Hakutulokset

1. T

Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Ihanaa Pikkumyy! Jotenkin arvasin, että kaikki on kummiskin hyvin! Paljastuiko vuodon syy? Siirrytään sit yhdessä odottajiin, en mä sinne yksin näytä uskaltavan mennä. Mikä päivä on seuraava uä? Mä menen just ennen pääsiäistä, torstaina. Neuvolankin varasin, voivotteli kun soitin niin myöhään...
  2. T

Voi Pikkumyy... Olipa kurjia uutisia :'( Sulla on/oli niin hyvät raskausoireetkin, ihan samat kuin mulla. Pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että huomenna löytyisi elävä pieni ja vuotojen syy paljastuisi harmittomaksi. Halaus.
  3. T

*Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

Onnea plussista Sandaali ja Rimpatti! Hormonitasojen nousua voi tutkailla cb:n digitesteillä, jotka näyttävät kuinka monta viikkoa on hedelmöittymisestä kulunut. ).( kiitos matkaseurasta! Meillä oli tänään ihana päivä, kun näimme ultrassa pienen villin sydämen sykkivän möykyssä, jonka koko...
  4. T

Perheen pienimmällä on kokoa 8mm (vastaa 6+6) ja pieni villisti takova sydän <3 Määrättömän onnellisena ja kyyneleet poskillaan Tigridia
  5. T

Kukan ultrakuulumisia tulin katsomaan? Kävitkö varmistamassa tilanteen eilen? Onnea IIcalle kyytiläisestä! ).( en tiedä onko jännitystä vai mitä, mutta olen ollut ihan itku kurkussa pari päivää ja surrut ettei mahasta kuitenkaan mitään elävää löydy. Kaksi päivää vielä ultraan. Tigridia 6+4
  6. T

Onnea ihanista ultrakuulumisista TIIHKIS ja onnellista odotusta :)
  7. T

Hei taas sankarinaiset, TIIHKIS onnea matkaan huomisen ultraan. Tulethan heti kertomaan hyvät uutiset? IICA Buranaa ei suositella, koska se lisää kohdun limakalvon verenvuotoriskiä siirrossa. Mulle sanottiin punktion jälkeen ettei 1-2 Buranaa vielä vaikuta mitään eli huoli pois ja onnea...
  8. T

Olen todella pahoillani Kukka!
  9. T

Voi tätä punaista kuuta! Jos PASsissa alkaa vuoto ennen pp12, niin mä kyllä vaatisin seuraavan PASsin lääkkeellisenä. Ei ainakaan jäisi sitten kiinni siitä, että keltarauhasen ennenaikainen surkastuminen aiheuttaisi epäonnistumisen.
  10. T

Pitääkö zumenon ja lugesteron vuodon poissa (PAS)?

Vahvistan edellisen eli zumenon ylläpitää limakalvon ja luget tukee sen vaikutusta. Toivottavasti tulos vielä muuttuu!
  11. T

Montako alkion siirtoa sinulle on tehty ja mitä sillä on saatu?

1. IVF tuoresiirto (2 alkiota) km rv 5 ja tyttö 1. PAS (2 alkiota) kaksoset 1. ICSI (1 alkio) + nyt rv 5+5 Alkioita ei tullut montaa, ensimmäisellä kerralla 4 ja toisella 3, kaksi on vielä pakkasessa omissa oljissaan. Kaikista kolmesta siirrosta on siis raskaus lähtenyt. Hurja tuuri...
  12. T

Voi p Pikkumyy... tuleeko paljon? Mä vuodin esikoisen kanssa kirkasta verta ja sen jälkeen aina parit päivät tuhrua ja moneen otteeseen. Sitä ei kyllä tullut ihan hirveän paljoa ja syy oli kohdunkaulassa.
  13. T

Iica, jos kierto on 33pvä niin ovis on todennäköisesti kp 19. Mulle kyllä sanottiin, että PAS voidaan tehdä, jos ovis+ on kp 18-19. Mulla kun ei ole koskaan lyhempiä kiertoja. Tiihkis eiiiih... vuotaako paljon? Joko olet käynyt ultrassa? Olisiko mahdollista mennä päivystyksenä ultraan?
  14. T

Hurjasti tsemppiä odotteluun Kukka! Tosi hyvä, että olet lomalla nyt. Hienoa, että syke löytyi ja urjaa, että joudut edelleen pelkäämään :(
  15. T

Onnea Turnip! Eikös alaraja ole noilla päivillä 50 eli kyllä tuolla arvolla ollaan tukevasti raskaana :) Onnea Pikkumyy hurjista lukemista! :) Tervetuloa ja pikaista vierailua uusille! Mikä päivä olikaan Kukka sun uä? Frangipani .... ei oo todellista! Kylläpä teitä nyt koetellaan...
  16. T

Pikkumyy huonot tavat tarttuu :) En mäkään osaa mihinkään siirtyä, täytyy perustaa oma ketju sit joskus parin viikon kuluttua... Kohdunulkoinen voi tulla joo, mutta ei se sun kyytiläinen ole mihinkään ehtinyt vaeltaa. Paiju hermoja piinailuun! Mulla tuli kanssa luge-oireita, varsin huimausta...
  17. T

Kiitos Enneliina, Rimpatti, MiuMau, Sandaali, Larenzia ja Dani :) Rimpatti Hieno "saalis", toivottavasti jakautuminen sujuu hyvin ja saattee ihanan kyytiläisen! Sandaali mua vähän kyllä hirvitti teidän aikainen punktio, mutta onneksi saitte kypsiä soluja ja alkioitakin hyvin :) Dani...
  18. T

Mahtista Pikkumyy!!! Hurjasti onnea ja kaikki mahdolliset tarrasukat ja suojelusenkelit :) mähän sanoin et näkyy ;)
  19. T

Minut voisi varmaan nyt siirtää plussanneisiin :) tänään virallinen testipäivä ja viivat vain tummenee... Tigridia 4+4
  20. T

Tänään virallisena testipäivänä tummaakin tummempi raskausviiva testiin <3 Tigridia pp16 eli 4+4

Yhteistyössä