Hakutulokset

1. T

Minkä ikäiseksi asti ootte vaihtaneet vauvalta yöllä vaipan?

Ihan alkuun saatoin vaihtaa. Sit vanha neuvolantäti anto vinkin, et laittaa sinkki tms voidetta illalla vaippa-alueelle, ni se suojaa ihoa jos kakka tulee yöllä vauvalle. Ei sit tartte kakkoja vaihella yöllä kun yöuni äipällekin hirmu tärkeää....
  2. T

Pikkujoululahjavinkkejä?

ostin punaset siivouskumihanskat! Muita ideoita: - Pieni lyhty - Konvehtirasia - kynttilä ja jouluservettipakkaus - piparkakkumuotteja - kaulin :kieh: - Itse leivottuja ja koristeltuja joulupipareita
  3. T

Kuinka teihin on tämä "lama" vaikuttanut?

mitenkään. Edellisen laman muistan paremmin, se tuntui ja näkyi. Nykyisin miehellä hyvä työ ja vielä ei ole vaikuttanut ainakaan meidän elämään.
  4. T

Miten 2v.päiväunille ilman tuttia, vinkkejä!!!!!

Meillä 2v1kk tyttö jolta 2vuotiaana jätettiin tutti pois. Sen jälkeen ei ole suostunut päikkäreille vaikka selvästi niitä tarvitsisi. Äsken annoin ihan vastasyntyneen, sellasen nysätutin tytölle ja sanoin et voi viedä nallensa nukkumaan ja tyttö voi antaa nallelle tämän "nuken tutin". Kohta...
  5. T

paljonko maksasitte lapsenammalle jos..??

80-100 egeä per lärvi näin äkkiä ajatellen.
  6. T

Ensimmäiset raskausoireet

Armoton väsymys, rv 9. Joko mulla on sairaus tai sit oon raskaana. Raskaana olin. Yhdet kuukautiset oli ehtinyt olla esikoisen jälkeen, mut ajattelin et hormonitoiminta ei vielä tasottunu ja en siksi odottanu heti säännöllistä kieroa ja kun imetinkin vielä. Mutta raskaana siis olin. :)
  7. T

Mitä omalle isälle isänpäivälahjaksi?

Jos isä tykkää linnuista, ni kirjakaupassa on alessa laulava lintukirja jossa kirja ja 2kpl cd joissa lintujen ääniä.
  8. T

Ihanaa kun joulu tulee!!!!!!!!

Ja pääsee kotia kaunistaan.........
  9. T

Mikä lapsella on, pitääkö viedä lääkäriin?

Lääkärissä käyty. Tytöllä on enterorokko. Kun tulin kotiin, nuorimmaisen kuume nousi samantien 39.3 asteeseen. Nyt sit sairastellaan, on täs terveitä oltukin :) Toivottavasti tauti menee nopeesti ohi.......
  10. T

Mikä lapsella on, pitääkö viedä lääkäriin?

-Lapsi 2 vuotias, tyttö. -Eilen kuume nousi äkillisesti suoraan 38.5 ja sitten myöhemmin oli jo 39 astettakin. Pronaxen ja Panadol laskevat kuumetta -Kärttyinen - Miehen mielestä aristi kurkkua nielastaessaan(ei annna katsoa suuhun) - Tänä aamuna huomasin siellä täällä punaisia pieniä...
  11. T

Jatka sisarusparvea uusilla nimillä

Onni Eevert Hugo Hermanni Tyttö Poika Lyydia Helmiina Jenny Rebekka Tyttö Poika Iida Marikki Jerry William TYttö Poika
  12. T

2v.vl-lomalla, tullessa mielenosoitusta, mistä johtui?

Meidän kaksivuotias oli mummulassa viikonlopun. Kaikki oli mennyt hienosti ja ei ollut ikävöinyt. Kotiin tullessa ei halunnut syliini vasta kun muutaman tunnin päästä sain ottaa. Oli muutenkin kylmän oloinen ja eteisessä kun näki minut ni ei olisi halunnut tulla kotiin. Mummulassa oli touhua...
  13. T

KUINKA MONI TÄÄLLÄ luottaa mieheensä 100%?

Minä luotan 100%. täällä siis yksi!
  14. T

kuinka pienellä aikavälillä tulit uudelleen raskaaksi?

esikoinen 8kk, kun uusi raskaus alkoi. jossain välissä tuntu et kaks vauvaa mut koko ajan helpottanu (nyt 6kk ja kohta 2v)
  15. T

G:Mitä ruoaksi?

Jauheliha.riisi.vihannes-risotto
  16. T

Paineentunne alapäässä ja raskaus

Mulla paineentunne johtui suonikohjuista häpyhuulissa (inhottavaa). Ne oli tunnusteltavissa sormilla ja hävisivät levossa.
  17. T

Aikuinen RIKKOO lapsen lelut rangaistuksna tuhmuuksista.

Todella sairasta, säälittävää käytöstä aikuiselta. EEEEEEN ikinä hyväksyisi tollasta, kaikkea sitä kuulee. Sanoisinko, että hirmu lapsellisesti tehty. Vähän kuulostaa samalta kuin: Kaksi lasta suuttuvat toisilleen ja toinen lyö toista ni toinen KOSTOKSI hajoittaa toisen lelun. Totakaan ei siis...

Yhteistyössä