Hakutulokset

1. T

*Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

Kiitos Minnie! Me ollaan yksityisellä ja siellä tehdään pääosin lyhyttää kaavaa, joka vähän helpompi, ei kestä niin kauaa eikä tule vaihdevuosioireita jne. Mulla ei oo varsinaista pco diagnoosia, mutta herkät munasarjat. Edellisellä pitkällä kaavalla tuli 15 isoa ja pienempiä rakkuloita myös...
  2. T

Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Onnea kyytiläisistä Paiju! Hyvä merkki, että ovat jatkaneet jakaantumista! Sulatettiinko huurunenut siirtopäivänä vai edellisenä? Jos siirto oli helppo, niin tuskin siellä kohdussa mitään vuotoa on.
  3. T

Kiitos Nyysy :) Minnie82 mä olen ollut muutamaan kertaan ultrattavana menkkojen ollessa päällä. Ei se ole lääkäreille mitenkään uutta ja ihmeellistä. Olen vaihtanut tamponin siteeseen juuri ennen huoneeseen menoa, niin ei ole tullut pahempia sotkuja. Ja myös kertonut ennen ultrausta, että...
  4. T

Vitsi mä oon surkea tän kanssa... Toi peukku sulle myy!
  5. T

Pikkumyy: rintsikat pienet ja sit mulla on ihme tuntemuksia, vähän samanlainen kuin maidon heruminen imetyksen aikana? Hajut käy nenään ja ruokahalu täysin kateissa ja ällötystä aamusta iltapäivään. Vatsa sekaisin ja naaman kuivuus pahentunut ihan hirveäksi. Hurja jännä odottaa sun tulosta
  6. T

Kiitos onnitteluista Miumau, Larenzia ja Dazzler! :) Moni pohtii piikitysten kestoa. Mulla oli lyhyt kaava tällä kertaa ja piikit alkoi la, seuraavan viikon su oli irroituspiikki ja punktio ti. Vain 8 päivää gonal-piikityksiä! Normaalein taitaa olla 12 päivää.
  7. T

Voi Frangipani :hug: mä olisin niin toivonut sulle plussaa... Mizze hyvä, että sait vihdoin selvyyden, vaikka toki toivoin, että vuodot olisivat olleet harmittomia :( luulisi, että yksi välikierto riittäisi ja seuraavasta voisi jo yrittää uudelleen? Turnip kävin myös lukemassa blogiasi...
  8. T

Dazzler tsemiä piikittelyihin! Mua hermostutti niin paljon, että mies hoiti koko homman :) Larenzian folleille toivon reipasta kasvua viikonlopun aikana. Lääkkeiden sopivuus on niin yksilöllistä. Mulle sopii Gonal, joillekin se ei käy yhtään. ).( "raskaana 1-2" pamahti tänään näyttöön :)...
  9. T

Frangipani testailuja odottelen malttamattomana? Turnip tervetuloa! Olen pahoillani menetyksestänne. Mä Vuodin punktion jälkeen muistaaksi neljänä päivänä? Mitkä fiilikset Pikkumyy? Ei sulla ala muut vuodot kuin mahdollinen kiinnittyminen, kun on lääkkeellinen PAS :) Mizze sä oot...
  10. T

Mizze mäkin olen kuullut ystäviltä ja lukenut, että km jälkeen tulee helposti raskaaksi uudelleen. Muutenkin on hyvä merkki, että alkio kiinnittyi. Ei siis limis- tai jakautumisongelmaa tms. Kasvaminen on vaan niin monimutkainen prosessi että 20-25% menee jotenkin pieleen. Kiva kuulla...

Yhteistyössä