään mitään.

Ei kai sitä lasta pakko ole vielä jos ei halua, saattaa vaan lapsi pettyä aika lailla kun ei pääsekään kun haluaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Olisin erittäin ilonen jos joku oikeesti joskus haluais noita lapsia yökylään, istusin illan ihan hyvällä omalla tunnolla vaikka kotona tekemättä yhtään mitään.

Ei kai sitä lasta pakko ole vielä jos ei halua, saattaa vaan lapsi pettyä aika lailla kun ei pääsekään kun haluaa.
peesi. Olisin kiitollinen jos joku haluaisi viettää aikaa noiden kanssa (muu kin sellainen, joka ottaa siitä 8, 2 euroa tunti)

Ei ole mitään estettä! Tuntuu itsestäni vaan typerältä laittaa muut hoitamaan lasta ja itse istua sohvalla kotona.
Meillä kun on tapana hoitaa lapsi itse ja vain tarvittaessa kysyä hoitoapua.
Mutta kun tuo itse nyt sinne pyysi päästä niin en minä viitsi kieltääkään siksi, että "äidin ja isin periaate on hoitaa sinut itse".

Miten yritin esittää tekopyhää?

Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:

Ymmärrän kyllä, että moni olisi iloinen saadessaan vapaaillan.
Ja en halua perua sitä koska muksu tosiaan pettyisi.
Purin vaan ajatuksiani täällä.

BDT
Alkuperäinen kirjoittaja funtti:
Ei ole mitään estettä! Tuntuu itsestäni vaan typerältä laittaa muut hoitamaan lasta ja itse istua sohvalla kotona.
Mutta kun tuo itse nyt sinne pyysi päästä niin en minä viitsi kieltääkään siksi, että "äidin ja isin periaate on hoitaa sinut itse".

No varmaa siten että ett osaa nauttia pienestä vapaasta ilman monimutkaista ajatuksen juoksua. Tai toinen vaihtoehto olet ihan innoissasi "vapaa-illasta" mutta yrität näytellä ette tarvitse sitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja BDT:
Alkuperäinen kirjoittaja funtti:

No varmaa siten että ett osaa nauttia pienestä vapaasta ilman monimutkaista ajatuksen juoksua. Tai toinen vaihtoehto olet ihan innoissasi "vapaa-illasta" mutta yrität näytellä ette tarvitse sitä :)
Tällä kertaa en ole innoissani!
Ennen olen ollut, koska meillä on ollut menoa. Vaikka vaan esim baari-ilta.
Mutta nyt tosiaan tuntuu typerältä istua kotona ilman muksua.
Kun ei ole tarvetta hoitopaikalle tänään.

ymmärrän.
mun on ihan pakko keksiä jotain tekemistä jos lapset menee hoitoon.

ette te jotain miehen kanssa keksis. vaikka meette syömään kahdestaan.
siellä vessa lähellä. haette jonkun hyvän leffan illaksi ja katsotte äänet täysillä.

tai pyydättew jotai kavereita istuu teille iltaa. tai mette ite kavereille kahville

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
ymmärrän.
mun on ihan pakko keksiä jotain tekemistä jos lapset menee hoitoon.

ette te jotain miehen kanssa keksis. vaikka meette syömään kahdestaan.
siellä vessa lähellä. haette jonkun hyvän leffan illaksi ja katsotte äänet täysillä.

tai pyydättew jotai kavereita istuu teille iltaa. tai mette ite kavereille kahville
Tuota leffan vuokrausta mietein. Jos jonkun hyvän pätkän löytäisi vuokraamosta.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Onpas hemmetin tylsä elämä, Me kyllä keksitään tekemistä vaikka raskaana oonkin ja molemmat töissä
Pojot siitä sinulle! :flower: :hug:
Keksitkö meillekin?
Mies makaa sohvalla ja mä istun tässä koneen äärellä makuuhuoneessa.
Ja on niiiiiin tylsää niiiiiiin tylsää.

terkkari
Nyt vaan lokosasti sitten ilta! Mä itte muistan, kuinka lapsena oli kiva mennä yökylään mummulaan tai serkuille, ihan omasta tahdosta. Se taas ei ollut sit kivaa, jos äiti sitä ehdotti, kun tiesin sen menevän baariin, mulla aina pelotti, että siellä sit tapahtuu hälle jotain kamalaa. Eli pointti tässä se, että ei aina tarvii vaan hoitotarpeen vuoksi "päästää" lapsia yökylään, vaan lapsen iloksi myös. Sekavaa tekstiä... :)

Yhteistyössä